PROUD2BME Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Goedemorgen allemaal,nou schrik ervan!moet ik ineens openen vandaag!Eerst maar eens een flinke bak koffie en kijken welke slaapkop mij als eerste komt vergezellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 en nou mag ik een keer openen en zet ik er zomdag neer:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 KOOOOOOOOOOOOFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!Rise and shine lieve allemaal!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Heu zombiedag?goedemorgen Yaja wat ben je vroeg. doe me maar een lekker bakkie met een croissantje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Tina ook goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 goedemorgen Igor,tja voel me ook best zombie zo vroeg op de morgen hihi:Dlekker ontbijtje met een cappuchino! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 waarom ben je zo vroeg? heb je leuke plannen voor vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 zo voeg,tja............Ik slaap slecht,loop te piekeren.Zou je moe van worden denk ik dan maar helaas!Heb al 5 keer Hart van Nederland gekeken gellof ik! haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 verschrikkelijk trouwens die Love Parade!Wat moet dat eng geweest zijn in die tunnel met al die mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Hmm dat klinkt niet zo vrolijk, dat je aan het peikeren bent. waarover? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 ik kreeg het net niet helemaal mee op het nieuws. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 heb een ziek kindje en tja ik als moeder wordt daar erg onrustig van zeg maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 ach de kleinste? wat heeft ze?230 je profiel staat open. haal even je gegevens weg of schakel de moderator in, iedereen kan zo zien wie je bent :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Nee m,n kleinste gaat prima.M,n zoontje van 10 jaar.Ligt al een week in ziekenhuis,blindedarmonsteking maar veel complicaties helaas.Vandaar m,n gepieker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Goedemorgen Hannah:heart:Ook een bakkie??Wat heb je erin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 oeioei Yaja dat kan ik me voorstellen. was de blindedarm geknapt? is er al een positief vooruitzicht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 hannah ook goede morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Komt voor elkaar Hannah!1 koffie met zoetje voor mevrouw!Tja weinig verbetering nog,hij was idd geknapt ja Igor.Heb om 8 uur gesprek met de arts en weet ik meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 ja heb het reservaat ook gezien ja! hihidie busjes rijden er dus echt he!Te zielig voor woorden gewoon!Maar ach,ik heb geen hek dus hier zie ikze noot! hihi!Maar heb zitten gieren gisteren!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 25 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Ik spring nog even onder die heeerlijke douche hier voordat meneer de dokter komt,gooi m,n heerlijke stretcher van deze week aan de kant en duimen maar op goed nieuws!Tot later misschien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Goede morgen lieve dames. Vanuit de Ardennen.Waar is die koffie juist ? Kan er wel wat van gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Bedankt Hannah, de suiker laat ik, de poedermelk graag.Yaja, ik heb op 7 jarige een gesprongen blindedarm gehad. Was kantje boordje door fout van dokter, maar zie wat er uiteindelijk van is voortgekomen. En dit is bijna 40 jaar geleden !! Maar toch, sterkte hoor, je kinderen, ik begrijp je volledig. Maar het zal wel okay zijn. Heb er veel vertrouwen in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 sterkte er mee Yaja.Wil ook goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Hiersé igor sé, de puppylover. Hoe gaat het met je pups ? Heb je je douchebeurt al gehad van ze ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 goodmorning:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden