Spring naar bijdragen

Dinsdag 17 augustus

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 188
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Goede morgen yvon :present:
:sun: Wil
en Caro :present:

met K&B gaat het goed, ze groeien zooooooo hard. het geeft wat meer blaffen in huis. de een past niet meer onder het tafeltje door :D de ander heeft dat dus in de gaten. ze kunnen nu dus zelf op de bank klimmen en gisteren was ik in slaap gevallen en werd wakker doordat ze bovenop me zaten te spelen :o.
we hebben heerlijk met z'n 3tjes op de bank gelegen. :D en ik heb gisteravond voor ze gekookt, sperciebonen met aardappeltjes en gehakt. misschien s 'avonds maar met de pot meelaten eten ;) (moet ik wel koken)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen Blondie, Bor, Igor, Susana (en Caro ook nog?)!
Was ff aan t bijlezen.

Fijn hoor Bor, je zoontje weer straks.

Hihi Igor: mag ik ze lenen? Om af te leren op de bank te slapen........EN eten te koken :D?!

Hier niet buiten t e douchen; is droog. Maar ohoh wat een plensbuien vannacht. Kan nu precies zien dat buurman de put uitstekend heeft aangelegd: alle sporen in t zand leiden naar de put, knap van hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Igor, Susana, Borretje, Caro, Will en Yvonne,

Slecht geslapen !!! Spanning voor de eerste dag therapie vanmiddag denk ik...
Doe mij maar een straffe bak koffie ook... Blijf ik er vandaag met mn gedachten misschien nog bij...

Igor : Wat duurt dat lang dat wachten he, hoop voor je dat het net als bij mij sneller gaat...
Maar daar moet je wel wat voor doen...
Gewoon niet weg laten sturen ;)

Susana : Wat ga jij goed zeg !!! Valt het nog mee ?
Meen me te herinneren dat je niet dagelijks dronk en dat met name na een week of 2 de moeilijke periode begon ?
Hoever ben je nu ?

Yvonne : Werk ze !!! :present:

Caro : Wat vervelend zeg voor je dat je je kat weg hebt moeten brengen, maar misschien is het wel beter voor het beestje... Ik weet het is een beetje een dooddoener, maar je wilt dat beestje toch geen pijn laten hebben...:(
En nu 2 kittens in huis begrijp ik :D Geniet ervan !!!

Heb niks gehoord van jou en Drup of hulp nog nodig was vandaag, dus ik ging ervanuit dat het aardig op orde is ?
Mocht je nu nog hulp nodig hebben dan moeten jullie maar een gil geven he !!!
:sun:

Borretje : Vandaag weer lekker gaan genieten van je knulletje he !!! :heart:

Will : Werk ze en sterkte !!! :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Caro: Comedy Capers :D hahaha. Maar nu krijgt Struikrover 2kittens over zich heen, vindt-ie dat ok?
Wat Drup betreft: ik was notabene 1 maand afgesloten rond de verhuizing, balen is dat hè?
Gelukkig kan ze jou wel bereiken. Is nu donderdag de GROTE dag? (hoop dat mn geheugen eindelijk werkt).

Igor volgens mij is Desi ook in deeltijdbehandeling?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...