Yvonne Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Ik blijf het een grappige datum vinden: vrijdag de dertiende.....Goeiemorgen allemaal, ik ga gauw een bakkie kofiie maken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Goede morgen yvon. lekker doe mij ook maar een bak met lachroom graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Bor, Caro en Hanneke ook goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Oeps, Dacht dat jullie nog sliepen..... en zat even terug te lezen. Sorry.... Goeiemorgen allemaal. koffie staat links op het aanrecht, suiker/zoetjes ernaast , melk in de koelkast.ik ga nu de douche even opzoeken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Oef, kijken mag hoor Hannah... maar als je ze in je handen hebt.... ben je meestal verloren;)En bij martktplaats moet je denk ik ook heel goed uitkijken dat je niet met een of andere verkeerde handelaar te maken krijgt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Hannah je gaat toch eerst kijken? naar wie de ouders ( en of ze allebei lief zijn) zijn en bij welke mensen ze zijn. en hoeveel je ervoor moet betalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Wil je shows lopen of zo dan hannah? want een stamboom zegt inderdaad niks. je betaalt er alleen flink voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 ik heb de pups ook via MP. ik heb eerst gebeld en toen 2 uur heen, kijken wat voor mensen het waren en waarom ze pups hadden, de ouders bekeken en toen weer 2 uur terug ik had er wel een goed gevoel bij en tja je moet er wel wat voor over hebben en toen nog een keer 2 uur heen en 2 uur terug om ze op te halen de arme beestjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 nu is er 1 met een grote beer aan het vechten de beer is groter dan de pup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 ik ben nog niet gewassen, maar vannacht heeft er een wel m'n haar getoupeerd en of er nu ook hapjes uitzijn ik kan het gelukkig niet zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Goedemorgen allen Voel me niet zo lekker...als ik gisterenavond teruglees voel ik me nog minder lekker.Na ik had afgesloten ben ik iets gaan halen. Het was mijn mag-dag niet maar heb het toch gedaan. Te veel imput.Ik baal niet...heb gewoon een misselijk gevoel bij bepaalde woorden die ik lees.Vrijdag de 13de? Kan alleen maar geluk brengen.Ga dochter uit bed kieperen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 morgen fleur, je dochter ligt toch niet in een hoogslaper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Toch wel igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 gekke borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 weet niet of sommigen het hebben gelezen na mijn gedonder gisteren maar mijn leningsaanvraag werd goedgekeurd! Binnen de twee maanden moet ik tekenen bij de notaris..Spannend..Dat betekend dus dat ik de sleutels van het huis eerder dan verwacht zal hebben. Vandaag de makelaar maar eens bellen want de eigenaar moet er natuurlijk ook op tijd uit hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Fleur, gefeliciteerd. spannend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Zeker weten..leefde nog een beetje in ontkenning om de spanning er af te laten.Mezelf kennende zal ik me goed onder controle moeten houden. Ben nu eenmaal een stresskip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 ga je verhuizen naar een andere plaats? zo ja veel verder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Wil ook goede morgen, slaap uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Nee niet zo ver weg igor.Bij Will in de buurt . Arme..arme..arme will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 of arme fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Ook goedemorgen Geen bouwvakkers hier, tss zijn ze met vakantie of is hun gedeelte van het werk klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Gadv..dat kan natuurlijk ook Igor Bouwvakkers..sterk..gebruind..denk dat ik nood heb aan een man . Maar waar vind ik er eentje dat aan mijn voorwaarden voldoet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Moet er weer vandoor. Laatste werkdag en dan een weekje vakantie!! Lees tussendoor nog wel mee van op het werk Will..veel plezier op de meeting morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Geen bouwvakkers??? is alles al klaar dan?Fleur werk ze. Ben jij zo veel eissend dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden