smart Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Even iets anders....Al die nieuwe mensen, waar blijven die?Lillilu, Wimmetje, Kore, unknown, Karel, Ronald etc etc.Vind het ook jammer dat Marika naar elders is gegaan...Al zouden mensen nu en dan maar es melden waar ze nu staan!Blijf het vreemd vinden..... en... jammer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Harry, zet m op hè?!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Goodmorning kippebilletjesWie mag ik kastijden?? Da woord trekt maar op weinig zo T schijnt dat ik daar héél goed in ben Fransje...lig je klaar? :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Wil je klinkt als een oudje van tijd tot tijd It is aaaaaaaaaal goooooooooooood... :D...evenwicht...Oeps..Weer eentje op zijn smoelwerk..Gadver...Pleisters zoeken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 hey schoonheid goodmorning to youuu:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Harry, ik zal je even pb zenden, kan hier moeilijk gaan reklame maken hé Frans, voor wat het waard is, ik was waar jij nu bent. Daar moet je nu eenmaal door, bij de ene wat meer dan bij de andere. Bol, mijn anta zit er weeral in. Save on the base !Bor, zooooo waar wat je zegt !Cath Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Morning Fleur, en Will. Goed joh. We doen het toch maar ff hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Sunny Shine ready to go and kill K3?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Frans lig stil wil je!!!Kan iemand de schaar ff aanreiken?? Mesje mag ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Ik doe niets . Stop blaming the cow! ...Fleur is bananas . Zegt eigenlijk niets...dat stoort..Fleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 K3???? ben je nu echt op awe kop gevallen en blijven botsen:Dben wel aan't zoeken voor tickets david bowie in't sportpaleis voor ik vertrekdas meer my cup of tea Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Mag ik wel 'kill' schrijven? Kreeg net een tikje voor twee andere woorden :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Hiersé, mijn beauty sé, ben al blij dat fransje is gaan liggen, dan hoef ik niet meer Hoe is't sterke meid ??David Bowie ?? MMMmmmm zalige gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Euh Bor, heeft het ooit anders geweest ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Visite hier sunny shine..K3 is hier aan de macht .Den Bowie...njammie..alhoewel diene is nu vast al stok en stokoud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Zelfkastijding is misschien niet het goede woord. Wil het even relativeren voordat mensen dingen gaan denken :--)Ik heb mezelf enkele biertjes beloofd morgenavond bij de bedrijfsbbq, maar aangezien ik gisteren in de fout ben gegaan ontneem ik me die nu. Onder het motto.. had je gisteren maar niet in de fout moeten gaan.En het is weer een alcoholvrije avond voor me...Ik neig toch steeds meer naar gewoon helemaal stoppen. hehe fleur.. pijn is fijn? :s Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Aha mij favoriete stel *zelf invullen*. Gelieve je op de tafel te leggen Will. Dokter Fleur vind je toch nog een aantal 'gebreken' hebben . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Rugwaarts of buikwaarts ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Dat zeg je zodadelijk niet meer fransiewansie...Het mesje is bot .Ik word er echt niet serieuzer op . Ik wil geen licht stelen..ben gewoon beetje nuts into the guts. Voor de nieuweren onder ons..Fleurtje vecht wel, Fleurtje is enkel stil rond dat onderwerp. Just so you know it Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 tja wat noem je "stokoud" hé is 63, dus ik hoop dat mijn kids me niet op die leeftijd zien als stok...hoewel die leeftijd ik mag hem wel.....en de rolling stones hebben eindelijk beslist op ermee te stoppen .... hoewel grote fan steeds geweest... t werd tijd want onze keith zag er echt niet meer uit;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Ach ben veel te goed voor deze wereld!! Ok...het blijft bij waxen vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Ha, te laat fleurie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 hoe gaat het eigenlijk met je buiten die twee uks die al je aandacht vragen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Wist niet dat die nog actief waren?Ik zag vorig jaar Duran Duran..Jeugdliefde van me..dacht laten we eens terug in tijd gaan.Sinds vorig jaar niet meer . He got old...Fleur got old Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Waar blijft mijne woestijn vos eigenlijk ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden