Spring naar bijdragen

dinsdag 24 augustus


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 333
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
igor

ik krijg zelfs een oud mens van over de 80 nog aan het 'hardlopen ' hoor
:D



Nou je mag het proberen hoor. Een kabouter te laten lopen, daar valt heeeeeel veel geld mee te verdienen. Ik denk dat je hem alleen het bed uit zou krijgen als je hem een week geen alcohol geeft maar wel de fles vlak bij z'n bed zet. (gniffeldepoepsiekee):devil::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel veel sterkte met je moeder Alf!

quote:


Originally posted by:
Alf

Hoor net, voordat ik naar huis ga,


dat mijn moeder is gevallen, 87 jaar


woont zelfstandig. Pols gebroken en


een wond aan de wenkbrauw. Komt


bij ons eten met zus. Dus nu ga ik


als de bliksem naar huis.


Laters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie: wat ben JIJ KEIGOED bezig zeg!!!
Heb je gelezen wat je hebt geschreven???:
" Ach, mijn binnenkant is net zo mooi als mijn buitenkant, misschien nog wel mooier dus ik heb niks te vrezen" WOW
Je "schip"is blijkbaar vlot getrokken en zit nu helemaal op koers; recht zo die gaat, stuurman!:present:

Lieve Bol; wat lijkt me dat toch ontzettend moeilijk, iedere keer opnieuw.....Je probeert je er geestelijk op voor te bereiden, tegen te pantseren misschien maar juist omdat hij iedere keer weer uit een andere hoek komt lukt het hem toch jou te raken, getverdrie. Kan me goed voorstellen dat dat voor jou een reden was/zou kunnen zijn zonder refu om te drinken. Maar gelukkig heb je nu je eigen bolletje helder en ben je dus sterker. Van vluchten word je niet sterk, dat put je alleen maar uit, toch?
Rust ff uit, zorg voor de innerlijke Bol :heart:

Pippi: Jippie!!!
Kom er bij meid, ook ik ben oorsponkelijk van juni 2009, in januari teruggevallen, gestopt, geprobeerd matig te drinke, nee dus en daarom: stop! Lees je gauw nog wel. We gaan ervoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
igor

Jet maar ze zijn vaak wel knap en lieeeeeeeffffffffff



Zo Igor je wilt niet weten hoe vaak ik dacht van, "nou daar wil ik wel een beschuitje mee eten, maar bleek het ook een homo te zijn.
Waarom kan nu niet iedere kerel er zo uit zien hé? Dan was het leven niet zo saai meer.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...