Spring naar bijdragen

Vrijdag 13 augustus


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 501
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben vrij duidelijk geweest Fleur.
Als je dat niet leest, of dat als insinueren afdoet, dan houdt het op.
Ik heb niets tegen jou, maar een boel tegen je manier van doen.

Wanneer doe jij eens een handreiking Fleur?
Geef jij een teken van begrip?
Je wil tot het gaatje.
En je denkt je gelijk te gaan halen?

Niemand heeft echter gelijk in deze. Dat is de treurnis ervan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgezien van het gegeven dat ik een klik heb met Fleur kan ik heel goed voor mezelf spreken. En ik kan erg goed mn woordje doen. Dat weet ook een ieder die me IRL kent.
Er zijn hier mede-forummers die het erg moeilijk hebben met jullie overstap. Die dachten dat ze een klik met jullie hadden en dat dat wederzijds was. Dat bleek een illusie want ze zijn niet uitgenodigd. Zo voelt dat voor hen. voor mij niet. Ik dacht even een klik te hebben met iemand maar ook die lees ik hier alleen nog maar in bewoordingen waasrmee ze afgeeft op het forum. Zich niet gehoord voelen. Tsja, dan gaat bij mij de lamp op rood. Want als er iemand gehoord werd hier was zij het wel. Mag ik daar boos over zijn? Mag ik plaatsvervangend boos zijn omdat mensen die worstelen hier nu niet zitten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is vreemd cathy..er zijn er een hoop die me lezen op de juiste manier. Misschien breng ik het niet op de jouwe.
Ik zie je constant in de bres springen voor wing en een ander afrekenen omdat ze dezelfde mening delen als mezelf. Maar niet enkel dat..
Ik deed de handreiking, je las ze alleen niet. Ik neem ze terug dat zag je wel..
Als jij het verantwoord vind wat ik heb moeten lezen vandaag, ga je gang.

Mups..ik bedoelde niet dat ik geen feeling met je heb..in eerder bericht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar Mup, nog even iets. Ik snap je hoor, wat je zegt is logisch.
Maar zulke dingen gebeuren.

Maar is het niet net zoiets, als wanneer ik zeer gevoelige prive info op een themadraad zet, - in paniek -waar ook maar enkelen op reageren .......????
Moet ik dat dan ook als haat zien, of als: "ze mogen me niet; ik hoor er niet bij??" (ik ben een raar mens etc.)

Dat is absurd.
Kom toch eens tot zinnen.
Ik word ook vaak genegeerd hier hoor. Is wat mij betreft hetzelfde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil eindigen met Fleur haar onderschrift.
Dat is zeker niet vervelend bedoeld, maar: de wereld is een schouwtoneel en ieder speelt zijn deel. (rol,sorry)
Daar is geen publiek, daar zijn we allemaal bij.
Saluut en lekker slapen.......

niet goed overgenomen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga mn bed eens opzoeken.
Nog even terugbladerend zie ik dat Wing zijn grootste woorden teruggetrokken heeft. Ik kan niet anders dan aannemen dat hij heel goed wist dat Tactive niet aanwezig was en nu zn drol gauw intrekt. Geen excuus nog gezien voor de minne scheldtirade. Maar hij was overstuur. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn hoe jullie je hand houden over.
Het laat een verwrongen beeld achter. Net als een leugen..
Je beschuldigt iemand van stoken Wing..Vreemd hoe jij ligt te schelden..je roept om een eeuwige ban..je jezelf de eer toekent om mensen neer te halen in heel het gegeven omdat je geen uitweg meer vindt in het verdedigen van. Verantwoord voor sommigen..
Totaal over de schreef voor mij.
Wie wind zaait, zal uiteindelijk storm oogsten

Je was nog nooit zo duidelijk voor mij als vanavond.
Bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...