Spring naar bijdragen

Dinsdag 17 augustus


will

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 188
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ben helemaal mee eens met Dune....heerlijk wakker worden, lekker fris, durven in het spiegel te kijken en kan zien wie je echt bent en niet die dronke mens....huis ook lekker fris...kinderen die aandacht en liefde krijgen...durven mensen aanspreken want je kan alles herinneren van de vorige dag...lekker genieten van een maaltijd en niet misselijk voelen...en genieten van innerlijke rust en niet die misselijke schuld gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat mooiiiii

quote:


Originally posted by:
borretje

Het hoeft natuurlijk niet iets afschrikwekkends te zijn.


Ik heb hier iets hangen wat juist heel mooi is,


daar werk ik naar toe
;)

Dat vind ik dan even wat positiever overkomen.




Maar dat is persoonlijk verschillend natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pecies....
Maar ja hij drinkt toch overdag niet he was zn antwoord....
Tsja, ik rook ook nauwelijks. Meestal maar 2 per dag, en dat hoeft ook niet persé.
Geeneens zin om daar een discussie over te hebben. Nu al onze eerste ruzie. Dan maar niet.
Beetje verstokt dat roken slecht is maar bier drinken niet.
Ach ja, we flirten vrolijk verder :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo beste aanwezigen!

Het hoost hier enorm. Ik was boontjes aan het plukken en dacht: ze motten er echt ff af. Nu ben ik kletsnat op mijn rug, maar kan wel gaan blancheren en invriezen straks. Ik heb ook nog pruimen en peren. Zat to do.
Had daarstraks ook al een uur gewandeld: gezond bezig! De conditie weer wat op gaan bouwen, Dat is echt nodig. Roken is daarbij nog het allermoeilijkste punt.

Heb niet alles bijgelezen. Wel dat Bor zo'n pracht tekening kreeg van dr zoon: wat een mooi beeld zeg: dat die tekening op jouw A-gerelateerde plek hangt. Bijzonder verhaal!! Een huis- hét huis!!

En Rapi even een poos hier op adb!
Ik hoop dat alles bijtijds klaar is en ik wens je veel plezier bij je vriendinnen.

Wimmelt en Dune, nieuw hier! En goed bezig: veel suc6.

xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee dat moet eigenlijk nog Igor; heb daar een zwaar hoofd in, maar ik hoest als een oud mannetje.
Bepaald niet charmant voor een oud meisje.
Binnenkort weer een copd keuring. Ik hoop dat ik daar dan kan zeggen dat ik "geminderd " ben. Dus er volgt wel een kleine stap.

Hoe is het met K&B?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Minderennnn??? is mij nooit gelukt. de schade heb ik altijd ingehaald. :D en wat K&B betreft.... ik wou dat ik een webcam had voor jullie, het is zo lachen en genieten als je die onschuldige pups ziet. elkaar het botje afpakken en zzzzzzzzzzzoeffffffffff door het huis (modderpootjes? jammer dan) ik vraag me soms af of ik pups of kittens heb ;) ze slaan voorzichtig met de pootjes naar elkaar en ze zijn zo ontzettend knuffelig geworden. :D. ik ga straks een lekker hapje voor ze maken. ;) rijst, gehakt en sperciebonen. :D:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag allemaal!
Hier compleet herfst..........:angry:, nou ik kan geloof ik beter een vijver aanleggen in plaats van een terras....

Igor; melig ja?;)
Wat doen K&B als je huppelend zingt? Hier ontlokt dat blafconcert, jajaja ik doe dat soort dingen dus gewoon he, ook buiten :D

Hoi Cath; lekker bezig meis :present:. Hihi ik ben ook aan het minderen met roken :huh:maarre moet zeggen dat ik nog maar de helft rook van eerst.
Wanneer krijg je copd-test?
Mij lieten ze blazen en zaten al klaar met de diagnose copd..............blaas ik 4 liter hahahahaha :D
(nog) niks aan de hand dus maar goed, roken blijft n slechte gewoonte van me, ik weet t.

Maar Woman; om 2 sigaretjes afzeggen? Pfffffffffff gauw vergeten, goed zo!
Salsa-man? Klinkt in elk geval temperamentvol ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...