Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Igor, lekker slapen, ziet de wereld er straks weer beter uit. Jammer dat ik geen puntschoenen heb zoals Tas, anders.... Drup, gewoon doorgaan meid. Verhuizen is altijd een hele klus. En ja.... wat wordt het ongezellig die laatste weken he? En ook ja, afscheid nemen hoort bij het leven. Niet leuk, maar is er onlosmakelijk mee verbonden. En probeer misschien naast het verdriet om het afscheid van je poes ook te zien hoeveel liefde jullie elkaar hebben gegeven jarenlang .... hou je vast aan de mooie herinneringen. Ik hoop dat je over een paar maanden je draai helemaal hebt gevonden in je nieuwe huisje hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Ik werd wakker na 1 uur slaap en dacht meteen ik kan dit niet, dat stigma,gestoord,debiel. Ik kan het nu even niet maar ja borderline kan omslaan dus misschien ben ik straks weer voor rede vatbaar maar nu, %$#^&* hoeft het niet,ik wil niet elke dag afwachten hoe ik me voel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Hey Fleur, je hebt anders wel een afspraak met mup gemaakt gisteren.... beloftes gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Sorry hoor Suus, maar borderline koppelen aan gestoord/debiel gaat wel een beetje ver. Ik begrijp best dat je het heel moeilijk hebt, maar dat stikkertje klopt absoluut niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Er schijnt een klein lichtje ergens Suusje..het mag ver weg lijken maar het is er wel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Krijg ik anders wel te horen yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeDoe je dat voor mij mupsie?? . Ik had inderdaad bedacht dat ik het wel voor je wilde doen liefje. Gisteren dacht ik ook: ik wil helemaal niet stoppen, ik vind drinken nl soms veel te leuk. En lekker. Maar dat is een leugen. Alleen de eerste slok is lekker. En dan komt er een stemmetje in mn hioofd die zegt dat ik meer lekker wil ofzo. En dat komt dan maar niet.En dat is nu dus mijn stopknopje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Dat lichtje is uit fleur maar ik log maar uit wil geen negatief stigma op het forum leggen,x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 quote: Originally posted by: YvonneHey Fleur, je hebt anders wel een afspraak met mup gemaakt gisteren.... beloftes gedaan Jee Yvon, lees jij alles? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Zei von iets?? Natuurlijk! En Fleur komt een belofte altijd na! Bijna altijd..soms jok ik wel een beetje over dingen naar de klein toe I can do it Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 quote: Originally posted by: suusje777Krijg ik anders wel te horen yvonne =========================Omdat je borderline hebt??? wordt het misschien tijd dat de persoon die je dat wijs maakt zichzelf eens goed laat nazien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeZei von iets?? Natuurlijk! En Fleur komt een belofte altijd na! Bijna altijd..soms jok ik wel een beetje over dingen naar de klein toe I can do it =================Leugentjes om bestwil Fleur? maar inderdaad: you can do it. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Je mag jezelf niet zo neerhalen suusje..Ik doe het ook..Je bent te mooi om zo lelijk over jezelf te denken. Ik weet dat er weinigen zijn die waarschijnlijk tegen je zeiden dat je mooi bent en het daarom niet meer zo voelt. Maar je bent het wel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 hm, mup, goeie vraag...ik lees niet alles. vlieg door de pagina's heen over het algemeen, en pik dan toch blijkbaar aardig wat op, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Ik kan me niet eens herinneren dat er beloftes gedaan zijn gisteren tussen Fleur en mij. Wel gesproken over het voornemen om vandaag en de komende dagen droog te blijven.En zelf hoop ik op langer dan de komende dagen. Is in ieder geval wel mijn streven. Zou dus heel goed kunnen dat ik de komende week hier veel zit rond eind van de middag. Beetje zeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 zal het even terugzoeken Mup, als me dat lukt tenminste.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 jongens ik log even uit ondanks de lieve dingen ik zie het even niet meer zitten,kom straks wel terug oke. Thanks for the support maar i trek even niks meer.X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Zo belangrijk is het toch niet Yvon. We (Fleurtje ook ja) gaan vandaag gewoon doen wat we gisteren al van plan waren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Gewoon op de taterklep van haar te stoppen Von .Heeft jou knopje discolichtjes mups? Me like..Dat van mij niet. Is zo'n oubolligknopke.Ik ga natuurlijk niet liegen. Van mezelf mag ik in het weekend drinken. Dat kwam ik van..daar ga ik terug heen. En dan zien we wel weer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 quote: Originally posted by: suusje777Ik werd wakker na 1 uur slaap en dacht meteen ik kan dit niet, dat stigma,gestoord,debiel. Ik kan het nu even niet maar ja borderline kan omslaan dus misschien ben ik straks weer voor rede vatbaar maar nu, %$#^&* hoeft het niet,ik wil niet elke dag afwachten hoe ik me voel Suus, de tekst hier boven hè.... daaruit blijkt dat jij je gedachten de baas laat zijn, maar vergis je niet: dat is niet zo. Gedachten zijn maar gedachten. Als je denkt: "ik kan dit niet" dan help je jezelf niet. Ook zeg je dat je niet elke dag wilt afwachten wat je voelt. Je gevoelens worden door je eigen gedachten bepaald. Dus als jij negatief denkt over jezelf dan voel je je ook zo.De waarheid ligt in het midden; ik bedoel dat je op zoek moet gaan naar wat waar is of niet waar.M.i. is dit kenmerkend voor borderline. Dat mensen in een alles of nietsidee gaan zitten en hun negatieve gedachten alles laten bepalen.Probeer te nuanceren meid. De enige die dat kan ben jij, en mogelijk straks met hulp; daar zijn goede programma's voor. Het gaat erom dat je weer gelukkig kunt zijn met jezelf.Onthou dat: je gedachten bepalen hoe je je voelt.(ooit heb ikzelf heeeel lan gna moeten denken over dit fenomeen, maar het is wel zo!)Sterkte meid! xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Zei mups iets?? SUUSJE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Dat is duidelijk, je hebt dan ook een hele grote mond. I''m off. Lange reis naar huis. dag allemaal. quote: Originally posted by: fleurtjeIk spreek waarover ik wil Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Vreemd...zei mijn ma ook altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Nou meiden, hier dan jullie gesprek (gedeeltelijk) van gistermiddag :15.58 uur en verder: Fleur: Morgen stop ik.Mup: En verder: ik ga morgen ook weer beginnen. Na mijn vakantie moest de rem er weer op. Dat is 4 dagen gelukt em toen kon ik opeens de knop ook niet meer vinden. Afspraak met mezelf is: Morgen Ho! Fleur: Nou dan daag ik je uit mupsie.. Met tegenzin maar doe het wel. Mup: Met frisse tegenzin () noemen we dat, Fleurtje. Ik wil ook echt. In het weekend en dan met mate is een veel betere manier voor mij. nog beter zou zijn helemaal niet natuurlijk, maar vooralsnog kies ik voor het weekend. En dan alleen op vrijdag-zaterdag. Fleur: Nou steel je mijn strak plan ============================Succes, moedig jullie bij deze aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Bij deze een feit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden