Spring naar bijdragen

Woensdag 21 juli 2010


will

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 491
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Even een toelichting:

Op 21 juli 1831 legde Leopold I, de eerste Koning der Belgen, de eed af op de Belgische grondwet. Deze dag geldt sedertdien als nationale feestdag.

Op deze dag wordt de onafhankelijkheid van de staat gevierd. Er vinden in veel steden in België optochten en defilés plaats. Het grootste evenement op die dag is de militaire parade in het Parc de Bruxelles, dat wordt afgesloten met een enorm vuurwerk. Op diverse andere locatie's zijn er natuurlijk ook vuurwerken te zien.

Voila, voor de meesten betekend het gewoon een dagje thuis, geen school, (ja duhhh, midden in de vakantie) of dubbel salaris.
Voor mij gewoon........werken :(

Waar zijn de vroege vogels vandaag ????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Madeliefje, dag en nacht feestdag, kerstmis of nieuwjaar, het speelt allemaal geen rol. Nooit ligt dat stil. In het beste geval een beetje kalmer, maar zelfs dat is de laatste jaren ver zoek. Travaco, all the time !

Gisteren dagje aan zee met T. Bij familie en heb het toch weeral droog gehouden. Het respect groeit, mijn borstkas ook ;)

Vandaag 15.30 voor je ?? Of zit ik naast de telling ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Will en Madelief,

Een dubbel salaris? Klinkt goed Will!
Enne...niet tè breed worden hè!

Ha die Madelief!
Vandaag de wekker weer een stukje verder?


Hier alles ok hoor. Vandaag een gewone dag. Ga zo de kinderen wakker maken. Heb de bekers drinken en de bakjes fruit al klaar staan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Eks, voor anderen wel, maar niet voor ons. Wij worden allemaal dan wel extra betaald, of je nu moet werken of niet. In mijn geval heb ik dus pech, want moet straks de nacht op !

Igor, gefeest op maandag ? :huh: Lees mijn verhaal maar even op thema's, ;)

Te breed laat ik het niet meer komen, heb te veel moeite moeten doen om te geraken waar ik nu ben ;)

En nu ik niet meer drink zullen er nog wel wat kilo's verdwijnen zeker (nu nog van de lekkere ijsjes afblijven)

Goedemorgend trouwens aan de nieuw ingelogden :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is dan jammer Will, dat dubbele salaris klonk mij namelijk wel lekker in de oortjes:) Maar het zij zo..
Over eten gesproken...Ik ga juist meer eten/snoepen nu ik niks drink...Merk dat ik bij trek in wijn ga snaaien naar de chips en zo...Moet echt opletten anders vliegen de kilo's er zo aan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok..ik hoef dus echt nooit en te nooit geen hond :D.
Knabbelen ze je wakker om zes en liggen nu als engeltjes te slapen?? Bengels!

Gisteren ook ff langs de dieren winkel. Al die geweldige beestjes..dochter weer helemaal wild.
Schattig dat wel maar pff lijkt me veel werk..

We gaan nog net voor een poes denk ik als we in het huisje wonen.
Er zat ook een nest kale poezen..brrr...toch maar iets gek hoor. Dochter van zoiets dan weer een pluspunt hebben.
Ma, zo'n beest ruift niet! Das waar natuurlijk. Ga ik ff om de prijs horen...
950 euro!! Goh zei dochter 9,5 euro dat valt toch nog mee :D. Meneer achter de balie..nee nee mevrouwtje 950 euro. Ha ge moest mijn klein haar gezicht eens zien.
Sprak boekdelen!! Ben zeker dat ze dacht 'zo'n lelijk ding en 950 euro?' :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...