Spring naar bijdragen

Donderdag 26 augustus


will

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 244
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jetset ik ben aan het twijfelen gegaan door de manier van aanpak bij de instantie. Ik ben er weloverwogen en met een beetje angst(heb me moeten overwinnen) toch aan begonnen. In het gaan kwam door gebeurtenissen weer die twijfel. Die ben ik nog niet kwijt. Ik hoop dat ik volgende week tot een besluit kan komen. Ik voel me hier niet helemaal sterk bij. ZE zeggen dat dagtherapie het beste is maar ik heb nu eenmaal een wee gevoel daarbij nu. Dat is niet goed om dan maar overstag te gaan he? De tijd moet het leren. Ik heb tijd nodig. Ik heb lang nagedacht voor ik tot mijn beslissing van dagtherapie toe gaf en nu is er ff een verwarring ontstaan. Is niet goed om toch maar toe te geven denk ik.:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja, Jetset...
achteraf was het vnl mijn hoogmoed wat me tegenhield...ik zou het zelf wel oplossen, ik kon dat allemaal zelf wel...en alleen
maar na vele teleurstellingen heb ik moeten toegeven dat ik er niks van kon...
na weggestuurd door de prof.hulpverlening ben ik bij AA binnen gesukkeld...en dan kreeg ik ook dat inzicht...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens bij de AA voel ik me wel goed. Is het de manier van aanpakken dan. De Twaalf Stappen?. Denk het wel. ik heb ik ook ingebracht bij de GGZ. Ja dat konden ze wel begijpen. Bull-shit ze snappen er niks van.
Anders konden ze wel begrip voor elkaar hebben en samenwerken. Ik voel me goed bij de AA en niet bij de GGZ. Jaja.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad Niwi. Dat is mijn diep buik gevoel ook. De AA weet waar ze over spreken. De GGZ praat uit boeken. Ik heb hier echt een probleem mee want iedereeen denkt dat boeken spreken en alles oplossen. Ik ga meer voor mijn gevoel. Kijk naar de psychologie van de laatste decennia. Komt allemaal terug maar oplossingen zijn er niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Niwi, ik wil niet meer geleefd worden. Ik wil inderdaad mijn eigen gevoel volgen. Door de druk van anderen is het zo veel moeilijker. De anderen bedoelen het goed maar ik Voel dat alsof ik gedwongen wordt. Dit kan ik niet aan gaat boven mijn principes van geluk. Ik verweer me dan en dat gaat niet goed en voelt voor anderen alsof ik niet wil veranderen. Ik wil wel maar dan op mijn manier. Is dat zo erg dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee, dat is helemaal niet erg, Desi,
zo heb ik dat ook gedaan...3 jaar voor ik daadwerkelijk bij AA binnenviel, wilde ik er daar al naar toe, maar werd tegenhouden
door hulpverleners, dokter en familie...in feite is mij 3 jaar nuchterheid onthouden, omdat ik maar moest doen wat anderen van me wilden...
ik leefde zelf niet meer....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...