Spring naar bijdragen

dinsdag 24 augustus


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 333
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Bol, in de huiskamer is het vaak goed vertoeven.
Heb wel vaak meegelezen hoor en ben heel trots op je, je bent zo goed bezig.

We hadden het toen ook vaak over de kabouter, jammer dat het nog steeds niet goed gaat met Jos.
Maar wat blijf jij sterk zeg, super.
Ik snap dat je nu verdrietig bent en moe, maar vergeet niet om trots op jezelf te zijn lieverd.

Ik hoorde vrijdag dat mijn vriendin waarschijnlijk niet meer te behandelen is, ze heeft al een jaar kanker.
Maar ze geeft niet op hoor, ze is een bikkel. Ik ga straks naar haar toe.
Maar door dat nieuws ben ik gaan drinken, waardeloos van mezelf.
Zij kan waarschijnlijk niet meer beter worden en ik wel (vandaag zelfs) het enig wat ik daarvoor moet doen is niet meer drinken, makkelijk toch?
Tja was het maar zo makkelijk....................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,

Hier heerlijk genoten van een dagje uit met de honden en mn lief...
Inmiddels achter mn huiswerk van de therapie en al 9 velletjes volgeschreven...
Wat een vragen, gaan diep in op je gevoel en je geweten...
Op wie je werkelijk bent, waar je aan moet werken komt ook steeds meer helder naar boven...
Met een helder koppie bereik je nog eens wat !!! ;)

Zo strakkies weer AA-meeting...
Kon ook naar NA-meeting alleen is dat eigenlijk voor drugsverslaafden, wat alcohol natuurlijk ook is, maar ik vraag me af of het dan niet teveel gericht is op de geijkte definitie van drugs ???
Iemand hier ervaring mee ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol maar Jos ligt toch de hele dag? hoe wil hij dan flauwvallen? en als Jos denkt dat hij doodgaat moet je even vragen, wanneer hij dat dan denkt te doen. we gaan allemaal een keer. het is niet om te plagen hoor maar soms moet je er een grapje over gaan maken. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BTW,

Ietsjes bij gelezen,

Igor : Rottig om te zien he zo'n zieke pup... Hou 'm maar goed in de gaten

Jet, Coco, Sara en Pip : Samen sterk !!! :D

Bol : wat vervelend toch dat je nu met zo'n rotgevoel van Jos thuiskomt... Je komt sterk over, maar kan me voorstellen dat zoiets erin hakt...
Lekker even relaxen op de bank lieverd en loslaten !!! :heart:

Sara : Wat een leuke mooie beesten zeg, kan me voorstellen dat je je handen eraan vol hebt...
Hoe ga je dat trouwens regelen met de honden en werken ?

Jet : Wat een mooi beest !!! Heb zelf ook een kruising Border collie maar dan met Hollandse herder...
Heb weinig toe te voegen aan de tips die je al hebt gekregen... Vooral de tip van Bol klonk mij goed beargumenteerd in de oren... Hoop dat je wat aan hebt, want zo'n nerveuze hond lijkt me verschrikkelijk moeilijk om te zien...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel veel suc6 Blondie. We kunnen dadelijk weer een naam van een oudgediende er bij schrijven. Mevr. Blondie in hoogst eigen persoon, iedereen aan de kant;)

Igor ik loop al jaren te zeggen tegen hem te zeggen als ie dood gaat, "ja dat zei je vorig jaar ook"maar dan zegt hij "maar deze keer is het echt, het gaat heel slecht maar als ik het te luchtig zou opnemen wordt hij heel kwaad.

Pip, ja er zijn altijd redenen om te gaan drinken. En ook als was er vroeger bij mij geen reden, zocht ik er wel eentje. Maar je denkt dat met drinken de pijn verdwijnt maar dat is maar ff. Daarna komt het twee keer zo hard terug.
Wat heb ik mezelf voor de gek gehouden zeg. Gelukkig werkt voor mij Refu. erg goed, anders had ik zeker wel weer een rede gehad om vanmiddag te gaan drinken. Maar nee, de Bol drinkt niet, ze kan het niet, en dat is maar goed ook.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...