igor Geplaatst 24 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 ik krijg zelfs een oud mens van over de 80 nog aan het 'hardlopen ' hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Hoeveel had Fleurie er dan? Ik hoop trouwens echt dat ze toch weer terug komt hoor, ik vind die meid koddig kunnen schrijven. Ze moet die dingen maar eens op schrijven en dan uit gaan geven. Weet zeker dat ze veel geld kan verdienen. Kan ze zo een heel mooi huis kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Veel plezier lieve Pip:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Poehee, ik heb geen idee, maar Fleurrie was geloof ik zo'n 3 weken geleden aardig op dreef... zal eens effe kijken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 quote: Originally posted by: igorik krijg zelfs een oud mens van over de 80 nog aan het 'hardlopen ' hoor Nou je mag het proberen hoor. Een kabouter te laten lopen, daar valt heeeeeel veel geld mee te verdienen. Ik denk dat je hem alleen het bed uit zou krijgen als je hem een week geen alcohol geeft maar wel de fles vlak bij z'n bed zet. (gniffeldepoepsiekee) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Bol ik ben instaat om zoiets uit te halen het is dat je te ver weg woont anders had ik de uitdaging graag aangenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Kan het niet navinden... Mag Fleur het binnenkort zelf komen vertellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 ik dacht dat een ban 2 weken duurde. DUS FLEURTJE WAAR BLIJF JE??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Volgens mij is de ban van Fleur aankomende maandag voorbij... Als ik het goed heb, maar pin me er niet op vast...Ga hier trouwens weer op pad, naar de AA... Meeting met een groep oudgedienden:DKan ik nog veel van leren !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Heel veel sterkte met je moeder Alf! quote: Originally posted by: AlfHoor net, voordat ik naar huis ga, dat mijn moeder is gevallen, 87 jaar woont zelfstandig. Pols gebroken en een wond aan de wenkbrauw. Komt bij ons eten met zus. Dus nu ga ik als de bliksem naar huis. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Heee Igor,Gelukkig niet al te ernstig met he puppyvertroetel maar maar even lekkerEnne gaat het met jou ook nog zo goed?Liefs!Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Hey Dune. ik sta nog droog.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 ik ga nu knuffelen met de pups en aan de koffie. zie jullie laterssszzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 GOED ZO!!!!enne ik ook Igor ;-) quote: Originally posted by: igorHey Dune. ik sta nog droog.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Nou Jet dan geniet nog maar lekker van hem want voor je het weet ben je hem kwijt. Staat ie voor een ander lasagne klaar te maken of wie weet iets anders. Chinese rijsttafel of een franse stoofpot.Ja dat dacht ik al, ik kreeg er een heel akelig gevoel bij:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Blondie: wat ben JIJ KEIGOED bezig zeg!!!Heb je gelezen wat je hebt geschreven???:" Ach, mijn binnenkant is net zo mooi als mijn buitenkant, misschien nog wel mooier dus ik heb niks te vrezen" WOWJe "schip"is blijkbaar vlot getrokken en zit nu helemaal op koers; recht zo die gaat, stuurman!Lieve Bol; wat lijkt me dat toch ontzettend moeilijk, iedere keer opnieuw.....Je probeert je er geestelijk op voor te bereiden, tegen te pantseren misschien maar juist omdat hij iedere keer weer uit een andere hoek komt lukt het hem toch jou te raken, getverdrie. Kan me goed voorstellen dat dat voor jou een reden was/zou kunnen zijn zonder refu om te drinken. Maar gelukkig heb je nu je eigen bolletje helder en ben je dus sterker. Van vluchten word je niet sterk, dat put je alleen maar uit, toch?Rust ff uit, zorg voor de innerlijke Bol Pippi: Jippie!!!Kom er bij meid, ook ik ben oorsponkelijk van juni 2009, in januari teruggevallen, gestopt, geprobeerd matig te drinke, nee dus en daarom: stop! Lees je gauw nog wel. We gaan ervoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Jet maar ze zijn vaak wel knap en lieeeeeeeffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Ohhhhhhhhhh Igor!Ben jij er ook zo dol op ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 quote: Originally posted by: igorJet maar ze zijn vaak wel knap en lieeeeeeeffffffffff Zo Igor je wilt niet weten hoe vaak ik dacht van, "nou daar wil ik wel een beschuitje mee eten, maar bleek het ook een homo te zijn.Waarom kan nu niet iedere kerel er zo uit zien hé? Dan was het leven niet zo saai meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 nou ja ik mag ze wel ze zijn vaak lief, knap en ze zijn nergens op uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Nou Bol dat probleem heb ik ook zo vaak dus als ik een spetter tegenkom doe ik niet eens meer moeite of ze zijn bezet of homo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Ja Saar dat zal ik eens gan doen. Lekker bankhangen en rusten. Tot later allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 heerlijk. die houden we d'r in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 ik ga nu ook bankhangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 lekker in m'n uppie. met de meisjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden