igor Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 goede morgen frummers wat zijn jullie laat/??WAAKKKKKKEEEER WORDEN KOOOOOOOOOFFIE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaar is de koffie???? Langslaper.... Goeiemorgen Igor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Morgu Tas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Tas en Yvon ook goede morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Knabbel en Babbel laten je steeds langer slapen het Igor?Ennu..... ging gisteren goed he??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 goedemorgen!als eerste wil ik even Sara en Coco een hart onder de riem stekenDames,de ervaring was niet leuk, misschien wel nodig om te weten te komen wat wel en niet goed is.maar gelukkig hebben beide ook de ervaring hoe het is om helemaal niet te drinken.dus voor vandaag..........haal adem, tel tot tien en bedenk wat je jezelf wilt geveneen wazig leven of een nieuwe start met volop energiedan kan vanaf nu (ik hoop al vanaf gisteren).........de strijdt weer beginnen.:present:voor beide, om de start wat leuker te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 hehe morge yvonne en igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Heb je je ochtendwandeling er al weer op zitten Tas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Good heavens.... gaat het bij jullie ook zo vreselijk langzaam??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Yvon ik heb ze gisteren nog even laten spelen toen ik thuis kwam . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Borretje ook goede morgen. hoe gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Ook goeiemorgen Bor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 inderdaad, ik heb weer gewandeldeven de schade bekijken van de stormik zie weer heel wat bomen ontworteld.nu haalt dat niet bij de boom van Anne Frank natuurlijkmaar een bende is het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Dune ook wakker. ha gelukkig zo langzaam aan loopt de huiskamer vol:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Ging hier in het noorden ook behoorlijk tekeer Tas.... geloof niet zo erg als in het westen. Heel slim Igor, heeft die mislukte verjaarspartij toch nog zin gehad, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Hebben jullie noodweer gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 grrr, ik zou niet meer teruglezentuin ik er toch weer in.potverdrie ik hoop dat jet hoofdpijn heeften dat ze nu serieus aan de slag kan gaan.het doet altijd zoveel pijn als je ziet dat mensen zichzelf pijn doen.Jet,ook voor jou een knuffel en een schop onder je achterstekom op, hou van jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 En je schoenen aanhouden he Tas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Dat kan je wel stellen Igor,het ging flink tekeer hierzelfs mijn gordijn is weggewaaid, van de rail afgerukttja, dan had dit dompie maar de ramen moeten sluiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 heb je hem nog terug gevonden Tas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Oeps... das niet mooi, kun je het zo weer terughangen of is er het één en ander beschadigd?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 Sara ook goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 ja, ik heb mijn jezushakken weer compleet tja yvonne,niet iedereen is gesteld op hakkendus Jet heb ik een schop gegeven met pantoffels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 nee de rail is uit het plafond gerukt.ach, het was ook wel een goedkope constructiemaar vandaag maar eens kijken naar een andere oplossing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2010 plafond ook nog repareren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden