will Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Goeiemorgend aan de vroegerds.Ik loop hier al rond op zoek naar koffie, want een lange dagtaak wacht me op Waar staat'em ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Goede morgen Caro en Wil doe hier ook maar een grote bak met lachroomtikkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Caro heb je al wat meer gehoord over de kat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 moet je thuis werken Wil of in de haven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Ha Caro, over timing gesproken. MMMmmmmm, leker zeg.Is er iets met je kat ??Igor heel dikke goedemorgen ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 In de haven igor. Is maar goed ook, ben ik hier even weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Morge igor wil en caro. Lekker bakkie. Hoest met knabbel en babbel Igor? En belangrijker nog : hoe ist met jou?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Ik ga me even klaarmaken om te vertrekken lieverds, en zie jullie gauw vanuit de haven.Tot subiet hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 See you will, moet straks ook naar mijn werk, zonder internet daar dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Heeft het niet overleefd Caro, werd het een te grote lijdensweg voor het beestje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Pfffff, das geen stroomversnelling meer maar een complete waterval aan het worden dus Na ja, hoe eerder alles achter de rug is hoe beter lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Toch een fijne dag Caro. ik moet ook hier aan de stutten gaan trekken onderhand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Goede morgen yvon Wilen Caro met K&B gaat het goed, ze groeien zooooooo hard. het geeft wat meer blaffen in huis. de een past niet meer onder het tafeltje door de ander heeft dat dus in de gaten. ze kunnen nu dus zelf op de bank klimmen en gisteren was ik in slaap gevallen en werd wakker doordat ze bovenop me zaten te spelen .we hebben heerlijk met z'n 3tjes op de bank gelegen. en ik heb gisteravond voor ze gekookt, sperciebonen met aardappeltjes en gehakt. misschien s 'avonds maar met de pot meelaten eten (moet ik wel koken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Bor en Desi ook goedemorgen.Bor vandaag weer???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Nee hoor begin sept weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 ik moet het volhouden tot de opname Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 ik ga even met een fles doucheschuim naar buiten, ik moet straks werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Goede morgen allemaal, net lekker gesport, ben aan een lekker smoethie en klaar voor de dag...ik wens jullie een heel mooie dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Susanna, blondie en sara ook goede morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 de regen in bedoel je? nou op 3 tegelijk naar buiten dan. 1...2...3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Goeiemorgen Blondie, Bor, Igor, Susana (en Caro ook nog?)!Was ff aan t bijlezen.Fijn hoor Bor, je zoontje weer straks.Hihi Igor: mag ik ze lenen? Om af te leren op de bank te slapen........EN eten te koken ?!Hier niet buiten t e douchen; is droog. Maar ohoh wat een plensbuien vannacht. Kan nu precies zien dat buurman de put uitstekend heeft aangelegd: alle sporen in t zand leiden naar de put, knap van hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 ik heb deeltijd opname Bor. Wie had dat nog meer? misschien kom ik ze wel tegen.is wel koud hoor in de regen bbrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Goedemorgen Igor, Susana, Borretje, Caro, Will en Yvonne,Slecht geslapen !!! Spanning voor de eerste dag therapie vanmiddag denk ik... Doe mij maar een straffe bak koffie ook... Blijf ik er vandaag met mn gedachten misschien nog bij...Igor : Wat duurt dat lang dat wachten he, hoop voor je dat het net als bij mij sneller gaat... Maar daar moet je wel wat voor doen...Gewoon niet weg laten sturen Susana : Wat ga jij goed zeg !!! Valt het nog mee ? Meen me te herinneren dat je niet dagelijks dronk en dat met name na een week of 2 de moeilijke periode begon ? Hoever ben je nu ?Yvonne : Werk ze !!! Caro : Wat vervelend zeg voor je dat je je kat weg hebt moeten brengen, maar misschien is het wel beter voor het beestje... Ik weet het is een beetje een dooddoener, maar je wilt dat beestje toch geen pijn laten hebben...En nu 2 kittens in huis begrijp ik Geniet ervan !!! Heb niks gehoord van jou en Drup of hulp nog nodig was vandaag, dus ik ging ervanuit dat het aardig op orde is ?Mocht je nu nog hulp nodig hebben dan moeten jullie maar een gil geven he !!! Borretje : Vandaag weer lekker gaan genieten van je knulletje he !!! Will : Werk ze en sterkte !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Caro: Comedy Capers hahaha. Maar nu krijgt Struikrover 2kittens over zich heen, vindt-ie dat ok?Wat Drup betreft: ik was notabene 1 maand afgesloten rond de verhuizing, balen is dat hè?Gelukkig kan ze jou wel bereiken. Is nu donderdag de GROTE dag? (hoop dat mn geheugen eindelijk werkt).Igor volgens mij is Desi ook in deeltijdbehandeling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2010 Hey Sara jij hebt toch ook 2 van die drolletjes? die zullen je ook heel dankbaar zijn als je voor ze kookt ik kan ze niet missen anders had je ze kunnen lenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden