Spring naar bijdragen

Donderdag 22 juli 2010


will

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 435
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
fleurtje


Don't know bekkie..ik wen aan mijn nieuwe ik? Pruttelt vanbinnen..


Ziet iemand het verschil?



Ja nou en of. Of ik verschil zie. Je bent wat rustiger, schiet veel minder in de verdediging, reageerd en schopt niet meer overal tegen aan. Ik zie een verstandiger iemand die na denkt wat ze gaat schrijven en doet echt mee met de gesprekken. Het voelt goed aan. Ik voel meer rust op het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En den enen steunt den andere ;). DUH???
Venten?? Wij worden ongesteld..zij niets...wij dragen een kind en zien een uit als een gans, zij hadden hun één minuut durend pleziertje.. wij gaan bevallen en zij vallen flauw...we worden dik en moeten het commentaar aanhoren terwijl ze zelf een pens kweken..wij komen in menopauze, zij gaan achter jong bloemmekes aan en kopen zich nen moto..

Oh :D...Op de verkeerde site :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
wijfie


Ben hier zo'n beetje aan het eind van mijn latijn, geestelijk helemaal op, er kan niets meer bij.


Net weer een vreselijk huilbui gehad, lucht een klein beetje op.



Gaat het weer moeilijk met je zoon Wijfie? Of is er iets anders gebeurd waardoor je zo'n huilbui hebt gehad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat kan ik me voorstellen Wijfie. Ik zou me erg eenzaam voelen en machteloos naar mijn zoon. Dat breekt toch iedere keer weer op. En je hebt zo ook niet veel aan je man. Ik hoop echt dat het gauw afgelopen is meid en dat je samen met je man ergens komt waar je je wel fijn gaat voelen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...