Tatum Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Blondie, ik ben van December. Vlak voor kerst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Tatum : Steenbok he !!!Ja , die redden zich wel... sterk, kunnen alles aan, maar zijn eigenlijk heel onzeker en verbergen hun ware aard... Althans zo voel ik dat nu... Verberg mn onzekerheid achter een huizenhoge muur en kwets liever iemand of richt me liever op een ander dan mn muurtje neer te halen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 mmm... net als mn zoontje... Zijn lieverds, al hang ik liever niet alles op aan de sterrenbeelden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Tatum Kan me echt niet voorstellen wat jij allemaal heb mee moeten maken... Je bent er sterker uit gekomen lieverd:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 En thnx Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Gussie, het is toch goed om terug te lezen nu en dan.Begrijp ineens het ketjapverhaal.En ook verder weer wat op de hoogte.Ik ga maar es wat actiever worden.....Nien: mooi/grenzen aan jezelf!Doeidoeixxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 cathy : hoe gaat ie ?Nog thnx voor je reactie woensdag...Herken heel veel erin en ga er zeker mee aan de slag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Tatum ?Kun je hier iets mee ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Dar !!! Je sollicitatie al geschreven ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Toch ben ik dankbaar voor de weg die ik heb afgelegd. Ik ben dankbaar voor de ruimte die Woman me gaf. Ik ben dankbaar voor het - van vriend af gaan.Zit nu zelf even in tranen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Ja, Bor, ik laat de drank staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Heel goed tatum!Ik was gisteren in de bioscoop. Inception. Ge-wel-dige film!Hoefde niet te rijden, maar heb het gehouden op appelsap en chips Wat was het vanmorgen heerlijk wakker worden!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Lieve Bor, Zou willen dat ik het antwoord had... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 PP:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Dar ; zodra je thuisgeeft ga ik je achter je broek aanzitten he !!! ben erg vasthoudend... Steenbok !!! Tatum : Laat je maar effe gaan, lucht op !!! echt wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Moet er toch eens van komen lieve Bor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Stand by he lieverd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 HVJ Bor... Sterkte... Zijn er voor je !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Joehoe ! Ik ben dr ook weer x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Alles Oké!Thanxx Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Ja ik heb eentje gevonden, maar ik moet nog thuis zien of ie past. Het is een zwembadje. Het zou zo maar eens kunnen dat het precies in mn douchecel past Wacht ik zal het plaatje nog eens opzoeken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Kunnen we tactus niet inlichten dat Annabel zichtbaar is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Tatum: heb haar ook al een berichtje gezonden dat ze dat moet aangeven bij Tactive...Opgelucht nu ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Hier is het plaatje.http://www.valentijncadeauwink...r-Zwembad-200-Cm.html2 meter bij 1.5 meter.Als het niet past kan het ook eventueel buiten mn douchecel in de badkamer, Want daar heb ik ook een putje, maar dan krijg ik wel ruzie met de wasmachien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Soms accepteren kids het beter dan wij volwassenen... Blij dat het bij hem in goede aarde is gevallen...Kun jij het nu ook beter accepteren nu je knul dat wel doet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden