niwi Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 den andere woestijnvos se.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 ze hebben trouwens alle entingen gehad behalve tegen hondsdolheid. die moet nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Ik heb het droog gehouden niwi Aan jou moet ik dat niet vragen zekers ?Goed idee om toch maar even de DA te bellen hoor igor. Een pup is altijd gevoeliger dan een volwassen beest hé Hoi Caro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 je mag dat wel vragen hoor, Will...maar vandaag is toch dag 8.225 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 And counting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Heb de D A gebelde tegen half vijf kan ik terecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 och, will, iemand heeft dat een poos geleden eens aan me gevraagd...hoeveel dagen ?...maar echt counting...dat ook weer niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Tja, ik kom er ook hoor niwi, langzaam maar zekers En nu hup, naar de schoonpapa en de cinema Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Goeie middag den Niwi en Will se.Caro jij ook een goede middag meis. Hoest met Drup? Is ze al een beetje gewend in haar nieuwe huis? En wordt het nu voor jou ook weer een beetje rustiger?Igor dat is toch het beste hoor. Misschien heeft die kleine toch iets naar binnen gekregen waar hij niet goed tegen kan. Ik ben heel benieuwd wat de D.A. zegt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 je moet jezelf ook weer niet voorbij lopen he, will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 de blonde en die kijkt er ook nog zo triest bij. die eurie's kan me nooit schelen, ik ben liever zelf ziek dan 1 van de pups. de andere hond heeft me al zoveel eurie's gekost dat ik daar al op berekend ben ik eet wel een boterham minder er moeten toch wat kilootjes af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 den bol se....je kunt dan ook gewoon zeggen.....de woestijnvossen se... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Ik dacht net, wie is die man toch ?? Bleek ik dat zelf te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 hahah blondie, nou ik was zoooooo dankbaar voor mezelf gisteren!Dat deed me vanmorgen zeer goed quote: Originally posted by: blondie6173Dune Lekker he, zo helder opstaan he... Heb jij nu niet de neiging om lekker te gaan zingen als een kater naast je manneke met zijn kater;) Ik heb dat namelijk wel als mijn vriend een kater heeft (wat gelukkig niet zo vaak meer voorkomt) Zal wel te maken hebben met leedvermaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Dankjewel Caro, in naam van mijn zoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Sara: efxaristo polyWill, toen ik 2 maanden droog stond moest ik er niet aan denken om 18 maanden te moeten, maar nu is het geen moeten meer, nu is het wel lekker rustig; geen wel/niet gezeur, eeh over de alco dan he Dank voor de feli's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Goedenmiddag,Wat een hoop berichten!Dhendro 18 maanden bereikt en Niwi 8200 en nog een heleboel... jemigg wat goed allemaal zeg!!!Sara weet goed begonnen en Coco een nieuwe wending gegeven aan het geheel!Alf, weer wijze woorden,Blondie leedvermaak,'Bol gezellig als altijd!Wimmelt hardstikke positief!!!Carolien in den vijvert????Will een jarige zoon...Susana een meewerkende partner in tegenstelling tot de mijneen Igor een ziek hondje,.....(houd ons op de hoogte, pups zijn erg kwetsbaar en snel uitgedroogd)Nou ja, en iedereen die ik zo snel niet heb genoemd....met dune is het iig lekker droog toeven ;-)Liefs voor allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Dhen, ik moest er twee maanden gelden niet aan denken dat ik twee maanden niet moest Het verschuift dus wel degelijk hé. Het gaat ons goed !!!En nu echt weg, morgen de dagshift, nu mijn stick niet vergeten hé, zoals eergisteren nacht !Sayonara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Hallo iedereen, ik zit met een vraagje aan mensen die al een tijdje zonder alcohol leven.Ik heb de laatste tijd last van trillende benen, precies of ze zijn oververmoeid, in elk geval niet van te werken als dat de oorzaak zou zijn ;o)Nu denk ik ineens: Zou het kunnen dat dit nog na 3-maanden nuchter nog altijd nevenwerkingen zijn?Hebben er daar nog last van gehad, of ga ik toch maar beter eens naar de dokter?Anders voel ik mij prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 den smid se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Hoi SmidIk had daar zoon 5 mnd last van ,toen ben ik met magnesium bruistabletten begonnenen sinds dien heb ik er geen last meer van misschien een tip voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 lichamelijke ongemakken na het stoppen zouden toch nog een paar weken weg moeten zijn, smid... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Dhen en niwi nog de felicitaie,s voor jullie droogstaanSUPER:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 dank je, meiske....het is de moeite waard...nuchterheid is een beloning he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Smid, nee hoor het ene lichaam reageert anders dan het andere hèik had er heel lang last van tot aan goed slapen toe dat ging pas goed bij de 7-de maand droogstaan echt wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden