rapilos Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Goedemorgen allen,Frisse ochtend vanochtend.Al lekker gedouchtOntbijt met alleen fruit, want ga om 9.00 naar yoga.Yayala,Sterkte met je zoon.Hoop dat de dokter goed nieuws heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 haha ja Wil, maar straks gaan de nageltjes eerst gekortwiekt worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 rapi en zonnetje ook goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Goedemorgen, Igor,Will, Zonnetje en 230852.Meneer\mevrouw cijferje nieuw hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 wil how is life in the wild?goedemorgend rapi:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Hey zonnetje, rapi Nu kan mijn dag alweer niet meer stuk sé Hoe gaat het lieverds ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Goed zonnetje, mar ik vind die beren hier maar niet !De zon schijnt hier zelfs Zit jij daar voor iets tussen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 cava alleen is mijn biologische klok nog niet aangepast:huh:boker tov vonneke:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 tuurlijk wil, seg in welke streek zit je juist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Igor hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 hoi zon hier is alles oke, maar moet me gauw eventjes wassen want moet zo al weer weg Bij jou ook alles goed/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 cavakes igor, wanneer ging jij nu op intake, sorry ben het vergeten:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Goeiemorgen Igor, Wil, zon, rapi en 230852.Heb heerlijk geslapen, tis lekker koel buiten nog, binnen eindelijk wat afgekoeld en zit aan een bak lekkere koffie. Yaja, nu weer je zoontje. Meid, wat een ellende, hoop dat de dokter straks goed nieuws voor je heeft hoor. 230852, ik heb een berichtje naar de moderator gestuurd met verzoek jouw profiel te sluiten. mIsschien handig als je zolang in je instellingen je naam, woonplaats en mailadres even weghaalt tot je profiel is gesloten? Dat sluiten kun je namelijk niet zelf, moet de moderator doen. Overigens van harte welkom. Hoop dat je het hier naar je zin gaat hebben. Bij wie is wie vertellen veel mensen wat meer over zichzelf.... misschien ook leuk als jij dat ook doet? Igor, alles goed daar (op die scherpe nageltjes na dan, hihi)? Zon, wennen terug neemt denk ik wel wat tijd hoor, moet een totale cultuurschok voor je zijn toch? Rapi..... nog steeds volop aan het genieten van je eigen stek? Gordijnen inmiddels ook klaar? Wil, we lopen elkaar blijkbaar telken mis tegenwoordig. Van mijn kant geen kwade opzet hoor, hoop van jouw kant ook niet? Maar hoe ist nou met je en met T? Wat doe je overigens in de Ardennen??? Dacht dat je in het drukke Antwerpse woonde en en dan met name een paar straten verderop dfan Fleur haar toekomstig huis staat? Zo, ff bak koffie nr. 2 halen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Boker Zon?Heb al gezocht in het vlaams woordenboek, maar kan het niet vinden :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 boker tov is goede morgend in hebreeuw von Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Yovon,Ja, volop aan het genieten van mijn nieuwe stek.Gordijnen, helaas nog niet klaarDuurt 4 tot 6 weken.Wil, ben je lekker op vakantier dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Hihi, dank je wel Zon, ik las dus: boker ten opzichte van ... hahaha,. Voor jou dus ook een hele goede morgen zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Hm, das lang wachten Rapi, Aan de andere kant: waar je lang op moet wachten geeft je extra veel genoegen als je het eindelijk hebt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Ahaaaaa, zie het al Wil, je zit in La Roche..... vakantie vieren dus. Tsssssssssssssss, je bent nog maar net terug van de vorige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Zonneke, 6 km van La Roche. Aan een klein dorpje "Jupille" genaamd. Ik kom hier al bijna 30 jaar, en heb hier al menig vrouw/partner/vriendin versleten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 :moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon:Ies, je bent een kanjer.... Van harte. Vind ik eigenlijk wel dat je ook nog even je eigen tralida deuntje moet neerzetten nu hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 terug aanpassen vraagt tijd, weet ik maar denk dat het nu een beetje anders ligtben hier als het zeggen maar even 'en passant' zo voelt het toch, beetje bevreemdend... voel me echt niet thuis. Eerder observerend en ja zelfd meer vanuit blik van afscheid nemen.klinks mss onduidelijk?raar? maar dat gevoel heb ik nu op de moment.Zelfs gedachten naar alcho steekt terug de kop op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Waaaaaah, wat doe je daar Wil? Is dat een grote uhhhh jeweetwel waar je ze zo kunt oppikken en weer dumpen , ogen rollen bijna uit kassen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Hm, denk dat ik je wel een beetje begrijp Zon, ook al heb ik nooit in zo'n situatie gezeten. Moet een vreemde gewaarwording zijn. En ja, dat de gedachte aan alc opkomt is dan ook niet zo vreemd. Partir c'est mourir een peu zeggen ze.... en dat wil je niet voelen...Maar niet doen hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 isa nen dikke proficiat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden