Gast Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 No reponse....jammer!Slaap lekker tot gauw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 sorry coco was aan het bijlezen:(weltrusten voor jou:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Ben er nog Zelfde probleem als jijMoeilijk naar bedmoeilijk opstaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Geen sorry hé Witte nergens voor nodigwe lopen elkaar mis effekan gebeurendoei doei en welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 haha net klaar idd met bijlezenen je pikt precies de keutel coco (noord hollandse uitdrukking)niet naar bed kunnen en er ook niet uit kunnen komen.Ook al was ik er even niet, ik ben toch blij dat ik het draadje gelezen hebwat een verwikkelingen allemaal zeg....Is er toch nog iets goeds aan de draad op het einde te lezen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 hahahaje bent er toch nog..ja bijlezen vergt wel wat tijden inderdaad.. gebeurt van allesals je even weg bentthat's live Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 truste co we kruisde elkaar, (jammer genoeg)Wie weet lees je dit nog:Ik ben blij je zo af en toe weer is te lezen.(((( )))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 hihihiben d'er nog steeds..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 ohhh jee dan moet ik nu snel zijn, anders ben je weer weg:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 nee hoor ben nog in da house (zoals Woman dat zou zeggen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 hoe is t met je??(beetje afgezaagde vraag he?, maar weet ff niet zo snel iets anders aan je te vragen..)Ik vraag het overigens wel met oprechte interesse hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 met mij gaat het goedhoewel geheel andere richtingvan stopper (7 maanden) naar "sociaal" drinkenGaat met horten en stotenTriggers zijn bekend.. dus te ondervangen en te herkennen nuMocht het mis gaanga ik helemaal terug naar AFindien nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 wow coco, hier schrik ik van.Ik hoop dat ik je eigenlijk niet goed begrijpwat ik nu lees..Waarom helemaal terug naar af gaan???Je hebt genoeg ervaring toch om te weten dat de wegterug naar af , maar heel kort is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Mijn drinken is ontstaan uit een gewoonteniet om mezelf plat te drinken zo snel mogelijk voor de roesWas trouwens langer dan 7 maanden gestopt... bijna 9 maanden met één slipper..Je hoeft niet te schrikken hoorIs een weloverwogen keuzeIk drink nu alleen met "speciale gelegenheden" en als ik er gewoon eenszin in heb, ofop een terras.Mocht blijken dat dit uitloopt naar weer teveel of overmatig drankgebruik,dn kies ik alsnog voor helemaal nietsBegrijp je me nu goed?Dat is toch niet iets om van te schrikken?Ik heb in de afgelopen maanden goed geleerd wat mijn triggers zijn, en datik drank daar niet voor moet gebruiken.Zolang ik de baas ben is het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Hey Alf Ik zag je wel hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Begrijp mij ook aub goed.Ik reageerde op je voorgaande bericht en die was nogal summier.Als jij precies weet waar je triggers liggen/zittendan ben ik de laatste van dit hele forum die idd zou moeten schrikken.maar nogmaals ik reageerde op je voorgaande berichtje, die toch iets minder weloverwogen op mij overkwam.Ik kan slechts uit eigen ervaring zeggen: blijf scherp!!!Blijf er voor zorgen dat jij bepaald wanneer je alcohol neemt,en niet andersom, dus laat de alcohol niet bepalen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 had je kunnen weten dat we je zagen Alf;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Ik begrijp het WitteZolang ik de baas ben over de alcohol is het goedZodra de alcohol mij de baas wordt ben ik de eerstedie er voor kiest het dan ook zeker te laten staanTerug naar hoe het was ga ik zéker nietdaar heb ik een te lange en moeilijke weg voor afgelegdIk heb er voor gekozen het sociaal drinken te proberenDit betekent dat ik niet meer (alleen) naar de kroeg gadie trigger is te grootAls ik al ga moet er iets speciaals zijn met een tijdslimieten samen met iemand, anders ga ik niet die valkuil heb ik namelijk inmiddels één keer ervarenom alleen te gaan en het uit de hand liep, maar heb mezelf goed terug kunnen zettenDat wil ik dus absoluut niet meer, dus zet mezelf niet meer in diepositieIk ga nu wel echt naar bed, val inmiddels bijna om van de slaap en pc is super slooooomDank voor je medeleven, je bent een lieverd!!! Maatje Ben er snel weer Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Lieve Coco,Ik ga sluiten want gezien dit draadje kan het zomaar zijn dat er over twee a drie uur alweer een nieuwe geopend wordt.Dus: het is tijd, de hoogste tijd Ik hoop je snel weer te spreken hier.weltrusten voor straks:lips:Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Het regentBoek uitISBN 978-90-499-5050-7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Ken je nu gaan slapen. Truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Wat doe jij hier nou?Ga nu niet meer slapenWeet je wel hoe laat het is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Tssssss, weet JIJ wel hoe laat het is. Lag al anderhalf uur te draaien en te woelen. Toen begon de hond te blaffen tegen weet ik veel wat en was ik het zat. Heftig taartje gister, ng steeds beetje buikpijn. Maar ja, je weet wat mn Mem zou zeggen he....Giet wol oer foar dast een oud wief bist:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Ach die leave hûn Zo'n last van het taartje?Drink anders even watkamillethee met honingOf beter nixBeetje waterTút op é búk!En gooshe frabba!Verder een beetje rustig enzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Mintie, mintie met honing.Nou dit was die andere blafkees. Ik laat de deur open zodat die 'ouwe' kan plassen als ze moet. Ik denk dat er een kat rondliep ofzo, dan spurt ze altijd naar buiten. Ach, ik was toch wakker. Beetje balen alleen, heb een drukke dag voor de boeg. Maar goed, voor de rest rdelijk wel. Had ff een dippie maar de zon begint weer te schijnen. Was weer es eigenwijs en deed mn eigen ding. Isse niet zo goed voor mij. Morgen paar daagjes nr Belgie met mn vrouwtje(hihi, wat erg) daar heb ik wel zin in.En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden