Mai Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Moggûh!Hier een straffe AnanZo. Hebben we dat ook maar weer gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 anan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 begin je nou ook nog in jezelf te praten:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Yep!Alvast eenvoorproefje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Anan (Tokushima), een stad in de Japanse prefectuur TokushimaAnan (Nagano), een gemeente in de Japanse prefectuur Nagano Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 en dat dan dus met koffie ofzoiets???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Ken jij snel googlenHad net het woordenboekuit de kast..Tnx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Even welterusten wensen.Niks meer gelezen...Doe doei, slaap zacht........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 wat een melig draadje wordt dit zegIk moet er vreselijk om lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 hee Cathy, floep je er nou zomaar tussendoor?Nou ik hoop dat je lekker slaaptweltrusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 aha, nooit van gehoord, daarom dus.Komt vast omdat ik geen koffie drink...Wing bedoel je dat als je onder de mensen komtje onzeker wordtOf snap ik dit ook niet goed.mn snapper werkt vanavond niet helemaal, zoals ik t wildenk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 I can hearthe heart speakDan is er in principeniets meer te zeggenMaar als tochDan dit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Koffie , no thnx... Hoop straks te kunnen gaan slapen !!!Laat ik zo zeggen dat ik een but dag heb gehad... Kan nu alleen nog maar piekeren, malen en huilen om wat er allemaal voorgevallen is vandaag !!!Maar goed, wel dag 16 inmiddels en mede door alles ben ik er ook wel trots op dat ik tot nu toe zover ben gekomen...Problemen zat, waren er hiervoor ook, maar nu overwin ik ze door geen drank meer tot me te nemen...Maar ach, alle emoties die nu loskomen... PFFFF.............Laat me maar even...Fleur ? Wil je ajb nog even reageren op mn pb ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Hij hep trouwensnog niet in de vulliszakgekeken HannahKlaarblijkelijk staat ie nogwat wantrouwend tegenoverforumgiften..Laat hem rustig wennenHij vroeg naar PippiLet joe know Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Ok we laten je en zullen verder niks zeggen,Nee ik wil je toch nog ff zeggen dat ik het geweldig van je vind dat je droog bent gebleven Blondie onder deze omstandigheden. Jank t maar lekker van je af, lucht alleen maar opway to go girl!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Hee blondie weet nietwat er voorgevallen isWel dat je het moeilijk hebtMaar ik nu ook een heel andereen heel krachtige en dappere Blondie zieDat vind ik echt heel mooiKeep on going meis!Dag 16 is okidoki Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 ok dan heb ik t verkeerd opgepakt denk ik wing solly Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Thnx toch voor jullie lieve woorden, witte en Hannah1...En ja, de aanleiding ? wist ik het maar...Al weet ik dat menig iets wel even uitgesproken moet worden... Ben nu gewoon effe boos en teleurgesteld en heel veel meer... Komt wel goed, al heb ik nu weinig respons op mn onvrede... Komt morgen wel !!!Hoop ik !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 gewoon vanuit gaan dat je het krijgt Blondie en anders geen genoegen er mee nemen.Je bent t waard om een antwoord te krijgen. Je hebt nu niks meer waar je het ongenoegen van geen antwoord krijgen mee kan wegspoelen.Dat is een grote verandering voor jou maar ook voor de andere partij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 thnx Marjo, doet me veel om dit van jou te horen... Snik, nu effe goed doorjanken !!! Je voelt me aan lieve Marjo !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Tsja Sweat dreams Han! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Ik wíst het!Da Spud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 hee die spudje nep belgje:)Weltrusten Hannah:lips:Ik ga dr ook van tussenFijne chat nog allemaalLaterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Nope Wing, serieuze zaken...Maar heb al ge-pbt/gesmst etc... ( nee, niet aan jou Fleur, al hoop ik nog wel op een reactie)Is nu wat van mn borst af, dus ga zo trachten te slapen...Morgen 1e dag therapeutisch werken... Kijk er niet echt naar uit, maar goed wat moet dat moet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Dada Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden