Spring naar bijdragen

Maandag 26 juli


Madelief

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 457
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hahaha hier ook, werd zomaar overal uit gegooid..........nou moe.
Affijn ondertussen ff de zolder stofgezogen.

Madelief: 5 uur? Allemachies wat ga je goed meid :present:
Zie dat er soms ook gevraagd wordt naar de hoeveelheid die je drinkt maar ik neem aan dat dat automatisch ook afneemt omdat je 's avonds in gezelschap van manlief niet over de schreef kan gaan, zo was het toch? Zie je heeft toch ook voordeel dat hij het (nog) niet weet ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Halloa
Heb langer geslapen dan ik wilde
Maar heb ook geleerd dat moe vroeg opstaan geen zoden aan de dijk zet.
Kan eventueel de yoga vanavond nog af zeggen, want ik wil ook den krullebol se nog een gedag zeggen vanavond.
Ik loop met een gedachte
Zou het niet kunnen dat ik me zo miserabel voel omdat dat altijd het geval was na een feestje ? Kater + ernstig misdragen.
Dat mn lijf er aan moet wennen dat ik me niet meer dagenlang zo rot hoef te voelen ?
Vandaag dus huis logé klaar maken.
Is altijd minder werk dan ik denk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, over jouw vraag:
dat hangt af van de gedachten die je er nu over hebt.
Ben je die bewust?
Je had het eerder over tegenvallers, minder mensen dan je had verwacht.
Een eigen feestje organiseren heeft dat risico nu eenmaal.
Ik vind het knap, je initiatief voor een feestje!
Het is toch heel jammer om daar rotgevoelens van over te houden.
Tegengedachtes maken....

en misschien heeft je lijf idd ook wel een herinnering aan eerder, dat zou kunnen.
Maar: kop op hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yajala heel herkenbaar wat je schrijft.
Ook ik heb irl vaak de moed niet om aan de bel te trekken, aandacht voor mezelf te vragen of ,zoals je zegt, anderen lastig te vallen die zelf al zoveel aan hun kop hebben.
En ook voor mij geldt dat het hier gemakkelijker is, alhoewel, regelmatig piep ik er maar tussenuit als ik denk dat ik niet gelegen kom.
Moet ik mss oefenen? Oké, komt-ie:

1. Heb sollicatie ingestuurd!!! Ben daar heel nerveus door.
2. Vandaag 4 weken!!! Maar durf mn onderschrift nog niet te veranderen.

Reactie graag, please? :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor : Hier toch echt midden van lands... en BTW het bericht van Yajala geeft voor mij nog steeds geen duidelijkheid....
Ja, begrip!!! Kun je aan werken !!! net als ikke !!!
Ja, schaamte !!! Ter zijde leggen, jij bent jij nu en niks geen schaamte...
Je bent er nu druk genoeg aan bezig Bor... Zou je manneke er geen trots gevoel bij hebben dat je nu inmiddels mede dankzij dit forum al 16 dagen droog staat!!!

Begrijp nog steeds niet dat je dit niet met je manneke deelt, vooral voor hetgeen er vanaf hangt !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel Witte :present:
Ja is ook een grote stap, denk dat alles nu weer een beetje een plekje gaat krijgen.
Zit o.a. door hulp v. psych nu zo'n beetje in laatste fase v. rouwproces en merk dat ik weer een eigen leven begin te krijgen. Klinkt mss vreemd maar eerder leefde ik vooral in en met de pijn en de herinneringen van het verleden. Dus is voor mij echt een grote stap voorwaarts.
Zit al meer dan 10 jaar in de WAO, heb in die jaren wel meegewerkt in de zaak van mijn man (en dat was soms heel veel) maja niet in dienst dus telt niet.
Affijn: OP naar de toekomst :rose:!

En dat gun ik jullie ook allemaal :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Saar,
Geef jezelf de tijd om te leren, aandacht te vragen voor jezelf. Ook dat is een leerproces en kan niet binnen korte tijd geleerd worden. Dat heeft echt tijd nodig.
Bovendien zal het ook een beetje in de aard van het beestje zitten. Misschien ben je wel een heel bescheiden iemand, (een hele mooie eigenschap hoor en het siert een mens) maar het is erg lastig als je die eigenschap hebt.
Oefening baart kunst, en hele kleine stappen gaan makkelijker dan ineens een hele grote. Vaak zie je dat mensen dan op hun gezicht vallen. Je gaat goed hoor maar geef jezelf echt de tijd.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara: hartstikke goed: 4 weken! Super. En je hebt al de eerdere ervaring van lang gestopt te zijn; dat moet toch enorm helpen?
Veel suc6 met je sollicitatie, ik duim voor je!

Hannah, ik snap wat je zegt over die gremlins.
Ik wil eigenlijk ook niet denken in die termen, want het is niet helpend.
Het is te bevestigend hè?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh en eh Frans: wat STINKT dat rookhok verschrikkelijk hè :P
Ben (nog) niet zo sterk als jij en Sinusjuh en anderen die stoppen met drinken èn roken maar nadat ik in februari mn nieuwe huis betrad besloot ik alles mooi fris te laten en rook ik alleen nog buiten. Echt waar en dat scheelt al een heleboel peuken hoor, rook nu minder dan de helft van eerst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...