PROUD2BME Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Teveeldas even geleden!Hoe gaat het met je?Waar was je zolang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Als ik anderen hier lees von denk ik niet dat tactive een reden heeft..Als het zo moet zijn dan is het goed geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 hamedaber ata ivrit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Lieve Fleur, ik ben niet weg hoe zou ik weg kunnen gaan zonder jou?Ik weet wat er is en hoe je je voelt op dit moment. ben blij dat Will je heeft gsmst, het is goed. Als je wilt spuien roep me maar. ik moest even bezinnen., but I get up and stand for my and our rights.hallo allemaal die inlogden. Yvonne Haddock gecondoleerd, maar snap dat het beter is zo al is dat vaak moeilijk om te zegen but I've been there. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 hello Fleurhoe gaat het daar aan de overkant van de Singel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Haddock, sterkte en gecondoleerd. Verdrietig.Harry, ik las je op een andere draad.Kom je je weer bij het pact aansluiten?Hoi allemaal,een discussie over boosheid. Heftig.Fleur, wat erg dat je je zo voelt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Wing we have more in common than you think:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 mmm, ze lo ra:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Jij bent dan ook een mossel wing Goed dat ik je nog ff lees beks...Been there from day one no? Ik heb vandaag redelijk wat ruimte ingenomen..Die dikke kont van me ook Ik ben redelijk moe..SlaapzachtJij, jij en jijIk ben op...hoop dat iemand ervan geleerd heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Nog een laatste kreun voor jou zon Slaapzacht zonnekind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Ik sluit me graag weer aan Cathy, en nu meer vastbesloten dan ooit.Zo fijn dat je hier altijd weer terug mag komen, zelfs na stommiteit op stommiteit te hebben gestapeld.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Hoi Zonnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 slaapzacht kiels ratteke:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Slaap lekker, Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Slaap zacht Fleur en ik denk aan je:heart: en een dikke kus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 pff toch weer veel bij te lezen, ben ik al weken niet gewoon:$laatste dagen toch terug aan drank aan het denken, tj curieus vind ikwat kan het zien, verandering van omgeving, dat afscheidsfeestje en the taste naar more??oh ja hallo Dhendro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 W Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 niet te volgen qua verhaalstructuur bedoel je Alf ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Goeieavond allemaal.Kom ff melden dat het hier weer goed gaat.Ben net weggeweest met vrienden en heb alles weer op een rijtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 nachtfilm grapes of wrath van ford is zeker een aanrader Alf;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Hee, goed om te horen Witte!Zonnetje; nog steeds Verweg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 alles op een rijtje, klinkt goed Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Fijn Witte!Goed te horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Dank jullie wel.Hee wing heb je over: alles op een rijtje krijgenook zo een grappig you tube filmpjeLekker slappe humor, vond m leuk.Bijna ouderwets ff zelfs, Andre v Duin op de zaterdagavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden