smart Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Weet niet wat je in de magnetron had?Is beter zo....haha wil het niet weten!!Slaap jij ook lekker meissie. Truste! for you. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Hoi Witte, wij zijn volgens mij in een ernstige vorm van opslomen aanbeland.Wens jou een goede nacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Nee Hannah, dat is erg.......... oh daar zou ik wel zin in hebbe............ waahKop onder de dekens dan maar.Ciaou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Krijg steeds error opnieuw ingelogd en nu maar zien of dit berichtje wel aankomt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Ik had dus eerder gereageerd ladysIk ben even aan het bijlezen en vroeg mezelf dus eigenlijk af waarom ik dat doe???Maar conclusie is waarschijnlijk, dat het een soort van gewoonte is geworden:DNou ja hele strekking van mn bericht is dus niet echt aangekomen Maar hopelijk is dus duidelijk, waarom ik niet, cq laat reageerde op jullie.....De site deed dus niet wat ik wilde... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 truste en laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Hee......slaap lekker Witte.Stomme pc ook!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 In het kadervan de gewoonte...NietsSlaapLekker ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Hmm..Trust Wing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden