bolletje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Gewoon hee schrijven Witje. Klinkt best leuk. Ja hoor het bezoek was leuk. Dat mens is zoooooo ontzettend druk, ik hoef alleen maar te vragen " hoe is het" Nou en dan kan ik gaan zitten wachten. als ik dan denk nou mag ik ff, dan komt er weer een hele diaree woorden uit haar mond, en dat gaat door tot ze honderd mtr. van mijn huis vandaan is. Daar woont ze. Maar het is een lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Ik weet het ook niet meer wie is wat en waar...Al die ico's ook.Nee Bollie hoef niet naar de KNOPas in oktober onderzoek naar het effect.Merk zelf dus nog nietssterker nog, ben moeier dan ooit.En ja die wond, of wat het ook is, trekt af en toe flink samenhet bekende schoenvetergevoel.Zit nu ook af en toe bij een apneuforumVerder wacht ik af.Anders zoek ik wel een kruidenvrouwtjemet een zwarte kat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Oh jaa bol ik kan me echt voorstellen als je je dag dan aan het in plannen bent en zulke visite komt daar dwars doorheen, dat je ff hard moet zuchtenNou ja, tis weer voorbij gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 merkt mevrouw alf er eigenlijk al iets van?want dat is ook niet geheel onbelangrijk denk ikmet apneu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Grote vriend Aluf:) Ik heb hier nog een zwarte kat (Kwiebus) lopen hoor. Als jij dat kruidenvrouwtje nu gaat zoeken, dan zorg ik dat Kwiebus bij jou komt. Goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Hoe zit dat eigenlijk...Je hebt toch neit per direct een ban te pakken heals de moderator een berichtje van je aanpast??of gaat dat samen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Het schijnt dat brandnetelmarmeladeof een warme doek met kruisbessenpureeeen heilzame werking heeft BolIk weet het niet, men zegt het.Ik kan ook de heilige St Antonius aanroepenof een voettocht naar Santiago makenMen doet wat in zijn wanhoop..Die kat lijkt me een antrekkelijk alternatief..witeMw Alf zegt er iets van te merkenik schijn minder de naam van mijn minnares te noemennee, geintje, ze zegt dat ik rustiger slaapEn minder snurk, meer een soort snorren zoals van een KwiebusHet gekke is dus dat ik er zelf zo weinig van merkEn niet zeggen dat ik laat naar bed gawant ik maak wel mn uren, maar heeft toch geen effect. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 quote: Originally posted by: witteHoe zit dat eigenlijk... Je hebt toch neit per direct een ban te pakken he als de moderator een berichtje van je aanpast?? of gaat dat samen? Welnee WitteJe krijgt dan een allervriendelijst verzoek iets niet meer te doenof wel, na te laten.Wacht ik zal je laten zien wat ik laatst terug kreegtoen ik deemoedig het hoofd had gebogen en plechtig beloofd had het nooit meer te doen,momentje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Heb net ff bij wie is wie gekeken en er is inderdaad nog een pipi, en ook nog hetzelfde icoontje.Ook een appel, alleen is deze pipi met 1 p en ik ben pippie met 2 p's.Volgen jullie het nog????????Grrrrr, maar ik heb nu een nieuw icoontje, voelt trouwens ook wel goed, een nieuwuiterlijk.En ik ben ook nog es een reislustig type, past dus goed bij me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Ja, samen sterk !!!:)Mooi is dat x quote: Originally posted by: AlfHee, mn stopmaatje.. las je bericht gisteren Vond ik leuk.. Ja, we gaan door:present: Gefeliciteerd met je a.s. optreden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 quote: Originally posted by: pippieHeb net ff bij wie is wie gekeken en er is inderdaad nog een pipi, en ook nog hetzelfde icoontje. Ook een appel, alleen is deze pipi met 1 p en ik ben pippie met 2 p's. Volgen jullie het nog???????? Grrrrr, maar ik heb nu een nieuw icoontje, voelt trouwens ook wel goed, een nieuw uiterlijk. En ik ben ook nog es een reislustig type, past dus goed bij me. Vond die ander beter...:D:D:D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Alf, fijn om te lezen dat je de alcohol onder controle hebt, hartstikke goed zeg Wel lastig van de andere ongemakken, maar hopelijk gaat dat ook steeds een stukje beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Dit is m dan Wittezo kan het ookals je maar even aangeeft dat je fout zat en beterschapbelooft'Hartelijk dank voor je reactie Alf, dat je laat weten dat je er op zult letten de volgende keer.' Vriendelijke groet,de Moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 PPWeet je de strekking van het bericht?Of hoe ik dat bericht kan achterhalenHet grappige is dat mw Alf ook snurkt...maar geen apneu heeft..Zo, het regent hier opeens nogal fel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Alf zit er bij jou in de buurt geen chinese Arts? Of een boeddhistische monnik. Dat zijn grote jongens hoor. Die kunnen aan je tong al zien wat je mankeert. Die gasten hebben overal kruiden voor. Ja soms maken ze die kruiden van een of ander dier, das minder maar je zou eens aan dat Apneuforum kunnen vragen of iemand daar ervaring mee heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Dank voor het medeleven. Het is miss maar beter zo maar het voelt zo anders.Uitvaartcentrum is geweest en heb haar netjes in de baar gelegt in haar eigen mandje.Niet zonder een sloot aan tranen en scheel van de gremlins.Morgen wordt ze gecremeerd.Sjonge wat heb ik verdriet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 BollieHeb al diverse alternatieve adressen via via binnengekregenHoud dat achter de hand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 DrupWat heb ik gemist?Is er iemand overleden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Druppeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Ohh ok, Alf ik moest er aan denken, want beide waren snel daarna uitgelogdmaar dan zien we ze dus waarschijnlijk wel weer verschijnen.Ik moest trouwens vreselijk lachen om die minnares.Echte Alf humor weer.hernieuwde kennismaking dan maar helemaal pippiePast mooi zo een tas bij je, zovan ik ik was een tijdje op reismaar ik ben dr weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Hé verdorrie Drup, ik zou willen dat ik bij je kon zijn en ff een arm over je schouder leggen. Ff het gevoel dat je er niet helemaal alleen mee zit meis. Weet dat je niet de enigste bent die zo'n rotervaning heeft. Misschien verzacht dat een heel klein beetje. Ik hoop echt dat de gremlins niet de baas worden meis. Heb je een foto van haar? Bij mij heeft het toen erg goed geholpen om een foto te pakken en te steeds opnieuw te vertellen hoe ik me voelde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Wacht heb het gevonden.Drup, dat doet zeer.Ik leef met je mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Zo is dat Witte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 sterkte hoor druppie:heart:wanneer houdt de narigheid is op he.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Ok Pareltje van meDank voor de moeiteDat klopt, M. was iddnogal ongerust als iklang stilviel. En ze was vaak wakker door het gezaag naast haar.Al je trouwens op dat forum leest wat voor ellende sommigen hebben meegemaakt dan ben ik daar nog een licht geval bij.Relativeert dan weer.Ik zal eens googlen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden