Mai Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Het is een dwangmatige vorm van bezittenonder voorwaarden en met een x-aantal eisenVerlangen buiten proportiesTe vergelijken met alcoholismeIk droomde van mijn moederdie mijn hele inrichting en meubilairveranderde terwijl ik vredig lag te slapenKomt ook wel goedVoel ikIs al goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 hoi voor wie nog niet afgesloten heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Hoi ParelWel bezig.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Zooo jammer, Suus : je wil toch graag serieus genomen worden?Ik ben zo bang dat men stopt om op jou te reageren. Want je doet er niks mee.Je geeft een schreeuw en bent dan weer weg.Dit brengt je niets ... Je leest mij nu misschien?Veilig, uit het zicht.Maar kom op joh: maak contact, hoe eng dan ook.Als het je nu lukt zonder A te blijven: grote klasse.Laat me je toch even willen steunen. Er moet veel pijn zijn anders doe je niet zo.Virtueel dan een dikke knuffel voor jou. (kun je die voelen, want ik doe mijn best!) En nu log ik weer uit.Maar onthou dat je het niet kunt blijven maken alleen maar te roepen hier.Je mag heus wel aandacht en hulp vragen, maar ik wil graag weten wát je wilt.Iets preciesere verhalen graag. Hee, slaap goed zometeen.Jullie ook, Han en Marjo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Terwijl hij het weetDat weet ikNah ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 pareltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Ik kom alleen nog even welterusten zeggen.Slaap lekker. Hopelijk morgen met de :rose:weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 nee ben er nog, trek gewoon niks meer door de situatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 En ik ben nuchter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 niemand meer dan ga ik maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Ah! Kon er niet meer inTactive sluit voor mij natwaalven de deuren lately..Trust AlaineJe bent een leuke,nuchterevrouw met gevoel voor mijIk ga ook zoDon't mind meSuus, wat kun je nu doen?Of wat kan ik voor je doenWil je vertellen/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 ha sta ik er beter op bij Tactive dan jij marjoIk ben gewoon nog online:DOok voor jou nog hoor suusje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 suusje weer weg...Gaan we dan ook maar afsluiten marjo?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Gni!AchterdeurtjeDakraaam..Ook eten enzoDus soms effe viahet trappetje naar benedenBen er nogSuus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Oh!Hoest Witte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 goed marjo.en ik hoef gelukkig niet via een achterdeurtje en een dakraam het trappetje af.Ik ga meestal gewoon door de achterdeur:DMet jou ook alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Mooi meisjeGoed te horenHier okeeBen nog niethelemaal de ouwe MarjoMaar de kracht schemert doorEn eigenlijk ook wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Helder over het algemeenMet wat flarden mist hier en daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Dat klinkt hoopvol en positief marjoIk hoop dat je je snel weer de oude zult voelenen dat je positieve gedachtes daarover snel uitzullen komen.Dan wel ff laten weten natuurlijk he;)Ik ga mn bed in.Ik wens jou voor straks lekker slapen toe, en morgen een mooie daglaterzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Hoi Marjo en Witte, alles goed met jullie heb namelijk niet teruggelezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Hee de nog steeds verliefde?Hermiator!Goed hierDaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Ja Marjo nog steeds verliefd. Had niet gedacht ooit nog iemand tegen te komen bij wie ik me zo goed en zo mezelf voel en kan en mag zijn. Dus ja ik geniet volop van het hier en nu. Eind van de week een paar dagen met dochter naar een vriendin in Den Helder en dan laatste week augustus/eerste week september met dochter survivalen in de Ardennen.Hoe is het met jou, al wat meer rust in je riedel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Will do WitteVoor jou ook!!!Mooi, mooi, mooi Hermie!Ja, soms heb ik het niet doorHet wordt zeker rustigerDus, nu ga ik slapenMoet je maar nietzo laat komen See ya! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Eigen schuld.. haha. Slaap lekker meissie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Ik zat nog wat te denkenHet klopt natuurlijk nietMaar ik probeer het toch als positief te zienDat is hoop omdat ik gunHet is iets gecompliceerderTerwijl het dat niet zoumoeten zijnAbracadabraNot my kind of soup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden