Spring naar bijdragen

Woensdag 25 augustus 2010


will

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 220
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jee Blondie word er steeds helemaal blij van om jou te lezen!
Heb veel plezier en koop wat leuks :musicnote:

Hm, door mn langslapen slechte beurt gemaakt hier want de kinderoptocht werd hier in de straat opgesteld en daar had ik natuurlijk tussen moeten staan.....tja, klein dorp, sociale controle hè? Niks aan te doen. Vanmiddag de officiële opening met burgemeester etc. en dan de 1e rondgang van de grote wagens. En feest natuurlijk :wacko:

Oh daar komt de harmonie aan, ff in de gaten houden hoe honden reageren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu Saar. Alleen een buitenkennel? Komt de binnenkennel dan nog of laat je hem aansluiten tegen de schuurmuur?
Ja het beste is als je de tegels bij een afvoer in het cement laat leggen. Steenjes eruit halen, ff egaliseren en dan wat cement op gooien. Wordt vanzelf hard als er vocht bij komt. Hebben die gasten die de kennel plaatsen misschien wel ff gauw gedaan. Fluitje van een cent.

Heel veel plezier Blondie, en wat heerlijk dat de depressie voorbij is. Zoiets duur altijd te lang.

En ons woestijnvosje? Jij gaat toch goed hé? Heerlijk voor je joh, ondankst de moeilijkheden. Je blijft sterk. Dikke pluim voor je.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol: is alleen buitenkennel maar wel met regendicht schuilhok. Is nl. niet de bedoeling dat hij daar snachts ook is, dan ligt hij als beveiliging in huis ;) Maar staat wel tegen garage aan.
Put laat ik aan buurman over, die is stratenmaker geweest :)

Pffff optocht voorbij............ik in de vette paniek.
Waarom? Omdat ik denk "Hoe moet dat straks als ik werk?" ?????
Het lukt me maar niet om grip op mn dagritme te krijgen :angry:

Will: thanx, ik zie het trouwens meer als weer doorlopen na gestruikeld te zijn. Voor mezelf ben ik eind juni gestopt met drinken, heb daarna 2 à 3 experimentjes gedaan en tot de conclusie gekomen dat ik die beter geheel achterwege kan laten, dusss....gewoon weer verder.
Overigens heb ik ook alleen stiefkinderen en daar helaas een erg problematische relatie mee.
Had bij 1e echtgenoot geen kinderwens, daar was de relatie ook niet goed genoeg voor. Bij 2e al te oud, tja. Heb trouwens altijd gedacht dat ik nooit een goede moeder zou kunnen zijn, dat blijft nu een vraagteken. Dat ik ze mis? Ja soms maar voel dat daar ook een portie egoïsme in zit. Heb gelukkig genoeg ouderen gezien die zonder (klein-)kinderen ook een mooie oude dag hadden, daar houd ik me dan maar aan vast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen Igor.
Volgens mij, zijn die twee hondjes de beste stap die je had kunnen doen he?
Wat schrijf je er toch heerlijk enthousiast over.

Sara kan het zijn dat het de angst om de angst is?
Probeer je gedachtes niet op de loop met je te laten gaan
Waar zie je het meeste tegenop?


Alf wat erg voor je moeder,
zo zie je maar weer dat in 1 seconde een paar
gezinnen op zn kop staan.
Hopelijk trekt de pijn snel weg.
Beterschap voor haar en ook voor jullie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Igor en Witte!
Ja kan angst om de angst zijn. Zit te hyperventileren.
Vandaag is de sterke vrouw die ging solliciteren ver te zoeken nu overheerst het angstige kleine meisje in mij. Moet die duivel uit mn kop wegduwen die zegt dat ik het niet kan en alles zwart maakt.
EN leren aacepteren dat ik èn èn ben, alles hoort bij mij, ook dat kleine meisje, maar ook die sterke vrouw.
Goed, ga met de honden lopen, ff gedachten verzetten.
Dank voor jullie medeleven:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedenmorgen lieve mensen,

weer een nieuwe dag!
enne hoe is het met mijn pactmaatje?

we gaan het weer doen, de eerste niet nemen he meis!
En hopelijk geldt dat voor ons allen!

Ga straks weer bijlezen, maar wilde even laten weten "dat ik nog leef" ghehe

Fijne dag en ik ben weer weg, druk druk druk!
Liefs
Dune

PS gooi er toch maar een antabusje in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...