Yvonne Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Goeiemorgen frummers.Bakje koffie.... en we gaan er weer een dagje tegenaan. Buiten is het nu 12 graden, heerlijk koel nog . Binnen even wakker worden nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Goeiemorgen Wil, Madelief en Bor. Wil, zit je dienst er weer op? Bor en Madelief... beetje kunnen slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Hey Vonneke, geen dienst gehad, ben vrij tot komende woensdag. Was weeral om 5.30 wakker Goeiemorgen iedereen, mijn ogen voelen dik aan. Te weinig slaap, teveel werk, te veel ....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Was rustig aan het teruglezen van gisterenavond en het moet worden gezegd.Ik heb hier dikwijls zitten schaterlachen. Als tactive ooit een soort boek zou uitbrengen met "the best off" gaat die avond er zeker bijzitten.Ook hoe wijfie van diepe pijn naar lichte humor is kunnen ronddraaien is een prachtig voorbeeld van hoe het forum zijn kracht laat zien.Met dank aan alle medespelers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Heb weinig tijd gehad om terug te lezen Wil, maar wat ik heb gelezen... sluit me bij je aan . hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Goedemorgen Will, Yvon en Borretje.Was om half 5 al wakker!!Heb al een paar koppen koffie achter de kiezen.Toen ik vanmorgen de luiken opendeed, bleek dat er de hele nacht een katje had tussen gezeten.Zo zielig!!! Maar het beestje mankeerd niets gelukkig.Nou manlief is de hele dag weg, wat zal ik eens met deze dag gaan doen?De wekker staat op half 5. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Dat op zich is al een fantastisch voornemen liefje.Ochot dat poesje zeg, wat zal ie het benauwd gehad hebben heel de nacht. Jij bent zijn Hero Borretje alles okay een beetje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Jeetje Madelief, hartstikke goed. Had je een paar weken geleden vast niet kunnen denken he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Nee Yvon, absoluut niet!Het voelt goed!Borretje, dan duurt zo'n nacht lang he?Ja ik zou naar de HA gaan, dit hou je niet vol op den duur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Oeps Bor, Als dat 1 keer gebeurt, ach, dat haal je wel weer in. Maar keer op keer is niet goed hoor. Geef je groot gelijk om eens met de h.a. te gaan praten. Die slaap heb je nodig , en niet zo'n klein beetje ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Nou , zou ik maar heeeeel snel die afspraak maken hoor Bor, je houdt geen lichamelijke en geestelijke weerstand meer over zo . En als er IETS is wat je nu nodig hebt is het dat wel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Niet goed borretje, daar komen vodden van. Een mens is daarvoor niet gemaakt. Neem aub contact op met je HA. ? Dit kan je nooit volhouden bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 goede morgen Wil,Bor,Lief en yvon. het is heerlijk buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 hiersé igor sé, goeiemorgen puppy lover. Hoe is't ?Kan niet anders hé bor, ik voel dat al na 2 korte nachtjes laat staan zoals jij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Goedemorgen deze morgen Alles in orde en uitstekend hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ook goeiemorgen Igor en Frans. Pups knabbelen je steeds later wakker he Igor .En inderdaad... tis zaaaaaaaaalig buiten op het ogenblik. Had je de intake inmiddels al gehad?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 goede morgen frans.ik heb donderdag de intake Bor.Wil het gaat mmmh. (kan ik niet in hele kleine lettertjes typen dat het vandaag dag 1 wordt?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ja yvon, ik merk dat ze wat minder slapen ook, gisteren heerlijk een stuk gewandeld gaat ook stukken beter. we hadden gezeldschap van 2 hele grote honden en die waren zo leuk naar de pups toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Van mij ook zenne igor Dan begin je vandaag gewoon opnieuw meisje. Ik blijf er van overtuigd dat het je gaat lukken. Never quit !!Wat moet ik me in feite voorstellen bij "intake" ?? (vroeg me dat allang af)Morgen Frans, how are ya doing ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ook goedemorgen Igor en Frans!Nieuwe dag, nieuwe kansen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Bor thanks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Wil ook dank je. intake is denk ik een gesprek, om te kijken op wat voor manier ze me kunnen helpen. en ik ga d'r voor want ik heb genoeg van m'n oude leventje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Igor, ik wens je wel veel sterke en een klare kijk. Ben best benieuwd naar de geboden oplossingen. Ga er voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Cathy, mag ik je met deze een hele dikke prachtige en mooie birthday wensen ??:rose::camera::ros:musicnote::rose::camera::ros:musicnote::rose::camera::ros:musicnote::rose::camera::ros:musicnote::rose::camera::ros:musicnote::rose::camera::ros:musicnote::rose::camera::ros:musicnote::rose::camera: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Hallo Yvonne, Will, Madelief, Borretje, Igor, Frans en alle latere inloggers:)Een hele goede morgen allemaal!! Vandaag de laatste schooldag van de kinderen hier. Mooi! Voor mij maandag geen wekker meer:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden