Madelief Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Goede Doe-De-Morgen allemaal! Koffie en teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 goede morgen madelief. terug lezen doe ik niet, ik zal al wat gehak staan dus laat maar.het is hier heerlijk rustig de zon begint al te schijnen, wordt een mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 hoe is het gegaan gisteren? vandaag half 4? ik vindt het ontzettend knap van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 goedemorgen, igo, madeliefje, vanop kaai 457 der dokken. Prachtige sunrise, ook hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Hoop aflos te krijgen, anders weer laat thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Goedemorgen Igor en Will!Igor mijn wekker blijft vandaag even hangen op 3 uur, helaas.Maar dat gaat lukken hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 goede morgen Wil. ik denk dat je collega nog heerlijk op 1 oor ligt en ach jij bent toch wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Awel, ik denk het ook, want ik sta nog steeds hier. ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 misschien toch maar even bellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Aflos ondertussen niet meer nodig. schip vast. going home. kom nog heel ff piepen subiet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Goede morgen Igor en Madelief!!!Wil al weer weg?Wat is het hier stil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Kore, goedemorgen!Ja erg stil hier!Iedereen nog op één oor denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 kore en slokje ook goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Goedemorgen allemaal,Ik heb geen druppel gedronken gister en voel me goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Slokje!! Dat is super!!!!Goedemorgen trouwens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 ja, lijkt wel zo.Hoe is't madelief?de wekker alweer gezet?Mooie openingszin weer trouwens,heb je een boek met uitspraken oid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Hoi Igor en slokje.Slokje nieuw hier?Welkom:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Kore,Als ik een goede uitspraak ergens tegenkom, schrijf ik die op.Het is voor ieder weer anders natuurlijk wat wie aanspreekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Ja Kore ben nieuw gister aangemeld.Ja goed he ben trots op mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 goed zo slokje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Goed idee Madelief..Dat mag je ook wel zijn, slokje!Ik hoop dat je je hier thuis zult voelen.Igor is het met jou ook goed?Ik blijf niet lang, trouwens,ga een dagje naar de achterhoekop bezoek bij een vriendin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Kore, fijne dag hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Goede morgen, Igor is het goed gegaan gisteren.Heb het droog gehouden, ga nog even lekker luieren in bed. Morgen weer vroeg op voor werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Nog even slapen tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Eindelijk thuisgekomen, ben nog even gestopt bij ex-collega's in de haven. Even bijgekeuveld Slokje, mooi zo, de eerste stapjes zijn gezetKore, maak er een fijne zondag van, liefst droogKruimel, ik ga je vervoegen ZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzSlaap ze op deze mooie ochtend. Hoop dat de temesta zijn werk doet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden