druppeltje Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Marjo wat ben je toch een scheet of nee een mooie bloem dat is beter maar vind je een scheet. Prachtige vrouw die je bent dans door het leven zoals jij dat wil. Vind je een kanjer. Wilde ik ff zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 hier se...den will se....zijn wij de enige 2 in deze woestijn ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 zo ben thuis en drink wel een wijntjekan effe niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 waarom zou je, slokje ?... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Nou ben erg boos NiwiKomt omdat iemand ons een oor wil aan naaien en daar kan ik niet tegen ben erg boos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 is drank dan een oplossing ?....nee toch he ?.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 is dat niet de weg van de minste weerstand ??....heb je dan eigenlijk niet alleen je zelf te pakken ??... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 ach nee weegt niet op tegen frisdrank ga dus nu die fles pakken niwi het is echt erg hoor het is zo dat ik opeens weg moest omdat iemand wist dat die hier iets had laten liggen en belt dan en amnlief va=ond dat hij het op moest halen maar dan zegt hij weer kom maar brengen en hangt op ja kan weluit mijn vel knappen heb het nu gedaan maar baal ervan wat een gezeur weer kom net bij mams vandaan en dan weer een klein half uurtje in de auto zitten.heb gezegd kom zelf halen klojo ja sorry voor taalgebruik ben moe.Was vanmorgen zo blij nu als ik alles weg typ gaat het wel weer, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Ga even lekker sjillen buiten met christal cleare Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 wil je daarvoor dan zo graag vluchten in de drank ?...en de problemen nog erger maken dan ze al zijn ?...morgen weer met een schuldgevoel ??.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 nee ben al aan de fris niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 bij Wie is Wie schrijf je zelf dat je het dan niet meer in de hand houdt...dus waarom zou je iets gaan doen waar je van weet dat het slecht afloopt ???..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Den niwi sé, het is a big desert hé, maar who knows ?? Ik ben er in elk geval weder. Waar is die "'(|# fata morgana nu weer, kan er eentje gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Ik moet me niet alles aantrekken maar ja nu klaar en weg ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 SLOKJE !!!!!......doe het nou niet he.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Oei slokje gaat het een beetje ? Zal ik even teruglezen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 ben alweer aan de fris Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Als je de eerste nog moet nemen slokje, maak dan van je hart een steen en neem als eerste een frisdrank. De andere trek verdwijnt weer, en je gaat je daarna stukken beter onder voelen !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 slokje,in die tijd dat ik niet meer drink....zijn mijn vader, mijn 1e schoonmoeder, mijn 2e schoonvader, mijn moeder overleden.is mijn bedrijf naar de vaantjes gegaan en ben ik gescheiden....maar heb NOOIT een reden gezien om te gaan drinken.....!!!!waarom jij dan nou wel nu ????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 flipte gewoon en nu klaar ermee ben al aan de fris lees effe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 den will se....ik was dus ff bezig, maar heb je gelezen he....zouden we slokje meenemen in de woestijn naar die oase van nuchterheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 zo ga lekker buiten zitten met wat nootjes en een lekker glas fris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Zolang er voor dat laatste woorde maar geen L staat is het goed voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 quote: Originally posted by: niwiden will se.... ik was dus ff bezig, maar heb je gelezen he.... zouden we slokje meenemen in de woestijn naar die oase van nuchterheid neem me mee niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Is goed ,niwi, kunnen we altijd een slokje nemen in de woestijn hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden