Mai Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Luctor et emergo! Go for it wijfie!Nu!Pick up the piecesand go home Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Wat wil je met dit filmpje zeggen wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Hee Marjo!Hoe gaat het ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 De grootste Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Dag FransjeHet gaatIk ben wel blijEn jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Het gaat ook wel Marjo.Ben wel blij dat ik sinds 30 juni nog niet weer heb gedronken.Merk wel dat alle emotie's die ik altijd weg stopte achter alcohol nu veel meer naar boven komen...Het is goed, moet even wennen.Vooral mezelf toe staan dat ik mag voelen en leven..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Got! Ik zat te denken30 juni das meer daneen jaar.. Ja hee! Natuurlijk mag je alles voelenWees lief daarinGoed te horen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 De verticale 8 heet eigenlijk een maya, Wing. Dat is een 8 naar beneden, een 8 omhoog is de snake. dan weet je dat ook weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 30 juni dit jaar Marjo, is nog maar 22 dagen.Kom ook net om het hoekje kijken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Wel bedankt voor je lieve woorden Marjo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Nee joh gekkie!Zo bedoel ik het nietIk bedoel, ik bedoelGewoon!LevenDans het leven!In al zijn vormen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Maar vandaag viel er een kwartje. Ik liep moeilijk te doen eerst de maya en dan de shimmy erbij, maar het is andersom veel makkellijker. Eerst poosje shimmy doen en dan rustig beginnen te bewegen tijdens de shimmy en heel voorzichtig de maya beweging erbij doen. Je moet het maar weten...Nu echt afsluiten, lekker naar bed. Morge weer een dag doegdoeg xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Oeps ,weet niets meer te zeggenKomt wel weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Dus wat andersdan te dansen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Dansende woorden werden rustende woorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 MeebuigenAls bamboe in de windI'm surfing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Maar eeeh..Is het nog wat geworden met die zonnebril?Blitskikker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Ik surf mijn bedje zo in.Een hele fijne nacht gewenst voor iedereen en welterusten voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Heb je het tegen mij Marjo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Moggûh!Is't nog maarzo vroeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Goedemorgen Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Neeh neehDie ouwe Amsterdammer...Grrr..Of was jij ook naarde froknejib dan?Slaap frans!lekker.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Jazeker Marjo,Ik kick op die dingen.Beetje net als Elton John.Heb er twee aangeschaft.Identieke exemplaren. Één lila en één blauw.Meteen lekker door deze heerlijke stad gewandeld.Barquette met tuna en mais in een super croissanterie.Een tevreden dag.Zo, je bent nu helemaal bij.Wil je meer horen vraag gerust.Aanp lettertje, anders krijg ik kritiek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Ja hallo!Je moet wel luisteren!Dansen doe je nietDat is de vormWe zeggen hetzelfdeLaat maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Ga ik doen Marjo, dank je.Voor iedereen, blijf dansen!Het leven is een dans?De een ontspringt de dans, de ander walst door het leven....Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden