bolletje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Wijfie, er komt in eens de vraag op bij me, is jouw zoon niet heel depressief? Vrouwen worden vaak heel stil en trekken zich terug. Mannen worden heel vaak kwaad als ze depressief zijn. Is daar al eens naar gekeken?Ja ik kan me niet voorstellen dat als je net ergens werkt, je dan al vakantiedagen op kunt nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Heb je nog iets met die info gedaan die ik je ooit in pb heb gegeven Wijfie. Je wilt je zoon niet de straat opsturen maar er zijn zat mogelijkheden om een huisje te kunnen huren of ruimte of wat dan ook voor weinig hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Er houdt je iets tegen..Ik ben geen voorstander van, kick the boy out and let him clean his own mess..maar zoals je vele malen aangaf. Je gaat ten onder.Soms vind je de moed weer maar meestal ga je ten onder.Waar zit het probleem juist? Want eerder dacht ik dat het helemaal bij je zoon lag, nu krijg ik een andere boodschap..Zit het probleem bij de onverschilligheid van je man? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Hey ik ben van het sterke geslacht!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Verbaasd me ook niet wing, aangezien je zei wat je zei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Droom zacht PP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 fijn als een man ons enige erkenning geeft big grin!Mijn dag kon al niet eer stuk en nu ha, i like it!!Nu de sauna in en voor allen straks: lekker slapen!Xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Ja Wijfie, ik moest er ineens aan denken omdat Jos ook altijd sjagerijnig is, vaak een grote mond op zet, en het nergens mee eens is. Hij vind vaak dat de thuiszorg en de arts, achter z'n vodden aan zit. Maar het moet, anders zakt hij helemaal weg in z'n eigen ellende.Ik denk dat het daarom niet verkeerd is om toch afspraken, (hoe moeilijk ook) te maken met hem. En misschien ook eens luisteren naar zijn mening, misschien als je veel vraagt, en gaat luisteren, dat hij dan wel contact krijgt met je en jij te weten komt wat er met hem aan de hand is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Alles kee hier. Offertes zijn binnen en maandag rond de tafel met de adviseur. Kan alles goed betalen dus niks aan de hand als burocratie maar geeft niet eeen maand meer of minder want wacht al jaren.Inpakken gaat ook goed want heb huishoudelijke hulp, kan zelf wat en morgen kennis. Klok van oma is weg en volgende week die van mama. Ja doet erg zeer en mijn boeken ook maar zet door. Trouwens kan er niet meer onderuit want heb de koop getekend en dat is maar goed ook want ben best wel bang voor dit vreemde leven waar ik naar toe ga Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Trusten P.P. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Ik kan me voorstellen Drup, dat het best eng is. Een stap in een onzekere toekomst. Je kunt je niet meer vast klampen aan je eigen vertrouwde stekkie en je komt in een hele andere, nieuwe omgeving. Dat is niet mis hoor.Maar je gaat het wel redden hoor, dat weet ik zeker.Hoe is het met je koppie. Is dat helemaal genezen:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Wat is het probleem eigenlijk wijfie? Want ik ben niet meer mee..Je zoon is volgens mij verre van depressief. Vind je dat Jos dat is bol? Mij lijkt het gewoon een narcist..Me, myself and I.Mij lijkt het dat je héél duidelijk een probleem hebt met de houding van je man. Je zoon ruikt van ver dat je er alleen voor staat. Tijd dat je je man aanpakt denk ik dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Ik ben er mee weg lieverds, wijfie, ik hoop dat het verstand bij je zoon nog wel komt hoor, bij je man sowieso. SterkteIedereen slaapwel, will is awayyyyy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 maar zoals vader en zoon met elkaar omgaan hier, dat is voor geen mens vol te houden, ik zit ertussen, het is gewoon psycholigisch oorlog hier...Oh ben ff niet mee...ik dacht dat vader net niets deed in heel deze situatie..maakt mij stelling van ervoor natuurlijk op niets trekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Gaat will op zijne moto in de garage zitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Dat klinkt bijna....wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Haha nee hij gaat zetelen Fleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Madammeke roept . Goed zo!!Zeg beks? Partyservice...vind je dat ook niet gek klinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Dat is heel raar wijfie..want je omschreef al heel duidelijk wat je wou hier op het forum.Denk dat je eerder worstelt met hoe kom ik daar..Dat vraagt bepaalde acties..en dan is het enkel nog het één tegen het ander afwegen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Geef mij maar een saté, twee vlammetjes en een bamihap. Wel een leuke naam als we er nu iets aan hebben vind ik het best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Nee Bolleke krijg inplantanten over een paar maanden. Als je valt moet je het goed doen hahahaha. Eerst verhuizen nu en kam verlopig mijn haren er wel overheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Jetset!!Mevrouw met de mooie hond . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 En ze denkt weer aan eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Ja als ik partyservice hoor denk ik aan twee dingen eten en drinken. Jij niet dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Ik denk eerder aan worstjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden