witte Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 \* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Op verzoek van mij zijn al onze nachtelijke overwegingen gewist.Lieve marjo dank dat je met heel je hart aanwezig was, op een voor mij zo mega moeilijk moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 quote: Originally posted by: AlfTida Bedoel je dat het voor mij tijd is om te gaan? Dat is niet aan mij te beoordelen. Ik denk dat iedereen voor zichzelf op een gegeven moment aanvoelt dat hij/zij ook zonder dit forum van de drank af kan blijven.Ik vind het altijd wel prettig dat de 'oude rotten' hier zijn. Zij zijn immers al door zoveel gegaan en daar kan ik iig veel van leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Dan moet je toch eens beter lezen, kattekopje quote: Originally posted by: bekkieMet alle respect woman ik heb je zelden of nooit zien reageren op iemand in die paar maanden dat ik hier ben. Ik hoor van jou alleen van hallo en wat je hebt gedaan die dag en hoe goed het wel niet gaat en euforisch je je wel niet voelt door het niet drinken. Zie je zelden of nooit met empathie op een ander reageren. dat wilde ik nog even kwijt. Beter eerlijk dan zwijgen is mijn mening. @Fleur je zeurt wist je dat al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden