fleurtje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Vroeg me nog iets af..Dochter zeurt nu al een twee avonden..ze wil haar benen laten ontharen. Aangezien ze een halfbloedje is en donker van haar is heeft ze ook duidelijk haartjes op haar benen. Ze vindt dit lastig..Ik vind ze eigenlijk nogal jong. Haar oksels doet ze al wel omdat ze gewoon geen topjes meer aanwou al was het 40 graden.Begrijp haar punt wel maar is ze daar nog niet wat jong voor? Ah denk aan iets..miss moet ik zulk bleekding gaan kopen? Nou of dit gezond is voor een kinderhuidje weet ik ook weer niet..Oei moet er vandoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Borretje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Ach Fleur, waarom niet? Weet dat jongste bij mij er ook heel vroeg mee begon, ook donkere haren. En die deed zelfs haar armen scheren op een gegeven moment omdat ze daar ook best veel haar op had.....Is vanzelf over gegaan die armen hoor.... En scheren kan geen kwaad, krijg je echt niet meer haren van, dat is een fabeltje. Dochter wordt gewoon groot en wil er mooi uitzien...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Ik heb zelf zo'n elektriek epileerding, hoef je niet zo heel vaak, maar echt , scheren is echt niet slecht hoor. En bleken.... hm, wrom zou je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 fleur , gewoon laten scheren. straks wil ze ook geen korte broek of jurk meer aan.foutje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Bor, niks hoor.Vond het lief dat je me riep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Wat dat scheren betreft: de boeken van Louise Rennison met als eerste: Tijgers, Tanga's & TongzoenenDaarin scheert de hoofdpersoon georgia ( een jaar of 12) zelfs haar wenkbrouwen af... echt , ik mag dan volwassen zijn, heb me tranen gelachen.... zijn acht boeken van inmiddels .... kan ze elke moeder en dochter aanraden.... is vanuit een puber geschreven dus.... 8 boeken lang genieten en gieren van het lachen en zoooooooo herkenbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 ik ga werken. een fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Werk ze Igor, ennu..... bellen hoor, Bor heeft gelijk: daarmee laat je zien dat je hartstikke gemotiveerd bent. Is echt niet gek als je belt. knuffel voor K&B Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Igor, werkse!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Een goede morgen allemaal!Hier waterig zonnetje en dito ogen.Nog niet echt wakker dus.Igor en Fleur: werkze!Igor: ik zou er ook achteraan bellen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Olla den Saar se.... Meid wat ben ik blij voor je. Maar eigenlijk twijfelde ik niet aan je hoor. Heeeeerlijk :present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Ook goeiemorgen Pietje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Hm, zie dat mijn naamgenootje ook ingelogd is geweest. Maar die laat zich hier op de draad eigenlijk nooit zien,hè? Waarom niet Saartje? Zal heus niet met je om de aandacht gaan strijden hoor, er is hier aandacht voor iedereen!Lieve Von, las je reactie v gisteravond: soooooooooooo true! Dat ik "mezelf" had meegenomen. Maar het mooiste is wel dat ze dat dus gezien hebben. Ben er nog helemaal beduusd van, zoveel vertrouwen als die vrouw (filiaalmanager is jonge vrouw) in mij heeft en ook uitsprak.Vanmorgen komen stiefdochter en haar man o.a. om een stalen bureau te brengen dat ooit van mijn man en mij is geweest en nu ik daar weer plek voor heb komt-ie weer hier in de berging. Een mooie "werkbank" en fijne herinnering natuurlijk.Ga daarom wel ff opschieten.Fijn Madelief je weer te zien; hoe gaat het?Weet je, ik vroeg me af hoe je het wilt doen om de wekker ná 17 uur te krijgen want dan kan je man immers iets in de gaten krijgen? Heb je daar al ideeën over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Wekker na vijf uur.... uhhhhhm, heel vroeg gaan koken? Zorgen dat de aardappels/pasta/ rijst of wat ook om kwart over vijf moet worden afgegoten..... de week daarna om half zes.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Hey hey, een goede goede goede morgen hier allemaal hé lieverds.Jane, fantastisch wat jij hebt gepresteerd zeg. :gift:musicnote::light::light::light::light::light::light:;:present::light:Eerst nu koffie maken en ff teruglezen.Caro, IK MIS JE HOOR !!!!!Mag ik iedereen even virtueel huggen ?? Ja ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Saar, ze hebben dus gewoon mazzel dat ze hebben gezien wie jij bent en dat ze jou hebben uitgekozen.... so nice... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 nou, das wel een hugh in vogelvlucht hoor, zo'n kusje dat niet eens op de wang nederdaalt:POok goeiemorgen Wil ((( )))Kijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Borretje, alles goed verlopen en een warm welkom gehad van je zoontje ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Zo, en nu ga ik toch NOG maar een bak koffie halen... en in de tuin nuttigen vanwege..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Hè word wakker dus nu rap:JANE van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal!!! Super meid, alle respect!Vonne: wat verhuizen betreft denk ik dat je nu eerst bij Drup moet zijn Heb Druppie gisteren niet gezien. Mis Caro ook.Beiden misschien druk bezig met de verhuizing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Huh, zoon al thuis bij bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Oh lord Saar, nog meer dozen? Hoop dat Drup dan eerst behoorlijk aan het hozen is geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 't Is goe gelukt gisteren hé vonneke Afin, niet te hard van stapel lopen, het was een veldslag, nog geen oorlog die gewonnen is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Sara! Nog gefeliciteerd met je job! :present:Fleur! Ook werkse hoor!Kan niet alles nog bijlezen, jullie gaan ook zo snel!Over het verschuiven naar later met de wekker,dat ben ik niet van plan, ik ben een minderaar.Dat aperatiefje met mn man zal ik blijven doen.Dus hoef ik daarover niets uit te leggen.Hij vind wel dat ik veel actiever ben, dat viel hem wel op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden