Yvonne Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 nou Bor, soms kan ik best weer verlangen naar de tijd dat ik gewoon 'huisvrouw' was hoor. Deed er altijd wel vrijwillegerswerk bij, maar zat gewoon thuis en zorgde.... Zorgen doe ik nog steeds... alleen heb ik er nu gewoon een baan bij. Nu heb ik vakantie en vind het al heerlijk om ff 'niets ' te hoeven.... Ook al verzuipen we hier inmiddels half, hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Will, dat is koffie op zijn allerlekkerst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Ze hadden gisteren verdorie voorspeld dat de meeste regen in het zuiden en oosten zou vallen.... Mooi niet.... zit permanent in het noorden zie ik... Geen moment droog volgens mij de komende uren... dat wordt een verzopen hondje straks.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Dankjewel dune, met gemaakt.Damn, ik voel me super vandaag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Doe maar Bor, Lekker. Weet je, ik vraag me af hoe het met Suusje gaat. Al zo'n poos niet gezien hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Hier bor,omdat jij het bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Goeiemorgen de will seIk een lekker bakkie thee, heb je die ook met zoveel liefde als in de koffie??Goffer dat klinkt heel serieus Caro..Wat zijn t toch barre tijden he.Ik hoop dat t een beetje meevalt voor mEn ik heb marjo gezien vannachtKom je weer wat vaker???Succes Bor en DeesIk word zodirect ook een verzopen hondje Von,zullen we maar aan elkaar denken dan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Maarru Bor, vakanties zijn voorbij, komt nu je zoontje weer alleen in de weekenden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Oh ja. Zaterdag geef ik mijn feestje nog vanwege mijn verjaardag. Komen jullie ook?Ben best een beetje zenuwachtig hoe het allemaal gaat verlopen. Helaas zal het tuinfeest wat we in gedachten hadden niet doorgaan als het weer zo blijft. Maar niet getreurd dan gaan we binnen wel verder alhoewel lekker weer en buiten mijn voorkeur heeft natuurlijk. Dan maar wat improviseren.Ik zie helemaal niet op tegen het drankgebruik van anderen wat dat met zich meebrengt. Hier kan ik goed mee omgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Nou sterkte zo dan Witte... Hoop dat je een goed regenpak hebt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 nou, hoop dat de weergoden je toch een beetje goedgezind zijn Dees. Zal best gezellig feest worden. Maarru... beetje te ver voor mij ben ik bang... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Ja hoor Von die heb ik gelukkig..Een nederlandse meid is op de regen voorbereid Jij toch ook mag ik hopen?Jeetje Dees weet je wel wie je uitnodigd?ER staan hier 1332 mensen ingeschreven hoor:DIk mis jetset? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Ennu.... is Igor nou NOG niet wakker????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Moet eerlijk zeggen dat ik het bij een plu houd witte, en als het dan te hard waait, of ik moet een eindje verderop dan pak ik de auto. geen regenpak dus , schaam schaam....Alleen hond uitlaten met dit weer wil nog wel eens een verzopen broek opleveren ... en nu dus ook een doorweekte jas ... alhoewel, het waait niet.. kan de plu dus nemen, en dan is alleen de broek doorweekt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Is ook niet nodig dan VonMaar ik heb geen auto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Witte, kies maar een kleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Ja Witte. Ik weet ook wel aan wie ik mijn adres zal geven als er door jullie om gevraagd wordt. Snappie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Dees, heb je al een plan om dat feestje alco vrij door te komen ? Lijkt me geen slecht idee, een gewapende vrouw is er twee waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Ja, igor, waar blijft ze nu ? K & B moeten haar toch al lang hebben gewekt hé ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Rood, de kleur van passie, ja borretje ....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Die eerste valt natuulijk af he Will:DDus doe die tweede maar.Hiermee Bor (Nou ben ik te laat omdat ik jou eigen uitspraak moet opzoeken, lekker dan)Komt ie:Ik bel straks wel eventjes, ze moeten me niet vergeten he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Nu maar hopen op regen zekers ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Ja Will. Veel plezier maken en veel gesprekken aangaan dan mis ik het niet. Maar ja ik ben wel de gstvrouw dus zal samen met P. ook alles in moeten schenken. Misschien laat ik het de gasten wel zelf doen. Op een gegeven moment gaat dat toch zo als ze op gang zijn is mijn ervaring. Ikzelf hou het bij een lekker frisje of een Alcoholvrij biertje. Vind ik ook nog eens lekker.En als ik mijn buik vol heb van gebak en snacks heb ik toch geen zin in A.Ik red me wel daar maak ik me niet bang voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Eigenlijk zit ik liever onder een rode parasol hoor Willmaar thnx anywayIk moet ervandoorFijne dag allemaalLaterzzzzzzzz(oh nog ff dit: IGOR WAKKER WORDEN!!!!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2010 Gaat dus gewoon helemaal goed komen Dees !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden