fleurtje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Het is maar hoe het overkomt.Dikwijls is de aanzet genoeg om de boodschap te..hoe zeg je dat?..Betrokkenheid wordt dan nog maar een kleine fractie.Het is niet wat je zegt maar hoe je het zegt Niemand is tot iets verplicht en toch voelde ik dat nu weer tussen de boodschap. Vreemd toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Kore is net zo vlug weg als Madelief..Is de ene reden dan gegronder als de andere? Ik weet het niet..Rewind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 AkeleiGezien het feitDat ik hier veel wasMoet je dat wel eenbeetje in perspectief zien Eén raampje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Dhendro is duidelijk en eerlijkZij spreekt haat bezorgdheiduit naar MadeliefVan bezorgdheid worden sommigemensen kriegelig en gaan in de verdedigingDat magSommigen worden boos en lopen wegDat magAnderen geven een meningDat magWie het wil snappenSnapt het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Ja, het is veelvoor iemand die net5 weken in bivak dusvanuit bed heeft geleefdBen doodop Ik verzorg geen mantelRustig aan Akelei!Komt goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 toen ik destijds werd aangesproken over mijn drankgedrag/misbruik ging ikook lopen omdat ik de waarheid niet wilde horen...maar dit is dus persoonlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Voor mezelf?Van het moment dat je die grens over bent gegaan. Met name dat je je niet begrepen voelt of aangevallen, en dat kan gebeuren door één woord dat net fout staat in die hele zin..is de ene reactie die voortvloeit uit net diegene die je zover bracht nog moeilijk te vatten.Het wordt dan redelijk sec terwijl je met een boel emoties zit. Ik weet wel zeker dat het goed bedoeld is maar soms moet je iets laten als je merkt dat...Madelief was Dhen geen antwoord schuldig..Naar mijn gevoel bleef men daarop hameren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Marjo daar voeg ik aan toe,ik weet hoe zwaar die mantels kunnen zijn!!Dus Akelei, schuur ze!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Miss moet je een weegschaal zijn om het te begrijpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 En toch lijkt het alsof je de situatie vergelijkt Niwi..Vreemd niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 toen niet, PPik vond dat ze zich onterecht met mij bemoeiden....want er waren er nog veel die meer dronken dan ik...tsja....achteraf ja...maar het is altijd achteraf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Soms moet je iemand de ruimte laten om dit te zeggen..Ik heb dit niet gevoeld vandaagMensen groeien maar je kan niet duwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Iets wordt een plots een hot itemVoor je het weet hebje de paperazzi aan het dansen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 PP,iets waar ik al een paar dagen mee bezig ben,waar begint arrogantie, wat is mediocriteit en en hoe zijn eigen grenzen daarin stellen zonder mensen pijn te doen??????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Kabouter is gaan lopen zie ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Btw dubbele P?Ik hou van je manier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 En ik ga slapen of eigenlijk bank hangen...Met mn lief !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Lieve frummers,Mag ik in alle oprechtheid vragen wat er nu precies van mij verwacht word?Gisteren hebben we een discussie gehad over dit onderwerp, nu wilde ik het daarbij laten.Volgens enkelen hier een oeverloze discussie zelfs, een dag lang, is niet zo, maar goed het kan zo aanvoelen natuurlijk.Nu kies ik ervoor om daar niet meer op door te gaan, is het ook niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 VM Arrogantie hangt samen met hoogmoed. Eén van de 7 zonden van de rk-kerk en niet voor niets in t spreekwoord "hoogmoed komt voor de val". In het verleden hadden ze doingen soms erg goed in de gaten. Hoogmoed: steeds denken dat je beter bent of het beter weet dan de ander(en) en daarbij kwetsend over die ander heen walst zonder ruimte of erkenning te geven.Zoiets.Over mediocretie moet ik nog ff denken.Kore is volgens mij niet alleen weg gegaan om vandaag. Dat geeft ze zelf duidelijk aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Paparazzi Lady Gaga Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Hoi Madelief; ff goed lezen meis, de meningen zijn daarover verdeeld.En iedereen mag het zijne/hare denken, toch?"Much to do about nothing"................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Sara Overzichtgeen onrustPPOntleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Hoogmoed :DAmai de beschrijving doet me zoooo aan iemand denken De discussie is voor mij al lang passé Madelief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Een wens, spreek voor jezelf en niet voor een ander...Jouw mening, jouw ervaring... Niwi Heb mezelf al aan het mes gesneden, thnx to BB tot inzicht gekomen...Ik kan nooit voor een ander spreken, ieders ervaring is persoonlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Txs Sara en PP,nu kan ik weer verder nadenken, en ik ben ik en de rest is de rest, zowel hier als hier!Kore Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden