Yvonne Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Je weet wel...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Ook vier op een rij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Goedemorgen morgen Caro!! . Eindelijk . Hier geen koffie...glaasje water mag Dochter ff uit bed kieperen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 De tuin bekijken? .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 goede morgen fleur.er zijn er twee met m'n sok vandoor gelukkig zat er al een gat inaangepast. ????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 en nu is Wil er vandoor?onderweg naar huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Hihi, ook een manier om van je kapotte sokken af te komen igor. morgu fleur.... tuin bekijken = sigaretje roken in de tuin, hihi. Dochter alweer naar school? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Tas ook tussen de druppels van de douche aan het doorlopen? Las trouwens 'gisteren' even door en zag daar een berichtje van hannah over een nieuw forum van dar en vie.... ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Meiske en Bor ook goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Hoi die igor en von Nee nog geen school, dat is pas op 1 september. Ze gaat nog steeds naar de speelpleinen..Gek hoe dat bij jullie in elkaar zit, die schoolvakanties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 En gekke bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Hoe ist met ons borreke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Morgu Bor, hoe ist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 ik moet er weer vandoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 nederland is in drie delen verdeeld met de zomervakantie fleur: noorden midden en zuiden, om de boel een beetje te spreiden.... hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Werk ze dan maar fleur.... ik heb late dienst, mag nog even lummelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Bjz thuis blijft? alsdat ze geen roet in het eten gooien dit keer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Goedenmorgen All vroege vogels:DHier gaat het goed met me ,ben lekker met vakantie paardrijden op de VeluweIk wens voor eenieder een fijne dag en voor de knokkers ook jullie komen er wel,maar bedenk dan wel zonder strijd geen overwinningIk weet er alles van tja ook ik ben met 1 dag begonnenen een vreslijke strijd gehad wel een half jaar langmaar nu geniet ik ik en ik weet zeker dat ook die tijd voor eenieder komtdus volhouden maarOok wens ik alle Mijlpalers of het nu èèn dag is is jaren maakt niet uit(ik vind het knap van jullie en mezelf:)heel veel succes en gefeliciteerd:present:Zo ik ga nu eerst joggen en jaja dat blijf ik doen hoor heerlijk dat sporten Lieve knuffel van me voor all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 ik spring onder de stromende douche........knikkende knieeen bedwingendeed me goed Caro!het infuusmorge bye the way voor de nieuw ontwakenden onderons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Hmpf, vreeeselijk dat soort mensen Bor, moet je constant tot tien tellen om je in te houden dus...... yeg.Meiske, geniet ervan hoor. Caro, heerlijk he zo'n beestje er bij.... Tas, knietjes weer helemaal strak dus.. klaar om de dag te veroveren... Wat lullig dat je terras nog niet af is, je had er zo'n zin in.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 yvonne,die kleine is nu richting examenik sta dus stijf van de zenuwenhet ergste vindt ik eigenlijk dat ik niet mee magdus thuis een beetje met mijn vingers wriemelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 HIhi, ik ken het gevoel Tas. En dat geldt dus niet alleen voor een rijexamen..... kinders.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Pfff, het vervelende is dat je niet om zo'n mens heen kunt he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Bor,misschien een rare opmerkingmaar je kan en mag iemand anders vragen.het gaat om het belang van jouw zoon en enig frictie tussen welke partij dan ook is niet gewenst.dus uit het belang van zoonlief heb je recht op een ander contactpersoon.ik weet ook wel dat het leuk klinkt, het blijft een bereklus omdat voor elkaar te krijgenmaar neem het eens ter overweging of roer het eens aan in een gesprek.de verrassingen zijn nog steeds de wereld niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 dan weet ik het wel. Nou hou je maar in hoor. Tis voor een goede zaak. Ooit ben je van haar af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden