Spring naar bijdragen

Maandag 26 juli


Madelief

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 457
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou Bol, ik had nog wel gezien dat je me Drupke noemde hoor. :huh:
Bloemkool of boemkool Sara? Ehhh, boemkool is wel het juiste woord eigenlijk. ik vind het niet te eten. Maar zoonlief vind het lekker dus je doet weleens wat he? :moon:
Míjn laatste vakantiedag zit er bijna op. Morgen mag ik me weer melden. Zal wel rustig zijn daar zo in deze tijd.
Hoe ist met de rest hier? Nog vakantieplannen? Behalve Woman en Jane dan want dat wist ik al.


Aangepast want er vielen wat letters weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu wel weer..
Voor het sporten even gauw boodschappen gedaan... Toen fluisterden de "gremlins" in mijn oren..
Niets gehaald.
Daarna even bij mijn ma op bezoek .En tussen ma en thuis ligt nog een supermarkt.. Dus ook weer de gedachte.. bier halen?

Nu thuis.. Ik ga zo douchen.
Geen bier gehaald..
Mooimooi

Hoe is het met jullie hier. alles goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier is alles goed denk ik. Maar wat ontzettend knap dat je zo sterk bent geweest om geen drank te halen joh. Dat verdiend een grote pluim Frans. In het begin kost het veel zweetdruppeltjes maar het wordt met de dag makkelijker hoor. Let maar op mijn woorden.;)
Heb je het ook al met je ma over je verandering gehad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Frans, ik heb je binnenkomst op het forum gemist door mijn vakantie. Maar je staat nog aan het begin begrijp ik.
Tip (van Flip :D): haal zoveel mogelijk boodschappen in één keer. Dus niet elke dag pas na het werk bedenken wat je gaat halen. Voor mij werkt dat het beste. ik probeer de supermarkt te vermijden na mijn werk, want dan is de verleiding vaak het grootst. Even uitpuffen met een borrel lijkt dan zo aantrekkelijk. 's Ochtends ben ik nog helemaal niet met alcohol bezig in het hoofd dus dan is boodschappen doen een makkie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond beste mensen.
Vanmiddag even een beetje meegelezen, wel snel.
Ging er nogal heftig aan toe en dan heb ik de neiging om er overheen te lezen.
Lekker snel dus, elkaar afkatten heeft naar mijn idee geen enkele zin.
Ik ben wel regelmatig on-line, maar reageer nauwelijks, simpel omdat ik niets te melden of toe te voegen heb.
Ik moet eerlijk bekennen, als ik zoiets als vanmiddag lees krijg je de neiging om te gaan drinken en volgens mij is dit forum ervoor bedoeld om dat nu juist niet te doen.
Gewoon maar snel uitloggen en iets anders doen, dus niet drinken, ook niet gedaan.
Dit alles inclusief forum valt me wel tegen. Het lijkt een behoorlijk onderonsje en als je al weinig tijd hebt, heb je ook niet zoveel zin meer om mee te doen.
Ik begrijp dat dode dieren verdrietig zijn, besef dat ook, heel oprecht.
Maar als er dan 2 pagina,s over gaan, heb ik zo iets van "hier heb ik even niets te zoeken"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Kruimel. Jij hebt er vaker een probleem mee als het hier over huisdieren gaat, of vergis ik me nu? Dan, sorry!! :present:
Ik ben het met je eens dat 2 pagina's wel erg veel is. Maar zo heel erg is het ook niet. Ik ben er ook maar doorheen gewalst door over iets onbenulligs te gaan schrijven. En als jij denkt dat je iets zinvols kwijt wilt hier, dan kan dat evengoed toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Gedverderrie er moet me ff iets van het hart. Scroll dan gewoon ik kan me voorstellen hoe drup zich moet voelen en al zouden het 10 pagina's zijn. Jeetje ik weet hoe het voelt net als menig ander hier. je kat of dier whatever is voor heel veel hetzelfde als je kind.

Drup mijn innige deelneming, gadver weet nog hoe mijn poezebeest overleed in mijn armen en haar zelf thuis heb opgebaard en ook zelf in de crematieoven heb gelegd. Ja zo ben ik grote bek klein hartje, en nu staat ze bij me thuis in de kast.

Drup, alle sterkte van de wereld.:heart:


Fleur heart;

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had je wel gelezen muppie..voelde me naderhand ook niet echt fijn omdat ik je niets had teruggeschreven :(
Het was niet met opzet..Het was gewoon ff genoeg.
Geen zon hier. Ligt niet geheel aan het forum, zou een beetje gek zijn om met zoiets af te komen, maar het heeft meegespeeld.
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is?...

Hoe is ie daar muppie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier gaat het goed Fleur. De vakantie was een beetje too much, als je begrijpt wat ik bedoel. :huh: Maar ik heb meteen de draad weer opgepakt en gedraag me weer heel netjes. Nou ja, geheel droog hoef ik van mezelf ook niet.
Het was me duidelijk dat er het één en ander hier op het forum is waar je moeite mee hebt, maar ik heb niet alles terug gelezen. Dus ik kan het niet zo goed plaatsen wat je bedoelt. Heeft dit ook nog te maken met je ban?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik begrijp Kruimel en wie er achter staat totaal niet!
Volgens mij zit ik toch op een verkeerd forum.
Waar mag je het in vredesnaam nog wel over hebben?????
Niet over trek (gremlins) Niet over je thuissituatie (huisdieren die je dierbaar zijn)
Kortom, niet teveel zeuren.
Waar moet het volgens jullie wel over gaan??
Ben er echt klaar mee.
Heb even gedacht dat ik hier op een forum terecht was gekomen met MENSEN.
Nu blijkt dat ik op een forum zit waar je werkelijk nergens over mag of kunt praten.

Op een uitzondering na, die ik een warm hart toe draag, maar ik pas ervoor om me in een keurslijf te laten persen door een aantal mensen hier.
Veel plezier allen!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...