Madelief Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Goedemorgen allemaal! Koffie en een peukje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Goedemorgen madelief. lekker koffie, maar laat het peukje maar zitten hoor.alle raampjes klaar? of ga je vandaag verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Goedemorgen Igor! Dat peukje wil ik ook laten zitten op den duur.Maar ja niet alles tegelijk.Nee vandaag ga ik geen ramen lappen, maandag weer denk ik.Vandaag komt mijn dochter eten, dus ga ik wat lekkers koken.Weet alleen nog niet wat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Ook goeiemorgen igor en madelief.Uur verslapen... zal het wel nodig hebben gehad denk ik Snel bak koffie, peukie en dan maar in de dubbele versnelling.... pfffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Gisteren hier trouwens geen druppel gevallen, heerlijk weer gehad, en ook nu schijnt het zonnetje al weer , wel nog frisjes, maar dat geeft niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 goede morgen yvonne. geen druppel gehad wel gezien .leuk madelief dat je dochter komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 goedemorgen allen (twee ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Drie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 weer een vraagje...Moet morgen naar het doopsel van het kindje van een vriendin..maar wat koop je daar in godsnaam voor? Me don't know Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 en vierBorrie Ik ga dochter eens uit bed kieperen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 goede morgen Bor en Fleur.hoe oud is het kindje Fleur en welk geloof? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Denk niet echt gelovig of miss de papa..Katholiek denk ik dan maar zeker niet dat het opvalt..Het meisje is een maand of negen denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Goedemorgen Von, Fleur en Bor! :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Goedemorgen igor, fleurtje, Yvonne, Madelief en borretje,Is er nog koffie ?Vandaag werken... Moet mezelf er echt toe aanzetten, ben zoooo moe !!! Wie weet krijg ik er op den duur wat energie van, maar nu kost het me alleen nog maar energie... Effe doorbijten dus !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 morgu Fleur en Blondie. Zo, startklaar, ga het toch nog halen. Blondie sterkte dan maar straks, je hebt het gistern heerlijk gehad met de kinders he? Das ook wat waard hoor. Fleur, geen idee, een klein speeltje voor de baby misschien of een bloemetje voor pa en moe?Denk dat het al belangrijk is DAT je komt ..... Nou, ik ga er als een haas vandoor. Fijne dag allemaal.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Oeps, had Bor over het hoofd gezien, dom dom dom.Voor jou uiteraard ook een fijne dag hoor. Zoon in the house straks??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 En daar ging ze Moe ken ik blondie . Laatste dag toch of moet je in het weekend ook werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Ben er ook es vandoor.Prettige dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Gisteren een heerlijke dag gehad met mn kids... Lekker weer even kunnen knuffelen... Dochter stond gisteren te springen van vreugde dat ik nog steeds niet drink, grote smile op dr gezicht... Tranen sprongen in mn ogen Kan best zijn dat ik daar ook zo moe van ben hoor... De korte nachten van niet of nauwelijks slapen en dan ook nog 4 uur in totaal in de auto om mn kids te kunnen zien...Gelukkig maar 2 uurtjes werken hoor Fleur, al gaan we vandaag bespreken om uit te bouwen naar ??? uur...Hoop dan toch echt wel in de zorg, want van die kastjes vullen word ik niet vrolijk...En het weekend vrij !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Werk ze Fleur:heart: Ben trots op je... Je gaat goed !!! Borretje : Weer effe stil in huis nu zekers, maar gelukkig mag je hem morgen weer halen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Yvon, natuurlijk ook werk ze... Poehee, vergeet ik je bijna :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Dat zeker Bor... Al plannetjes gemaakt om wat leuks te doen met je knul het weekend ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Hahahaha... dat is waar, met kids loopt het nooit zoals je gepland hebt;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Fleur gewoon een leuk speeltje voor de kleine. en inderdaad dat je er bent is het voornaamste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Wat is nieuw ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden