bolletje Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Lieve Dune, heel veel suc6 met je experiment lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 @Igor, t gaat goed, ik ben er weer ff zat van, maar dan niet letterlijk hoor!!!Na t eten is er koffie voor Dune!Ik ga aardappels opzetten, of op zijn zeeuws ErrepelsTot zo!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Bolletje Wat ben jij toch lief!!!!!!!Steeds weer als ik je zie reageren denk ik dat.Je krijgt een knuffel van me!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Wat heb je gekookt meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Nou Dune,Succes dan,Soms lukken zulk soort experimenten, soms zelfs een paar keer, maar heel vaak ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 het staat op, aardappeltjes, gehaktballen en boontjesik zit aan de thee, en het restant van de fles.... hmm niet zoveel zin meer in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Dune ik vindt het knap van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Bol ik heb aardappels, wortels en een tartaatje voor de 'kids'. ik heb er nog lol aan ook alleen eet ikzelf een restje van gisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Igor,Het is gewoon de wil!!!ik bepaal!!!en dat moet ik dan ook doen!maar het voelt wel goed, want ik kan toch stoppen, maar dat komt zeker door jullie!die argusogen van het forum verhouden me tot mijn afspraak! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Tja, wat zal ik dan eens etenHeb nog pizza in de vriezer, maar ook nog veel groentenEnfin, eerst maar eens mijn was wegstrijken, kan ik nog even nadenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 heb de rest weggespoeld!Gatver!!!!nu lekker eten en een lekker toetje, vieëntta, hmmm das beter!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Dus morgen weer fris opstaan he Dune:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Dune geweldig meis. Dat is je sterke kant. Gewoon weggooien die troep.Rapi en igor dat hoort goed aan zeg mmmmm.Ik eet aard. puree, erwtjes en schouderkarbonade. Ook wel lekker:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 er zitten hier 4 ogen dwars door me heen te kijken en dan dat geluidje oooooooooooooooooooooohhh zo sneu maar ja warm opdienen gaat niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 nu al teveel verwend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Jullie moeten ze nu kunnen horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 4 op 1 rij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 wat was het record? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 6? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 of 7 ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 8???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 Ik ga solliciteren als knabbel-babbel pup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 je mag gerust een hapje meeeten hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 ik ben niet zo'n lief baasje hoor maar zo af en toe extra verwennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 lieverds,expiriment geslaagd, met meekijkers is het niet te doen, elke slok voelde als schuldde koffie pruteld hier,,, voor vandaag genoeg!!!!LiefsDune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden