Soothe Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Zekers marjo, het zij zo!Laat het lekker staan, het heeft wel wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Soothe.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Suusje, wou dit ik meer kon doen, maar blijf alsjeblieft even in de huiskamer. Er is volk genoeg om je hart even uit te storten. Zoiets kan/mag je niet alleen dragen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 @suusjeik ben hier pas sinds vandaag, maar als je een luisterend oor nodig hebt kan ik dat zijn..Dat geldt voor iedereen hier trouwens..We zijn er per slot van rekening om mekaar te helpen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Will:heart: thanks je helpt me echt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Hoi Suusje,Wat te zeggen.Sterkte Suusje, ik hoop dat je het weer op orde krijgt.Niet de kop laten hangen.Liefs:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Frans welkom dan, b e there for you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Het hep welwat ja.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Dat suusje, geeft me het fijnste gevoel van de wereld. Laat je niet kennen meisje, denk aan de mooiste dingen die nog moeten komen. Samen sterk !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Soother ik kan hier geen dingen melden die ik ga doen,. Thanks je bent een beste heej Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Suus wat naarTake care! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Will je helpt me maar ik moet mijn beslissing nemen waar we het over hadden x thanks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Marjo, ik ga nu echt shoppen.Jij mocht nog even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Mar luf joe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Lieve Suusje!Wat ben ik blij dat je er even bent!Kom op meisje, voor jou gaat die zon ook weer eens schijnen.Weet natuurlijk geen achtergronden van je.Kom gewoon af en toe langs, het zal je goed doen, echt waar!Heel veel sterkte toegewenst! Diike knuffel van me! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Morgen brengt klaarheid suusje, please ? Moet er vandoor. Hoop je morgen of straks nog te lezen. Take care en denk aan je spruitjes van kinderen !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Madelief ik kom om geen zorgen te maken verder thanks maar hier............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 bedankt voor de steun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Nog heel gauw deze voor Suusje: Nu ben ik echt weg.C U all tonight !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 k ben even weg,trek t niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Suus !!! Tref ik je nog net ?Sterkte lieverd met waar je ook voor staat !!!Je bent door hele diepe dalen gegaan...Dit kom je ook wel teboven !!!En wij zijn er voor je he !!! Vergeet dat nooit !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 En in het Twiske is maar 1 hondenstrandje quote: Originally posted by: SootheEven de foto op mijn mobiel gezet, ter identificatie. Grapje hoor. Hoewel, ik onthou goed gezichten. En dan met je woef erbij. Laat me maar kletsen. Ik ga eten halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 De moderator heeft de foto al verwijderd zie ik. Jeemig de peemig, halve supermarkt leeggekochtIk ga een buffet maken zaterdag, en dat kan ik dus niet met mate Maar eens aan de slag dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Wegens privacy aangepast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden