bekkie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Heb het net ff teruggelezen Fleur. Zag de worsten idd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 quote: Originally posted by: marjoklar! Buigen of barsten Ik buig Diep Telkens weer tot ik open barst Telkens weer! M'n hart gaat uit naar je, Marjo.Buigen en barsten gaat me door merg en been.Het is bullshit!!!Verzonnen door de Onwetenden en onmachtigdenJou willen temmenOmwille van zichzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Begrijp natuurlijk wel dat je je zorgen maakt blondie. But it's gonna happen anyway..Laat dat geen trigger zijn..De eerste keer dat ze meegaan dus? Ik veronderstel dat het contact met ex ook niet helemaal goed zit? Misschien moet je een gsm met wat belwaarde meegeven zodat ze je een berichtje kunnen sturen ofzo. Vraag hem desnoods regelmatig wat te laten horen.Probeer er wat vertrouwen in te hebben.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 @Fleurtje: ja de kater begint wat weg te zakken. Het stomme is dat ik me nu lichamelijk natuurlijk slechter voel dan gisteren, maar geestelijk een soort van beter. Daarom ging ik gisteren ook drinken; geestelijk gaat het (in het begin) helemaal niet zo goed met mij als ik niet drink. Geblokkeerd en depri (niet depressief) of zo.Anyway, omdat ik me nu geestelijk dus wat beter voel ga ik er vandaag weer tegenaan. Straks boodschappen doen, maar GEEN wijn.Heb er gisteren ook nog zo'n achterlijk vette pizza bij weg lopen werken waar ik de hele ochtend misselijk van was haha... Even wat echt lekkers voor vanavond verzinnen, koken is immers van nature wel mijn hobby.@ Blondy: eng inderdaad. We zullen hier in ieder geval met je meeleven en oh, wat zal je blij zijn als ze dan weer terug zijn:)!(Nu even lekker lang douchen (heb tot net toe thuisgewerkt, laatste dagje knipperlichtvakantie).) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ik moet ff weg..Tieners gaan op zoek naar katjes op het net .Hey ik beloofde niets!!!Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Thnx Wijffie,Kan er inderdaad helaas niks meer aan veranderen...Wel getracht en dat heeft me een godsvermogen gekost aan advocaten, maar zij denken nog steeds dat het een kronkel van me is...Afijn, daardoor kan ik nu ook niet mee(financieel)...Was ik toch wat dichterbij geweest...Aanvaarden ja !!! Moeilijk !!!Maar ik drink niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 En nu weg....Strijken !!! Bahhhhhhhhhhhhhhhh...Nog iets waar ik bijna van zou gaan drinken... ..... gremlins vandaag.... mep,mep,mep.....Aangepast... scheldwoord, sorry tactive Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Fleur: de discussieWel/niet/wat/hoeNiet hierHet nekt me nog<<<Schuld>>> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Helemaal geen discussieEr is niets om over te discusserenPlompverlorenKeek ik om me heenHet is okee zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 @Wijffie: nou geestelijk voel ik me natuurlijk niet top, maar het is alsof er een beetje druk van de ketel is zeg maar. Er is verdoving (geweest). Het is net als dat je dagelijks drinkt: zodra je weer gaat drinken word je ineens 'wakker' en helderder in je hoofd. De rest van de dag, de tijd voordat je gaat drinken, ben je nog moe en wazig van de vorige dag/drinksessie.Althans, zo werkt het bij mij.@Blondie: strijken kan je soms ook overslaan: trek het aan en het zit goed:D.... Ik strijk nooitB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 En de gremlins zijn in aantocht...Kadaklopkadaklopkadaklop*mep mep*KADAKLOPKADAKLOPKADAKLOP*pakt Gremlinhamer**MEP*polkadakpolkadakpolkadak:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Hier is me sé. En hier is je verdediging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 je bent toch niet aan het afdwalen, will ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Hahah... Die hamer moet nog veel groter hoor! Zo ongeveer: http://www.newenglandphotosplus.com/zippy/hammer1.jpgMaarreh, wat is 'me se'? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 ow ow ow owNet buienradar bekeken en het komt er op neer dat de kans redelijk aanwezig is dat ik een gratis douche krijg zo...Ik biljf koppig.. Het is onderweg naar huis en het is redelijk zacht weer. Laat maar komen die regen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Gewoon van genieten Frans! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Hallo allemaal,Alles kee hier maar erg druk natuurlijk Waardoor weinig tijd voor forum maar daar maak ik altijd tijd voor alleen gaat het me nu steeds meer tegenstaan. Natuurlijk proces? Weet het niet maar heb geen zin en tijd meer voor koffieklets. Vind het meer een theekransje worden over bloempjes, tomatensoep en het weer maar ben hier omdat ik een alcoprobleem heb en soms word daar wel eens over gesproken. Steken we onze kop in het zand om er vooral niet over te praten? Doen we net alsof die koffie zo lekker vinden terwijl we liever een neut willen? Kom op mensen aan het weer kan je niets doen en de A2 blijft ook wel liggen. De vogels blijven voorlopig zingen en de honden moeten uit maar het item ontwijken we en daar zijn we wel voor hier.Sorry wilde dit even kwijt na een rot beker thee terwijl ik liever een jajum wilde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Het is een proces drupje...Vreemd dat je zoiets zegt. Wat stoort er dan juist? Want eerlijk en niet aanvallend...ik hoor jezelf ook niet zoveel over drank en het probleem bezig zijn toch?Het moet iets anders zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 @Druppeltje. Je hebt groot gelijk hoor, maar - forgive if I'm wrong - is dit topic nu juist niet net bedoeld voor dit soort luchtige praat? Voor de mensen die dat graag willen... En dat alle andere topics echt bedoeld zijn voor waarvoor we hier zijn: alcohol.Ik bedoel: als je dit topic niet zou hebben, zal er waarschijnlijk in andere, serieuze(re) topics luchtig gepraat gaan worden....In ieder geval een voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 You're grumpy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Jajum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Fleur: de discussie Wel/niet/wat/hoe Niet hier Het nekt me nog <<<Schuld>>> Fleur don't understand... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 C Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Vier op een rij!!And Fleur is goooooooooooooooone again Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden