bolletje Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Ik ben het zo zat hé De ton loopt nog steeds over. Heb hem dus in z'n geheel in de vijver gezet. Bol scheid er ff mee uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Dhendro de rede dat ik op jou niet meer gereageerd heb is dat ik het verwijt kreeg dat ik schijnheilig ben via een p.b. Daar kan ik n.l. niets mee. Dat zou ik dan van mijn vriend, waarvan jij weet dat dat geen kleine jongen was in zijn vak, al lang gehoord hebben. En verder snap ik er nog geen ene malle moer van dat mensen zich druk maken. Van de ene kant hoor ik dat de mensen hier weg blijven en van de andere kant hoor ik dat diegene die op een ander forum zitten hier eigenlijk niet meer moeten komen.Kijk, ik heb de vrije keuze om te kiezen. Ik ben daardoor niet schijnheilig. Waarom, geef me daar eens een duidelijke uitleg over. Waarom ben ik schijnheilig als ik ook op een ander forum ben.?????? Ook de uitdrukking, spelletjes mee spelen snap ik niet.Het A.D.B. forum blijft voor mij nr. EEN. Het is voor mij nog steeds belangrijk, en verwijt Dar niet dat zij er voor gezorgd heeft dat hier mensen weg gaan, iedereen kiest daar tenslotte zelf voor. Dar. is niet een of andere Goeroe hoor.Als een forum niet prettig aanvoelt dan vertrekt men. Het werd me hier vaak te onrustig, de sfeer was uitermate slecht en er was vaak ruzie. Nou als er iemand bestaat die niet tegen ruzie kan ben ik dat. Dan is het heerlijk om op een forum te zijn waar dat tot nu toe nog niet gebeurd is.Het heeft echt te maken met de sfeer hier en dat mensen het niet eens kunnen worden met elkaar.Dat opzich is helemaal niet erg, het wordt pas erg als men probeerd die ander zijn menig op te dringen en gelijk wil hebben.Fleurtje raakte daardoor erg verward terwijl ik duidelijk gezien heb bij haar dat zij wil veranderen. En daar ook mee bezig was. Fleur is niet verkeerd, echt niet.Maar nogmaals, als het forum weer normaal kan draaien en iedereen z'n eigen deel eruit kan halen, komt het weer goed, en daar ben ik van overtuigd. Het forum valt niet in elkaar, als iedereen een beetje water bij de wijn wil doen.Jammer Dhendro is weer pleite.O nog ff. Ik heb geen hekel aan je hoor, maar eerlijk gezegd kwam er bij mij ook een stukje koppigheid om de hoek kijken. Maar ik houd dat nooit lang vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Verward???????Stap op de fietsGeef de meestvulgaire woordenin een brul aan dewind meeDans in je nixOp weak as i amMet de meest vulgairebewegingen en schuddie kop en schopEn en...Dans na op wat zachts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Geweldig Dune :light::light::light: Ik ben heel benieuwd of je vandaag iets hoort van die behandling. Het zou geweldig zijn. En al dag drie. Ik hoop dat er nog velen zullen volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Den niwi sé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 den will secollega-woestijnvos-lotgenoot.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 en bolletje ook se.Een prachtige maandagochtend voor iedereen hier trouwens !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 nu al 52 dagen in de woestijn, will.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Eergisterenavond heel moeilijke avond/nacht gehad. De vrouwen wilden persé uitgaan. Heb het goed gedaan, enerzijds NA bier, anderzijds perrier. Zondag dan etentje met schoonfamilie, was nog erger.Iedereen aan het bier en de wijn, ik niet. Het voelt nog steeds niet prettig aan, integendeel. Ben net een lepralijder. Merk van mezelf dat ik dan veel stiller ben, minder grappig en vlug moe. De laatste tijd heel erg veel moe. Van s' morgens tot 's avonds moe. Bijwerking antabus ??Wat gaat het zijn volgend weekend op verjaardagsfeestje van zoon en vriendin ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 wat is het alternatief, will ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Deel IIOmarmenrekken/strekkenEi bakkenLiggen op de grondbeetje zachtje huilen mssEtenDoen wat je moet doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Dronken zijn, pact verbreken, kater hebben en heel veel schuldgevoel krijgen. EN op nieuw van 0 moeten beginnen Helemaal geen goesting voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 is dan de keuze niet gauw genoeg gemaakt ???...als je zo overtuigd van jezelf bent ??... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Dhendro:1. ben ik van mening dat je een meningsverschil met Dar beter persoonlijk (pb) kunt uiten, je bericht is in eerste instantie aan Dar gericht.2. voel ik me aangesproken omdat je mijn naam noemt maar blijkbaar is je informatiebron niet up-to-date want ik ben geen lid meer van dat forum.3. ben ik vrij om aan welk forum, waar en wanneer ook deel te nemen en dat doe ik ook, bijv. op een forum over rouwverwerking.4. wens ik niet mee te doen aan praten/oordelen over anderen.5. ben ik een poosje weinig op het adb geweest omdat ik (zoals ik eerder al aangaf) mezelf bescherm tegen onenigheid waar ik niet tegen kan.6. blijf ik geloven in de kracht van het adb en zal ik er hopelijk nog veel steun vinden èn kunnen geven.Dat je mij beticht van toneelspelerij vind ik erg.Natuurlijk heb ik net als ieder mens mijn fouten maar onechtheid en leugenarij houd ik mij verre van.Om die reden onthoud ik mij soms van reactie.Tot zover, meer heb ik er niet over te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Ha goeie morgen woestijnratje Will.Even kijken hoe was het nou ook al weer??? O ja. Den Niwi se.Jullie ontmoeten was geweldig hé? Dat zijn nog eens positieve berichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 De keuze had ik al gemaakt hoor niwi, maar ik wil mer ook nog goed bij voelen, en momenteel is dat nog niet. Ik met er zelfs naar uit kunnen kijken om niets te drinken. Zoveel voordelen tegenover de nadelen.Als ik er aan denk, draait mijn maag al om.Heb gewoon een beetje slechte dag vandaag, monday blues of zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 den bolletje se...en wil je mijn grote kameraad geen woestijnrat noemen,tis een echte woestijnvos, van het zuiverste zand nog wel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Meer dan geweldig bolletje, een verrijking als het ware, en dan nog een bloedmooie buikdans er bovenop krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 dat was geweldig he, will.....wat is nuchterheid toch een beloning.....!!!maar het kost natuurlijk wel een aanpassing, zoals je zelf nu merkt...maar het is de moeite waard.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Marjo back to basicsrotzooi eruit, ruis overboordafstemmen op het goede geluidluisteren naar de kerneitjeHey woestijnvossen, goeiendag.Will je gevoel (lepralijder) en verstand (een niet-drinker zijn) zijn het ff niet met elkaar eens.Laat je verstand winnen, joh, je weet waar je het voor doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Oeps Sorrie Niwi.Will ik herken dat zo goed hé, je voelt je zo buitengesloten als je niet mee kunt doen met drinken. De mensen veranderen en je voelt je een éénling tussen allemaal vrolijke mensen. Ikzelf heb ook geen zin meer om mee te doen aan uitjes omdat ik dan vervreem van de groep. Of ik ga bij mensen zitten die ook niet drinken, maar toch blijf ik jaloers op de mensen die drinken en zich daardoor lekkerder voelen, dat is nu eenmaal niet anders. Ik hoop zelf nog steeds dat ik kan gaan leren om toch gezellig mee te doen maar het blijft moeilijk omdat een aangschoten iemand toch anders wordt. Bovendien voel ik dan toch die behoefte in m'n maag van die kick die ik dan wil hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 zou het dat allemaal waard zijn om er bij te horen ???...voor mij niet in ieder geval....ze moesten dan eens weten hoe "gezellig" ik wel was toen ik nog dronk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 den woman se...ook in da house.....en net nu ik moet gaan eten....doe dan nog maar een visje op de bbq, will.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Sara, bolletje, dat is idd zo, en ik weet dat ik dit nog lang zal moeten doorstaan. Het zijn zelfs de gevaarlijkste momenten denk ik om er de brui aan te geven.Ik verlang naar het moment dat ik terecht fier ga zijn, als ik weereens nee zeg op een aangeboden drank, en dat ik me er niet minder om ga voelen, want dat heb ik nu wel. Heel erg zelfs. Voel me soms een klein kind dat gestraft is en iets niet meer mag hebben ! Het zou me een meerdere moeten laten voelen, want ik kan dan iets wat vele anderen niet kunnen, of minder goed kunnen. Ik hoop alleen maar dat ik daar vlug ben, want dit gevoel haat ik enorm, en het knaagt heel erg aan mijn persoonlijkheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Hallo Marjo. Sorrie jou over het hoofd gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden