Madelief Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Borrie, Cathy , Jane,Het moeilijke is dat ik niet open op een open forum kan zijn.Ik neem aan dat jullie dat herkennen?Wat jammer dat er niet een afgesloten gedeelte is.Oke via PB, maar dan ben je 1 op 1 en niet meer in een discussie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Nu ga ik de bedstee in!Slaap wel allemaal!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Bor, ja dat kan natuurlijk!Maar wat ik al zei, dan is het 1 op 1 en geen discussie meer.Maar ik ga nu echt, ik kan mn luikjes niet meer open houden!Truste!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Gek! Ik deed nooit aan PBOpeens een tijdje welEn toen weer nietNu verzond ik er al tweeHet voelt raarBetter in the openWat mij betreft danMadelief ik lees jeDat begrijp ikWat jij wilt of envooral wanneer jijdat zo voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Woef!!!!!!Hahaha!Ja ik ga nu!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 zooNet terug van de BBQ die erg geslaagd was.Kreeg ook nog even wat politieactie mee...Een baldadige dronkenlap die kwaad was omdat zijn liefje hem verliet besloot een deuk in een auto te beuken.. Mjah dat mag niet he... Tijdje later stonden er 2 politiewagens en een busje (het kon wat minder heren), maar de idioot werd netjes zonder problemen door de sterke arm der wet afgevoerd..Het duurde mij al wat lang, had hem al na 3 beledigingen in de boeien geslagen. De agenten deden daar wat langer over... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Marjo,Ik lees je altijd, en ik leer.Mijn gemoedstoestand was goed,Sinds tijden.Maakt niet uit verder,Het was oke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Hahahaha, Bor!!!Kan wel iets hebben hoor!Heb nu eigenlijk liever een bitterbal.Met mosterd graag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 MadeliefHeintje Davidje lijkt mij wel:DCath, mijn opvangthuisnog bij Woman dusen nu echt naar bdja jij ook Madelief!!!truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Okee Madelief Hoi Mupke!Hoi Frans!Ik zou kunnen slapenMaar heb zo'n heldere kop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 @madelief.. oef eten.. Nee, dat gaat er nu niet meer in. Nokkievol heet dat geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Ahh, geen pb van Marjo Ik was er nog ff.Maar moet nog iets gaan nazzerikken en dan slapen maar....toch.doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Nazzerikken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Jane,Slaap lekker in het onbekende bed!!!Enne nee ik ben niet van slag ofzo.Alleen een beetje te wakker!Ja ik ga nu mn make-upje eraf halen en de bedstee in!Dag dag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Nazzeikken = iets snacken denk ik.Of niet Cath? Ik heb ook trek, in iets te eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Borrie Borrie!!!Geen nood!! Ik kan het hebben!Zag er de humor wel van!Maarre nu ga ik echt slapen!Liefs!!! M. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Ben er nog even maar wel sterk overstuur,borderline,persoonlijkheidsstoornissen en wat nog meer, trek het niet even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Reminds meDe wrap!In de koelkastOf vriesvak?Met vis, dat welDit wordt nixIk hou opGoeie nacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Ja daar kun je me echt voor wakker maken!!! Yammie!!Maar ik zie wel of er iemand een balletje voor me bakt vanacht!Niet dus........Oh ja even nog dit,Morgen ga ik mossels koken.Heerlijke verse uit Bruinisse.Ze leven dan nog, ben ik nu een dierenbeul??????????????????Morgen lees ik terug hoe jullie daar tegenaan kijken !! Dag dag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Madelief zodra je weer wakker bent bel ik je even zoals je zei in dat pm oke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Nog iemand in voor een babbel of allemaal richting dromenland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Dan moet je even zoeken op berichten van Teveel. Die heeft gisteren geschreven dat mosselen een pufje doen als het water gaat koken.Maar ik laat me de pret niet bederven. Morgen ga ik mosselen eten!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Wat wil je nog kwijt Frans? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 niks specifieks eigenlijk. Vroeg me af of men al allemaal te bed ging nu Smalltalk dus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Geen reacties,geeft niet,onderstreept voor mij dat ik nutteloos ben trusten voor jullie die nog wakker zijn.LiefsSuus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden