BamBam Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Mogge.Uit mn Just for today boekje."Through active listening, we hear things that work for us." (Basic Text, p. 102)Just for today: I will strive to be an active listener. I will practise active listening when others share and when I share with others.Ik wens jullie allemaal een fijne, goeie, droge, iets minder droge en productieve dag, of niet, toe.Ik laat die eerste maar weer es staan, so far so good, 't bevalt me wel.Ik vraag mn Hogere Macht, zoals ik die ervaar, om steun voor deze dag om nuchter te mogen blijven, goeie dingen te doen, lieffff te zijn, niet te schelden op sukkels die voor me rijden en nog zo wat van die dingen. Volgens mij komt het wel goed dan.Ga goedJust for today Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Moggûh!Ik zal luisterennaar de wolkenen de windZned een broodje op de dijkKeer terug tot MIJ,Dan keer IK terug tot u Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 De aangepaste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 goede morgen marjo en bam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Hee goedemorgen IgorHoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 goedemorgen zei deze nerveuse moeder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Moggûh TasMoeder wist ikNerveus ook Vanwaar de combinatie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Wilde gok:Rijexamen!!Try zenDuimduimNu weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Goedemorgen nachtravenn (buiten tas dan hé), Jaja, ik heb jullie wel gelezen hoor ! Hoe istie ??Tasseke, alles goed met je, is weer even geleden hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 yeperdepep!!!nu al weg?lekker dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 morge Will,hier alles zijn ups en downszit in een heftige downer maar het tij kan zomaar verkeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Hee willAlles okeeTas meisSpannendRus an Het keert! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 hee Caro,dat is pas een tijd geleekom maar op met die koffie, ik lust wel een emmer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Haaaaaaa, Caro, at last, geef mij maar een kopje hoor. Ik kan het gebruiken na weeral een zwaar nachtje hier. Het is goed dat ik seffes eens goed kan slapen. Het zal me deugd doen.Tas, als ik het zou kunnen, ik zou blootshands je tij zelf komen omkeren, maar dat kan ik niet, dus ik geef je deze virtuele in de plaats als steun, samen met dit mooi Laat dit een begin zijn van je ommekeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Morgu marjo, Carolien, will en tasseke, igor al weer weg?? Marjo... toch maar niet gaan fietsen? Heb je in ieder geval een fikse bui op je bol gemist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 goede morgen Tas,Wil ,Yvon en Caro ja doe mij ook maar een grote bak met lachroom graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Beter een rubberen hamer Caro, hout geeft zulke vlekken:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 nou yvon dat stuitert heel hard terug hoor op dat hoofd van Wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Klopt, maar anders houdtie zo´n geplet hoofd er aan over.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Dat geloof ik niet yvon, hij heeft zo'n hard hoofd daar kom je met een betonhamer nog niet door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Adam ook goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 ik hoor nu een hele hoop gekraak, wordt er gedacht aan wraak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 nou 4 op een rij op de vroege ochtend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 hihhi, sorry Igor, was ff nieuwe koffie aan het zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 En ben nu heeel even weg de 'tuin bekijken' ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden