Teveel Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Ya, Gelukkig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Ach Drup wat verdrietig!!Ja katten kunnen ook moeite hebben met een verhuizing en veranderingen in huis. Hoe oud is het katje geworden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Sara,Logisch dat je nerveus bent, solliciteren is best heavy.Als ik vragen mag, waar solliciteer je op. Je onderschrift klopt toch, je bent helemaal op de goede weg!Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Wijfie, soms is geen reactie de juiste reactie meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Grouphug!!!! *fleurt iedereen op en gaat weer werken* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Wijfie de kunst is om te proberen je daar niet door te laten beinvloeden. Ikzelf vind dat ook altijd erg moeilijk omdat sommige berichtjes me erg raken maar het is de enigste manier, denk ik om, zelf positief te blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Sara,Ik ben niet blond en zelfs nooit geweest maar ik raak de draad ook kwijt als er reacties komen over opmerkingen en of reacties op andere draadjes en forums.Vaak heb ik niet direct in de gaten dat het over een ander draadje gaat en ga terug lezen in de veronderstelling dat ik iets is gemist heb.Misschien wel goed als braintraining... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Ja Wijfie het is jammer dat je dit zo voelt. Het zou betekenen dat je met een hoop rotgevoelens blijft zitten.Dat kan toch niet de bedoeling zijn van het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Drup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Drup,Sterkte meisje en zet door.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 PP, heb je miJ ook gelezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Goedemiddag allen, heb nog niet bijgelezen.Val zo maar even de huiskamer binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Een hele goede middag Pippie. Tuurijk mag je binnen vallen hoor. Ik zou zeggen, neem de tijd om alles te lezen het zijn weer veel pagina's.Is alles goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Toch maar even met een emmertje sop alle verdiepingen langs. Eigenlijk is het best vies. Jakkie bah, viespeuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 quote: Originally posted by: bolletjeJa Wijfie het is jammer dat je dit zo voelt. Het zou betekenen dat je met een hoop rotgevoelens blijft zitten. Dat kan toch niet de bedoeling zijn van het forum. Dat is zeker niet de bedoeling van het forum,Bollie.Aan de andere kant is het ook niet altijd pais en vreeof een en al positivisme hier, het is hier net als in het echte leven, het kan niet anders.Ik heb meegemaakt dat ik positief op het fr. kwam en met een rotgevoel eraf ging. Gelukkigis het in de meeste gevallen andersom, laat ik zeggen,in bijna alle gevallen. Het is ook wat je er zelf van maaktén bij oppikt. Alleen maar klagen hier maakt je idd alleen maar somberder. Als je daarentegen wat doet met de reacties dan kom je al veel verder. Delen is goed, zowel van de positieve als de negatieve ervaringen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Hee, mn stopmaatje..las je bericht gisterenVond ik leuk..Ja, we gaan door:present:Gefeliciteerd met je a.s. optreden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Ik ga ook even twee mensen confronteren met eerder gedane uitspraken:Die hebben hier alle twee stellig beloofd niet voor elkaar te gaan schoonmakennou ik wil wedde jullie gelezen te hebben dat er nu op dit moment in beide huizen emmers met sop klaarstaan. :D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 He Bollie, alles goed hier hoor.Wel fijn toch, dat je na zo'n lange tijd hier gewoon weer kan binnenvallen.Ha die Alf, alles ook goed met jou?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Ik weet ff niet meer welke pippie er nu binnen is,volgens mij zijn er nu twee pippies van wat ik las op de wie is wieWil de echte pippie opstaan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Hey kijk een Witje en vriend Alf zijn ook weer binnen.Hahah Witje dadelijk komen ze thuis en denken ze dat ze op het verkeerde adres zijn. LachuuuuAlf hoe is het nu met slapen vriend? Nog steeds zo'n last van een opgezet gevoel in je keel? Ik weet wel dat het heel lang kan duren voor de wond hersteld na een operatie. Zou je niet binnenkort weer eens naar de k.n.o.arts moeten? Ik meen dat ergens gelezen te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Haha Witte, echt waar, zijn er nu twee???Ik ben Pippie appel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 was t gezellie met je visite bol??Heb je t een beetje kunnen doorstaan? Nou dat zou wel een klucht zijn hee bolletje (aahhh ik doe het weer, zeg ik weer hee. Maar ja das nou eenmaal zoooo noordhollands, dat moet je er maar bij nemen van me hoor bol)Ik moet echt zo lachen dat t op de laatste dag schijnbaar toch nog hetvoorspelde hoe schoon is jou huis aan het worden is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 jaa en om het nog moeilijker te maken we hadden er drie..ik weet niet meer wie wie is, maar in ieder geval welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Hoi PippieLang niet gezien zeg..Met mij gaat het goedqua drank enzoVerder wat ongemakkenmaar is te behappen..En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 schoon shipwe hoeven elkaar niet meer te confronteren op harde wijzewant het wordt toch aangepast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden