fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Dat is nu echt een mannen antwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Wacht maar WingTot je gaat bevallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 hoi Wing, wist niet dat je al zo oud was. Jij komt duidelijk uit een andere tijd dan ik:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Frans, goe bezig kerel, dat lopen komt hopelijk ook nog wel eens bij mij opzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeDon't know bekkie..ik wen aan mijn nieuwe ik? Pruttelt vanbinnen.. Ziet iemand het verschil? Ja nou en of. Of ik verschil zie. Je bent wat rustiger, schiet veel minder in de verdediging, reageerd en schopt niet meer overal tegen aan. Ik zie een verstandiger iemand die na denkt wat ze gaat schrijven en doet echt mee met de gesprekken. Het voelt goed aan. Ik voel meer rust op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Frans jongenIk zou het nietmooier kunnen zeggenWell done! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Frans toppie! Erg goed van je wees trots op jezelf:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 En den enen steunt den andere . DUH???Venten?? Wij worden ongesteld..zij niets...wij dragen een kind en zien een uit als een gans, zij hadden hun één minuut durend pleziertje.. wij gaan bevallen en zij vallen flauw...we worden dik en moeten het commentaar aanhoren terwijl ze zelf een pens kweken..wij komen in menopauze, zij gaan achter jong bloemmekes aan en kopen zich nen moto..Oh ...Op de verkeerde site Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Wij hebben tegenwoordig machines waardoor je de schone was kunt buitenhangen. Vloeren boenen deden ze in de tijd dat de vissen nog te voet gingen Wing;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 quote: Originally posted by: wijfieBen hier zo'n beetje aan het eind van mijn latijn, geestelijk helemaal op, er kan niets meer bij. Net weer een vreselijk huilbui gehad, lucht een klein beetje op. Gaat het weer moeilijk met je zoon Wijfie? Of is er iets anders gebeurd waardoor je zo'n huilbui hebt gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Het is goed dat jij het voelt bolletje want ik voel het niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Ik ken ook iemand die pas een nieuwe motor heeft gekocht fleur;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Fleurtje, een operatie misschien Wijfie, gaat het een beetje ? Lucht je hart eens op ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 partyservice? Das een rare nick Heb ik wijfie over het hoofd gezien? ah diene noemt toch ni will hé beks? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Ik ken je nog niet goed maar een virtuele knuffel Wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Zal ik jou een keertje opereren will?? It's all my pleasure Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Kan jij doordringen bij je zoon wijfie ? Hoe oud is hij als ik vragen mag ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Waarom doe je er niets aan wijfie? Wat houdt je tegen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Dat kan ik me voorstellen Wijfie. Ik zou me erg eenzaam voelen en machteloos naar mijn zoon. Dat breekt toch iedere keer weer op. En je hebt zo ook niet veel aan je man. Ik hoop echt dat het gauw afgelopen is meid en dat je samen met je man ergens komt waar je je wel fijn gaat voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Het is hetzelfde verhaal...en toch gebeurt er niets.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 nee Fleur die heet harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Nou krijgen we dat op een briefje en ondertekend wing?Volgens mij heb jij geen vrouw... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Het tij keertWijfie pak je biezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Als het handige harry is heb je er misschien nog wat aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Zeg je nu vrouw lui? Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden