Spring naar bijdragen

Donderdag 22 juli 2010


will

Aanbevolen berichten

1923 op deze dag.

In Nederland beginnen de eerste publieke radiouitzendingen door 'Hilversumsche Draadlooze Omroep' (HDO), een dochteronderneming van de Nederlandsche Seintoestellen Fabriek (NSF)

Dat wisten jullie vast wel niet hé ;)

Goedemorgen vroege vogels van AdB.

Zal maar vast alleen aan de thé beginnen zeker (koffie is op en niet raadzaam zo vlak voor het salpengaan)

HOE GAAT HET MET JULLIEEEEEE ???

Hoe energiek kan een mens nog zijn, na een nachtje werken hé, ben in feite doodop, maar met mijn laatste krachten nog vlug de dagdraad openen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 435
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Met mij gaat het eerder goed tot uitstekend zelfs. Met T weer minder, maar ik blijf knokken voor wat ik waard ben.

Heb nu al mijn pijlen op het komend weekend gezet. In onze eigenste Ardennen.
The Battle of the Bulge ?? :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, vind het zo erg voor je. Slaapmiddelen helpen niet meer I presume ??
Ik durf na een nachtshift er al eens één te nemen, maar vandaag doe ik het niet, heb er maandag al genomen en wil er geen vaste gewoonte van maken !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedenmorgen, will zit je in de nachtdienst? Heb ik ook 4 jaar gedaan. Zwaar..je doet de hele dag van die hazenslaapjes. Maar goed, nee van die historie uit 1923 wist ik niet.
Nog nooit ben ik zo vroeg op dit forum geweest. k had de slaap uit, luiken opgegooit, zonnetje erin..prachtig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor, eigenlijk ben ik een beetje blij voor je. misschien komt nu alles goed en krijg je je zoon voorgoed thuis? ik snap dat je geen opname wilt maar soms kan het niet anders. gaat het al gauw gebeuren?
zet 'm op he. vecht voor je eigen geluk meisje, met drank wordt het niets. :sun: (hoop dat je niet boos bent, ik ga ervan uit dat alles nu goed komt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Never ending, dat klinkt niet echt hoopvol. Je zal diep zit zitten denk ik. Dan kun je je zo alleen voelen he? Ik wens je alle sterkte en werk maar mee met de opname en de therapieen. Je weet maar nooit. Misschien ziet alles er na en paar maanden veel beter uit. Is het je eerste opname?
Ach, ik vind het heel verdrietig voor je, maar nooit de moed laten zakken hoor! Kop op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borretje, neem een stukje van mijn :heart: mee, je weet nooit waar het goed voor is.
Ja Beate, juist gedaan. Wilde juist onder de wol (hum) kruipen, maar niet zonder bor heel veel sterkte toe te wensen, en ja, wie weet heeft igor wel een punt meid. Hier moet je ff door, en dan ben je er voorbij.
Hoi Frans, alles kits ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bekijk het even anders bor, die eerste gaat je redden van veel erger, niet toch ?? Hoe erg je er nu onder lijd, kijk er naar uit en het zal gauw voorbij zijn. (ik weet het, wij hebben makkelijk praten hé, maar toch....:sun: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...