Alf Geplaatst 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2010 Ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2010 Bij mij is het kwartje gevallenKan er kort en bondig over zijnHoor vandaag pas over het selectieve groepje dat ergens anders een huiskamer heeft ingericht waar ik niet welkom ben want ik ben niet door de keuring gekomenIk heb dan ook geen behoefte meer om mijn lief en leed hier te delen waar dat selectieve groepje meeleestHet idee dat mensen die mij dierbaar zijn geworden mij er niet bij willen hebben stuit mij op het hart, walgelijk zegIk zoek het zelf verder uit hoe ik van de drank afblijfHopelijk vind ik ergens anders een plek waar ik wel welkom benIk dank Soothe voor je steun Jane voor je integriteit, ik begrijp nu je bericht van gisterEnkele mensen daargelaten kunnen jullie van mij allemaal de pot opBAH Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden