Mupke Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst 6 augustus 2010 Ik heb geen flauw idee waar het hier nog over gaat.Soms ben ik een late inlogger. Omdat ik dan mn ei nog kwijt wil. En dan lees ik een tijdje mee voordat ik inlog en krijg zo sterk het gevoel dat ik dat ei hier helemaal niet wil neerleggen. Ja, dat is wel een verwijt.Maar mijn gevoel zegt me dan ook dat ik hier in een kroeg zit. Drankpraat waar ik niet op zit te wqachten.En als ik het totaal verkeerd zie, dan ligt dat aan mij en hoor ik het graag.
Mai Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst 6 augustus 2010 Ik ben zo blijDat ik ik ben!No more doubtsI think Het leven ismij goed gezind
Mupke Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst 6 augustus 2010 Kijk, dat zijn reacties waar een mens iets aan heeft.Slaap lekker.
Mai Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst 6 augustus 2010 Wel!!!!!JullieIkZie hetDat is hetThat's all, folksSo much!
will Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst 6 augustus 2010 Good evening there puzzlers Still awake ey ?
Kore Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst 6 augustus 2010 Voor Wing"Tien dagen was mijn geest in deze tempels verward,mijn voeten raakten verward in eindeloze ambtenarij.Als U mij op een goede dag zou komen opzoeken,probeer dan de viswinkel, het wijnlokaal of het bordeel." Kore
Mai Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst 6 augustus 2010 Oh.. TapasHow are joe?Ik schiet in de lachIk kon goed rijdenAfter allJe bent een moordmeidIk zou je nog wel eenswillen zienWellicht enzo
will Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst 6 augustus 2010 Ik ga wat rusten, het is de moment.Trusten iedereen, morgen andere dag
Mai Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst 6 augustus 2010 Ik had altijd dingenom voor thuis te blijvenNu zei ik, ik wacht niet meer afOf ze nu welof niet komenI must do my thingWhat ever whatEn het was goedVokje!A Heartfor everu]=yone
Otje Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst 7 augustus 2010 Ik ga afsluiten, had een pittig gesprek met mn buikdansjuf, maar het heeft me erg goed gedaan. Gek genoeg want de ernst van de inhoud liegt er niet om. Ze vertelde dat haar moeder met al haar familie heeft gebroken wegens incestgedoe. Op de een of andere manier doet me dat goed. Volkomen egoistisch natuurlijk. De wetenschap dat er meer mensen zijn zoals ik. Minder schaamte. Zoiets gun je niemand. Maar het maakt me sterker. De juiste beslissing. dan maar geen familie. Zulke viespeukerijen tolereren we niet. Maar de eenzaamheid is groot. Herkenning. Liever eenzaam dan viespeukerij. bah. Nu lekker slapen. Had een fijne dag vandaag. It's my life. Morgen graag weer zo'n dag!
marianne Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst 7 augustus 2010 Sorry (óók lieve en stoere, flilnke) Blondie dat ik op de verkeerde reageerde terwijl ik jou bedoelde. Ja, wat je zegt dacht ik ook. Genoeg gelogen en verzwegen. Ik wilde niet met een leugen afwezig zijn; zeggen dat ik griep had ... en dan in de kliniek verblijven. Maar wat je ook besluit, het gaat erom dat je er zelf vrede mee hebt. Voor mij geldt nog altijd dat ik blij ben dat ik de waarheid heb gezegd, hoewel dat enorm veel moed kostte en ik heb er letterlijk 2 nachten van wakker gelegen. Ik wilde en wil eerlijk door het leven gaan en in dat opzicht ben ik mezelf trouw gebleven. Ik begrijp dus heel goed waarom je het overweegt te vertellen. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het dapper vind, maar dat het niet de makkelijke weg is, maar als je net zo bent als ik is liegen of verzwijgen ook geen makkelijke weg. Veel sterkte met wat je ook besluit.Hartelijke groet!m.
blondie6173 Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst 7 augustus 2010 Thnx Marianne,Mijn besluit had ik gisterochtend al genomen...Heb mijn baas gelijk die ochtend al verteld over het hoe en wat...Was aan de ene kant een moeilijk gesprek (tranen met tuiten gehuild) maar daarna was ik wel heel erg opgelucht niet meer te hoeven liegen...Mijn baas nam het vrij meelevend op en heb echt het idee dat ik door haar gesteund wordt...Over het behoud van mijn baan maak ik me nu even geen zorgen, heb nog een contract tot April en dan zie ik dan wel weer verder...Wil nu eerst en vooral denken aan mijzelf en wat goed is voor mij nu op het moment...In ieder geval nogmaals bedankt voor je verhelderend antwoordGa goed !!! Liefs Blondie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden