Otje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Je hebt het zelf gedaan, Tatum, en dat is geen bescheidenheid mijnerzijds. Je hebt zelf de stap genomen om weg te gaan, en vooral weg te blijven en helmaal vanaf scratch je leven weer vorm te geven. Weggaan uit een geweldadige relatie is moeilijk, wegblijven is nog veel moeilijker. Voor een buitenstaander onbegrijpelijk, dus groot respect dame, buig buig, namaste...You strong woman ! quote: Originally posted by: TatumWoman, dankzij jou heb ik alles kunnen houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Ik ben ook traag. En weet ook niet waarom ik zo laat nog inlog.Ik wilde wat bijlezen maar zoveel pagina's red ik niet meer. Dus sla ik vandaag maar even over.Tot morgen en slaap lekker straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Dag Jane, doe de groeten aan mijn bed Slaap zacht xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Goeiemorgen is t alweer he:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 quote: Originally posted by: wingchunHet regent hier. Da's best gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Even een peukie roken in de tuin, de boel dichtdoen en dan kom ik nog even gedag zeggen voor ik naar bed ga. Tot zootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Ik weet niet eens of ik koffie in huis heb???Ik lust nl geen koffie.Jaaa ik heb in huis, nou bakkie dan maar Hannah, met de welbekende frum lachroom?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Goede morgen Witte,Hoe later de avond... maar misschien geldt nog meer " Hoe vroeger in de ochtend..." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 hmmm ik hoopte dat je weg was:DNou moet ik er ook 1 geven.Ga toch is naar je bed HannahNou ok dan, ok, ok, komt ie:heart:Goed bewaren hoor, ik geef ze niet makkelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Heee harry,Gaat t nog goed met je??Nou ik ben eigenlijk overtijd, maar ja tis best lastighoor als iedereen vakantie heeft en ik nog niet pfffMaar ben wel op tijd thuis en kon t niet laten om menog ff netjes af te melden (wat automatisch bijlezen betekend) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Hij gaat goed, Witte, met jouw ook?Heb ook vakantie, zondag weer aan de slag en dan de 7e weer 2 weken vakantie.Wanneer heb jij vakantie?Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Truste slaap lekker, volgens mij heb je een goeie beslissing gemaakten zoon zal ook wel lekker slapen nu Truste Marjo,Goed om te lezen dat je t zo fijn hebt met je zoon... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Ik ga naar bed, slaap lekker, tot morgen. Lekker hoor vakantie x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Vrijdag mn laatste daggie Harry :D:D:DEn wat wegen de bekende laatste loodjes zwaarMaar ff doorbijten en dan heerlijk genieten.Hopelijk slaat t weer ook nog wat om, want ik blijf bij huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Nou als iedereen weg is ga ik ook maarWeltrusten allemaalLaterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Volgens mij ga je mooi weer krijgen Witte,Zou voor ons ook niet gek zijn want wij zijn in Zuid-Limburg tot 3e week augustus, nou ja, ik een weekje werken tussendoor. In september naar Kreta, Malia om precies te zijn, vlakbij Chersonissos.Dat schijnt tegenwoordig het Salou van vroeger te zijn, een compleet zuipparadijs (of hel). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Ga ook slapen, nog wat lezen in bed eerst, lekker is dat...Overweeg een E-reader, die zijn niet zo zwaar.Welterusten allemaal,Harry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Ik kom nog even dag zeggen, was ff op een ander draadje zoet.Harry, is het in de woestijn van Wil en Niwi niet gemakkelijker vakantie vieren voor jou?Yek, een drankparadijs...... grrrLaten we hopen dat het hier nog lang redelijk mooi weer blijft.Ik ga niet op vakantie; heb gewoon een te fijne tuin (en teveel werk daar in).Maar kom, ik ga ook naar bed. Weer laat genoeg. Genoeg!Welterusten........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Cathy,Wist pas later van feestparadijs maar we gaan met 4 vrienden dus heb het niet alleen voor het zeggen.Schijnt trouwens dat Chersonissos en Malia, hoewel in afstand dicht bij elkaar, andere werelden zijn.We zien wel maar hoe het ook is, ze gaan deze jongen niet dronken zien!Ik help je hopen voor dat mooie weer en heb er alle vertrouwen in.Geniet van je tuin en je vakantie.Slaap lekker, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Je maakt de "slechte" Harry nu echt nieuwsgierig, Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Maar ik werd 20 jaar geleden al over geslagen bij het uitdelen van flyers, zal me dus maar geen illusies maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Met 2 "vriendenstellen" 3 paartjes dus, gaat heel netjes worden (vrees ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden