igor Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 goede morgen allemaalde koffie is klaar. buiten is het heerlijk. 'm'n oren zijn al gewassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Hier ook koffie en buiten lekker, oren zijn nog niet gewassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Jane een jaar alco-vrij, van harteNu niet uit balorigheid het flesje bier uit Vaals opentrekkenGa dan maar liever volleyballen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 goedemorgen dhen en BorJane 1 jaar zonder? dat verdient een hele grote bos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 yoghurt met stukjes perzik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Saartje en frans ook goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Goedemorgen Spring maar ff binnen. Kijken wat ontbijt schaft...Caro waar blijf je? Ik zie je nog steeds niet.Iets beter geslapen hier. Toch nog steeds vervelende gedachten over vanalles. Dadelijk klein uit bed halen en weer aan het werk. Jiepieee Eerst ff naar de dokter. Aangezien ik op het formulier voor de schuldsaldo verzekering heb vermeld dat ik AD heb genomen moet ik een aanvullend forulier 'psychische stoornissen' laten invullen door de huisarts.Grappig.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Morge..Jane, een jaar gehaald? Felicitatie waard..:light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Morgu Alf, Bor en igor.Alf ,wat ben jij hier vroeg te vinden??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Jane, van harte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Eerst even bakkie koffie en een sigaretje in de tuin hoor ....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 fleur, dar, yvonne en alf ook goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Pc begon automatisch de nieuwe updates te installeren..nou...Gekke borrie Ik heb Madeliefje voor zover ik me nog herinneren kan niet meer gelezen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Goodmorning allen!!!!Was even druk met andere dingen, snorry!Maar ben er nu weer! Heb nog niet alles bijgelezen.Koffie met een zoetje graag! Wie?Alles gaat hier nog volgens plan.Jane!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Ook goeiemorgen Dar, nou je het zegt Bor, nee dus. Igor, wanneer heb jij je volgende gesprek nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 En als je van den duivel spreekt zie je zijnen staart... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Ja dus , goeiemorgen madelief:DGoeiemorgen Fiere Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Ha ha!!! Als een in een doosje!!!Dag vrolijke mensen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 yvon bij verslavingszorg weet ik nog niet. ik sta op de wachtlijst en zou gisteren horen hoelang dat nog kan duren. maar niks gehoord nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Goedemorgen silly von Ik ben niet echt fier ofzo hoor. Misschien moet ik het zijn maar...voel het niet echt Een vos verliest zijn wilde haren maar nooit zijn streken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Kan je niet zelf bellen Igor?...dan hoef je daar in ieder geval niet meer over te tubben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Haha Fleur, dat jij je 'streken' niet verliest.... gek, maar ik had ook niet anders verwacht hoor, hihi.Maar je niet fier voelen wil niet zeggen dat je het niet bent dear. fffffffffff, wat een gedenk alweer.... hersenen lopen een kilometer achter me aan en mijn botten en spieren lijken geklutst, heb in mijn droom lopen te verhuizen, dozen inpakken, in auto zetten enzo... vreeeeeeeeeselijk. Was vast al voor Fleur begonnen denk ik.Wat stom Igor, moeten toch doorhebben dat je dan zit te wachten op een berichtje? Als ze vanmorgen niet hebben gebeld.... zelf bellen hoor. Belofte maakt schuld moet je maar denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Ik wou net zeggen Von..Nog een twee maand en dan mag je volle bak gaan hier in Antwerpen Moet er weer vandoor.Doe het goed allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Hou je haaks Fleur, doe ik het ook:heart:En ik hoop dat dochterlief weer een fijne dag heeft op de pleinen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Hihi, nou ik heb alvast een beginnetje voor je gemaakt dus Fleur, ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden