Kore Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Hier ben ik ook weer...Mijn pc werkt ook al niet mee...ik viel er weer es uit even bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 En nu is iedereen weg:(Jet, ik vind dat uitstelpact van jou een prima idee!Ik wil graag meedoen.We komen erop terug hè?Sara, het is idd vreemd dat je vroeger die remblokjes wel had.Kun je er niet eens met een deskundige op ADB gebied over praten?Bij mij ging het de allereerste keerdat ik dronk, op de bruiloft van m'n broer, al mis:ik was meteen al teuten leuk dat iedereen dat vond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheMerovingian Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 quote: Originally posted by: blondie6173En je hebt wel gelijk hoor dat het "niet met kritiek om kunnen gaan" de trigger in deze is, maar ook kritiek via het forum kan daardoor voor iemand nog wel een reden zijn om dan toch die fles te gaan grijpen. Toch wel een vervelende gedachte , dat je door een 'verkeerde' op- of aanmerking of formulering dit bij een ander zou kunnen veroorzaken.Je zou je b*k niet meer open durven doen.Btw : Zit vandaag - tot nu toe - bij de 'Dune-club'.Dus , geen verkeerde reacties. Please ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Ik vergeet helemaal goeiemiddag te zeggendus bij deze... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Originally posted by: blondie6173En je hebt wel gelijk hoor dat het "niet met kritiek om kunnen gaan" de trigger in deze is, maar ook kritiek via het forum kan daardoor voor iemand nog wel een reden zijn om dan toch die fles te gaan grijpen.Goedenmiddag allOp bovengenoemde wil ik reageren met:Je mag nooit iemand ervan de schuld geven als je weer aan de drank zou gaan,dat is naar mijn mening geheel zelfverantwoording,je bent namelijk alleen zelf verantwoordelijk als je weer gaat drinken ,dat is dus mijn mening Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Hannah Nog Gefeliciteerd met je dochters verjaardag morgen toch?maar je hebt het afgelopen weekend gevierd toch??en alles goed verlopen meis.Jaja ik ga nog steeds goed en droog:Dik heb nog steeds 2 foto,s van me in de badkamer op de spiegel geplaktvan voor en na de drank ,tjee wat een verschil en dat houd me goed bij de les hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Jammer dat je zoveel overhield maar ja niets aan te doen toch??ennn viel het mee om je ex weer te zienzit hier te bulderen van het lachen om jou verkeerde kant:DJe kunt ook een foto met de webcam maken ,dan krijg je de foto zoals je hemzelf wilt hebben;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Coco:heart:Tjee dat is een heel moedig verhaal,en wat goed dat je het hebt ontdekt dat je nu absolute rust wilt.Chapeau meis en helaas moest je hetzelf ontdekken,want een ander kan het niet voor je doenOok heel goed dit verhaal voor alle nieuwen onder onsIkzelf begin er heel niet meer aan (de alco dan)want ik heb nu heerlijke rust in m,n koppieen dat wil ik graag zo houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 en nog 1 coco:heart:ik wens je succes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Coco,Prachtig verhaal.Voor mij weer een bevestiging, dat ik dat sociale drinken gewoon niet moet proberen.Zou hetzelfde gevecht moeten leveren als jij, weet dat nu (weer) zeker.Bij mijn laatste riendinneavond wel ijs met advocaat eroverheen genomen.Nou ja, dat noem ik net nog geen drinken.Maar verder wil ik dan ook niet gaan.Dank Co, voor de extra "waarschuwing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Hannah tja kan wel bij het proces horen ,en soms moeten we heel hard vallen willen we hetvol kunnen houden ,maar voor mij liever niet meer;)ik heb m,n les wel geleerd (al zal ik nooit nooit zeggen )want niemand weet wat de toekomst brengt toch???Coco Thanks:heart:Will heeft me ertoe gebracht om hier weer wat te schrijven;)en ik maar denken ach ze hebben niet veel meer aan memaar zal mijn gevecht ook eens hier neerzetten,met de tijd .Want gevochten heb ik als een leeuw net als ieder ander,daarom zeg ik nu nog ZONDER STRIJD GEEN OVERWINNINGLieve knuf voor all of You:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 "Ja, huisje is nu echt helemaal af.Echt heel raar zo'n hele dag vrij.Vannochtend een vriendin geweest, en even uren bijgebept.Heb net uitnodigingen geschreven voor een hapje en een drankje met een aantal medebewoners, om wat nader kennis te maken.Beetje eng, dat wel, maar goed duurt toch nog een volle week.Misschien komt er wel niemand:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Co,De meeste ken ik wel van gezicht.We zitten hier met 6 op de gallerei, waarvan ik er eentje nog nooit gezien heb.Vreemd he, hoop wel dat hij of zij er ook bij is.Denk dat het wel goed is voor de onderlinge bandJe kan elkaar altijd wel eens nodig hebben.Het is een heel gemeleerd gezelschap.Allemaal eenpersoonshuishoudens.Van een oude dame van 80 tot een jongeman van 30 of 40Echt van alles wat.Wel grappig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Nou lijkt me hartstikke leuk zeg, en beetje spannend ook.Inderdaad een beetje goed contact is altijd fijn en ook makkelijk.Ze komen vast wel, en wie niet komt, nou niet toch, ook geenman overboord. Het is in elk geval een leuke geste dat je het doet.Tegenwoordig zijn mensen vaak toch erg op zichzelf. Ben benieuwd hoe het gaat verlopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Nou Coco,Ik hou je wel op de hoogte.Ha,ha Hannah,Nou 30 is voor mij nog een broekie hoor.Had mijn zoon wel kunnen zijn.Trouwens verhouding met ex is weer zeer goed te noemen.Kan niet alles hebben he:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 In mijn verhaal had ik geschreven "de post van Kyra" maar ik bedoelde "de post van Kaia".Heb het inmiddels aangepast.:$Sorry!haha Hannahjong blaadje?ben je familie van PP? (niet de PP van hier :$) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 ze heeft een pruik hoorde ik.. B st Czou ze die af doen?zou ze hier meeschrijven??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Goeiemiddag lieve mensen, meld me weer trug.Coco...........weet niet of je mijn eerdere uitglijder-verhaal had gelezenmaar herken zóveel in je verhaal!Ook ik heb na een mislukte poging tot "sociaal drinken"vandaag besloten er een punt achter te zetten.Moest bijna huilen toen ik las wat je zo duidelijk hebt opgeschreven.Jee meid, ook ik ben vorig jaar juni voor de eerste keer gestopt.Ruim een half jaar niks gedronken.Rond de jaarwisseling bezweken en in januari terug bij af.Opnieuw hier en eind juni weer gestopt.Dacht dat het nu sneller kon omdat ik zo makkelijk kon stoppen.En de eerste keer een wijntje op terras ging goed, dusss....Maar gisteren gemerkt dat het niet goed ging.Vandaar: ook ik wil die rust in de kop, geen experimenten meer.Heeee Coco: zullen we er samen weer voor gaan?Wil je mijn stopmaatje zijn?Ook ik laat het roken voorlopig even voor wat het is trouwens.Wijfie:gelukkig dat jij dat ook had, dat je vroeger goed tegen alcohol kon en ook zeer gematigd kon drinken.Typisch hè, dat er dan op een gegeven moment toch iets niet goed gaat?Zal het maar leren aanvaarden.Voel me nog steeds bagger. Zo beroerd als vandaag ben ik nog nooit geweest van drank. Sleep me uit bed om de honden uit te laten en wat hier te zijn maar ben voortdurend misselijk. Kan niet eens mn favoriete tv-programma "Over de Kook" kijken want word beroerd van het eten zien.....Heb me al getempt maar geen verhoging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Go Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 SaraWaar staat je verhaal? Wil het graag lezen!Natuurlijk wil ik je stopmaatje zijn. Wat houdt dat precies in, in jouw ogen ? wil namelijk niet iemand teleurstellen! Ik stop morgen.24 augustus.Wat vervelend Sara, dat je je zo ellendig voelt.Veel water drinken wil ook nog weleens helpen en goed eten ook alstaat het tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Nou Co,Ik kon nooit eten als ik een kater had hoor.Het kwam er dan met dezelfde gang weer uit.Oei, wordt weer misselijk, als ik aan die periode denk.Gelukkig,dat nooit meer.Niet de lusten meer, maar nog belangrijker, ook niet de lasten.Maar goed, dat eten kan dus voor iedereen verschillend zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Oh bah Hannah,Dat werd tegen mij ook wel eens gezegd, als ik s'morgens opstond.Neem lekker gebakken eieren met spek.Moest al bijna kotsen als ik er alleen al aan dacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Coco : ik heb niet zo'n mooi verhaal geschreven als jij, mijn berichtjes zijn kort en staan om 8.40, 12.52 en 13.12 uur.Van een stopmaatje geen bijzondere verwachtingen hoor, gewoon dat je ongeveer op dezelfde dag gestopt bent en dan bij elkaar kunt vergelijken hoe het een x tijd daarna gaat, elkaar steunen in de herkenning van de problemen die je eventueel tegenkomt in dezelfde fase.Ik stop vandaag.Hannah: ik ook niet, nooit eerder gehad terwijl ik toen toch veel meer gedronken had. Weet niet misschien toch een buikgriepje ofzo.Ik probeer zoveel mogelijk te drinken en heb net 2 beschuitjes gegeten maar die vallen niet echt lekker.Vet eten helpt wel als "bodempje" vóór je gaat drinken geloof ik, net als volle melk maar aan die zaken moet ik niet eens denken nu.$#@^&% heb hoge hartslag, heb t warm, nee iets klopt niet mja gaat wel weer over voor ik n jongetje ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2010 Nu snap ik die petten beter Hannah :DHoi AlfJa ... tot op de bodem van de fles. Mooi gezegd.Ben ook wel blij dat ik nu die ervaring ook heb,dit niet om anderen aan te moedigen het uit teproberen. Geenszins. Eerder om tegenzin te kweken.Jij bent gestaag je weg gegaan.Ik heb je gelezen.Met ups en downs.Grote bewondering voor jou dat je toch je pad blijft gaan!Toch denk ik zeker dat het iets moois brengtook al lijkt het leven er soms niet mooier op te worden.Rapdat had ik ook met dat eten. Maar sommigen knappen ervan op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden