Alf Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 F Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Spijtig Igor...Kan je niet bij je haren trekken om je hier te houden. Zo het wel doen moest je voor me zitten.Van mij mag je natuurlijk, als je dat wil.Maar je kent jezelf te weinig eer toe door helemaal te verdwijnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 tis al goed, Wing.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 wow twee in één klap Heb ik ff chance dat het gene steen is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Het zou gemakkelijk zijn om het enkel op drinken te schuiven Hannah..Dat is niet altijd het geval. Soms steken mensen en anderen steken gewoon terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Hij die nooit gedronken heeft, werpe de eerste fles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 W Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 ze praten ook altijd over mijn drinken, nooit over mijn dorst... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Nou ja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 I Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 ze praten ook altijd over mijn drinken, nooit over mijn dorst..waar ik mee aan wil geven...dat destijds de hele familie over me heen vielomdat ze niet wisten wat ze met me aanmoesten...maar die verwijtenhebben me nooit geholpen...integendeel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 weltrusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Verdorie Igor, Ben je nou helemaal mal geworden? Je hebt niets misdaan, helemaal niets !!!!!Jij hoort hier wel degelijk, en je bent een schat van een mens. Blijven hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Natuurlijk klopt het ergens wel Hannah maar ik vond Wing en Woman gisteren bijvoorbeeld ongepaste dingen zeggen. Weet natuurlijk niet of ze gedronken hadden. Soms heb ik het gevoel dat iemand waarvan men weet dat die gedronken heeft de zondebok wordt. Niet altijd natuurlijk..maar het lijkt me gemakkelijker.Terwijl ik anderen echt lelijke dingen zie zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 En jij eigenlijk ook Fleur.... waarom zou je al je reacties weghalen? Jij bent gewoon Fleur, en daar is alles mee gezegd. Ook blijven, ook jij hoort hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 V Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 ik ben het voor meer dan 100% met je eens, Alf...begrip, steun...to the point... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Nou vooruit dan Alf, jij ook een dikke kus .En wat bedoelde je nou helemaal met ZG en 't H???Die M kan ik nog net plaatsen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Ik ben niet weg hoor Vonneke Ik dacht de 'iets te persoonlijke' weg te halen. Herkenningsvrees overvalt ook mij plots. Dat niet alleen eigenlijk..Dacht haal ik ze allemaal ineens weg, veel gemakkelijker. Moet het één voor één en daar ben ik denk ik een beetje te lui voor..Ga er nog eens een nachtje over slapen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Fleur jij hebt gister de wens uitgesproken dat ik je niet meer aanspreek, dan spreek ik nu de wens uit dat je dan ook niet over mij spreekt .Fair enough Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 O Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Hihi, had ik zelfs de M nog fout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 H Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Ik spreek waarover ik wil Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Ja hoor Fleur, Als ik een weekendje Antwerpen / Kortrijk doe herken ik je vast als ik over je struikel....Aan de andere kant: inderdaad, mensen die jou persoonlijk kennen buiten het forum om zouden door een paar postings van de afgelopen dagen wel eens kunnen weten wie jij bent. Haal dan alleen die paar hele duidelijke weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden